Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ محمود روز جمعه در محل ستاد انتخابات وزارت کشور در گفت وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا، امروز را روز بسیار مهمی توصیف کرد و گفت:  امروز روز مهمی برای ایران، آینده کشور و پیشرفت ایران اسلامی است که حضور گسترده مردم در صندوق های رای می تواند آینده ما را روشن تر از آنچه امروز هست رقم بزند.

رییس دفتر رییس جمهوری تصریح کرد: حتماً رئیس‌جمهوری که از حمایت بیشتر مردم برخوردار است، هم موجب ایجاد انسجام داخلی و هم تثبیت اقتدار در منطقه و حل مشکلات بین المللی می شود لذا از همه مردم خواهش می کنم همت کنند وقت بگذارند و در این انتخابات حضور یابند و رای دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: مردم بدانند که این کشور متعلق به خود شما است و وقتی مردم در کشور نقش داشته باشند کشور بهتر اداره و مشکلاتش راحت‌تر حل می‌شود.

واعظی اضافه کرد: در  سه سال گذشته که در جنگ اقتصادی بوده‌ایم و فشار حداکثری آمریکا را داشته‌ایم و فشار آورده‌اند تا ارزاق و معیشت مردم با مشکلات مواجه شود، همه این مسائل را پشت سر گذاشته‌ایم و آینده بسیار بهتری داریم پس حتماً همه حضور پیدا کنند و خداوند هم کمک کند تا بتوانیم آینده برای خودمان و فرزندانمان بهتر از گذشته باشد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۹۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غریب‌آبادی: آمریکا صلاحیت ورود به عرصه حقوق بشر را ندارد

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، کاظم غریب‌آبادی، معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران در پیامی، نوشت: دستگیری صدها دانشجو و استاد معترض آمریکایی به جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه، از یکسو نشان‌دهنده سهیم بودن آمریکا در نسل‌کشی ارتکابی صهیونیست‌هاست و از سوی دیگر، حاکی از عدم صلاحیت آمریکا در ورود به عرصه حقوق بشر است.

بیشتر بخوانید: امیرعبداللهیان: برخورد نیروهای امنیتی آمریکا با دانشجویان معترض نسل‌کشی نگران کننده است

به نوشته وی، آمریکا اخیرا گزارش حقوق بشری علیه طیفی از کشورها منتشر کرد!

انتهای پیام/

کد خبر: 1228440 برچسب‌ها آمریکا

دیگر خبرها

  • تغییر عرصه بین‌الملل به واسطه اقتدار جمهوری اسلامی ایران
  • جایگاه ایران را در عرصه نبرد فرهنگی و اقتصادی تثبیت کنیم/ مسئولان از تولید ملی حمایت کنند
  • مدیران باید سرمایه‌گذاری در بحث تولید را تثبیت کنند
  • مدیریت باید سرمایه‌گذاری در بحث تولید را تثبیت کنند
  • مردم نباید به انتخابات دور دوم مجلس بی‌اعتنا باشند
  • غریب‌آبادی: آمریکا صلاحیت ورود به عرصه حقوق بشر را ندارد
  • اقتدار امروز در عرصه‌های مختلف مرهون خون شهدا و رشادت‌های آنهاست
  • فرهنگ پهلوانی باید در تمام عرصه‌های ورزشی تثبیت شود
  • (ویدیو) کنایه واعظی به آمار‌های غلط دولت رئیسی؛ مردم بهترین قاضی هستند
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات