Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورای نگهبان راه‌های ارتباطی برای دریافت مستقیم گزارش تخلفات انتخاباتی را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، شورای نگهبان با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد که هیات مرکزی نظارت آمادگی دارد تخلفات و شکایت مربوط به همه فرایند انتخابات را به صورت مستقیم دریافت کند.

متن اطلاعیه شورای نگبهان به شرح زیر است:

«با احترام و تبریک دهه مبارک کرامت، در آستانه برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سراسر کشور، انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در استان‌های تهران، مرکزی، آذربایجان شرقی، کهکیلویه و بویر احمد، همدان، گیلان و انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان در استان‌های تهران مشهد، مازندران هیئت مرکزی نظارت آمادگی دارد تخلفات و شکایت مربوط به همه فرایند انتخابات را به صورت مستقیم از طریق ذیل دریافت نماید:

سامانه مردم ناظر: mardomnazer.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

shora-gc.ir

شماره تلفن متصل به شبکه های اجتماعی: ۰۹۳۶۳۲۳۳۸۳۹

شماره تلفن ثابت:۰۲۱۶۴۳۶۳۶۳۶

شماره فکس: ۰۲۱۶۴۳۶۳۴۳۱

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا انتخابات 1400 مجلس شورای اسلامی شورای نگهبان انتخابات ریاست جمهوری تخلفات انتخاباتی انتخابات 1400 انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۹۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد

به گزارش جام جم آنلاین، در این جلسه ضمن ارائه گزارش متغن از عملکرد فدراسیون در طی دوره سرپرستی  دکتر مطیعی تا کنون، معتمدی به ارائه ضرورت برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون در زمان تعیین شده در آیین نامه انتخاباتی پرداخت و مقرر شد پس از تایید صلاحیت منتخبین، این مجمع در نیمه دوم خرداد ماه برگزار گردد.

در این جلسه برنامه تمرینی، اردوها، اعزام های مرتبط و نیازمندی های ورزشکاران شانس کسب سهمیه المپیک و متعاقبا نقش حمایتی فدراسیون در عملیاتی نمودن آن به بحث گذاشته شد.

همچنین مقرر شد حق الزحمه مربیان، مدرسان و داوران و همچنین شهریه ثبت نام در دوره های مربیگری و داوری در سطوح مختلف بازبینی و به هیات های استانی ابلاغ گردد.

در ادامه امور جاری و ساری فدراسیون و گزارش مالی خزانه دار مورد بررسی و تایید قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • زمان اعلام لیست انتخاباتی شانا برای دور دوم انتخابات مجلس
  • این حساب‌های بانکی مشمول مالیات می‌شوند/ اعلام جزییات دریافت مالیات از تراکنش‌های بانکی
  • افشاگری روح الامینی درباره اشتباه انتخاباتی شانا در انتخابات ۱۱ اسفند /شهادت می دهم یزدی خواه به لیست ائتلاف تعهد داده بود
  • استقرار شعب ویژه برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • آغاز ضبط مناظره‌های تبلیغاتی ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • استقرار شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم
  • استقرار شعب رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟ /جزئیات لیست انتخاباتی برای دور دوم انتخابات از زبان متکی
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی