Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی‌پوش کشتی آزاد ایران در المپیک گفت: تحمل اردوها در شرایط قرنطینه و فشار بالای تمرینات مشکل است اما به خاطر حضور در المپیک و کسب مدال در این بازی‌ها تمامی سختی‌ها را تحمل کرده‌ایم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، مرتضی قیاسی عضو تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در المپیک توکیو اظهار داشت: پس از تعطیلی کشتی به دلیل شیوع کرونا کار خود را با حضور در لیگ کشتی، شرکت در رقابت های انتخابی جام جهانی صربستان و حضور در اردوهای تیم های ملی کشتی شروع کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱۱ مرحله اردوی بسیار خوب را پشت سر گذاشته ایم و کادر فنی نیز کمک بسیار زیادی کرده، ضمن ایکه شرایط برگزاری اردوها عالی بوده و همه ی امکانات در اختیار ما قرار گرفته است.

قیاسی با قدردانی از کادر فنی و فدراسیون کشتی برای اجرای چرخه ی انتخابی گفت: به نظرم در این چرخه تمامی کشتی گیران دیده شدند و بعضی ها در انتخابی درون اردویی و برخی نیز با حضور در رقابت های بین المللی عملکرد خود را نشان داده و از سایر حریفان برتر بودند و در نهایت نیز عضو تیم ملی شدند.   وی افزود: من در انتخابی جام جهانی صربستان با شکست ۶ بر ۶ مقابل امیرمحمد یزدانی مغلوب شدم و با نظر کادر فنی به رقابت های قهرمانی آسیا در قزاقستان اعزام و صاحب مدال برنز شدم و پس از آن نیز با نظر کادر فنی رقابت انتخابی برای المپیک برگزار شد که توانستم با فاصله ی پنج امتیاز و ضربه ی فنی حریف خود را مغلوب کرده و دوبنده تیم ملی در وزن ۶۵ کیلوگرم را از آن خود کنم.   قیاسی در مورد عملکردش در رقابت های قهرمانی آسیا گفت: خدا را شکر کشتی های خوبی در آنجا گرفتم و خوشحالم که با اتوگورو قهرمان جهان از ژاپن نیز مبارزه کردم اما با توجه به تجربه بیشتر حریف کشتی را واگذار کردم و امیدارم که بتوانم این شکست را در المپیک جبران کنم.   وی در مورد برنامه اش تا رقابت های المپیک توکیو اظهار داشت: تمرینات پرفشاری را پشت سر می گذاریم و از نظر وزنی نیز مشکل خاصی ندارم، در حال حاضر فیلم حریفان خود را به همراه مربیان می بینم تا نقاط ضعف و قوت آن ها را شناسایی کنیم، تنها به مدال المپیک فکر می کنم و نهایت تلاش خود را خواهم کرد که با آمادگی کامل راهی ژاپن شوم.   این کشتی گیر لرستانی در مورد انتظارات مردم لرستان از خودش گفت: تنها نماینده لرستان هستم که پس از سال ها راهی المپیک می شوم و بار سنگینی به روی دوشم است و انتظارات بالاست. اما تمرکزم روی تمرینات، حریفان و مسابقاتم است و هدفم این است که مدال المپیک بگیرم.   قیاسی در پایان خاطرنشان کرد: تحمل اردوها در شرایط قرنطینه و فشار بالای تمرینات مشکل است اما به خاطر حضور در المپیک و کسب مدال در این بازی ها تمامی سختی ها را تحمل کرده ایم. کادر فنی خوبی داریم و دوست دارم بیشتر تلاش کنم و فشار بیاورم تا با آمادگی هرچه بیشتر راهی المپیک شوم و از کسانی که در این راه کنارم بودند و حمایتم کردند به خصوص خانواده ی عزیزم تشکر می کنم.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: کادر فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۹۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

6 طلا برای ووشوی ایران در انتخابی جام جهانی

به گزارش "ورزش سه"، روز نخست رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح امروز (چهارشنبه) با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از 38 کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین آغاز شد و ملی‌پوشان ایران برابر حریفان خود قرار گرفتند.
در مسابقات روز نخست نمایندگان ایران با حریفان رقابت کردند که حاصل تلاش آنها 6 طلا، یک نقره و ۳ برنز بود.
در رقابت‌های امروز مصطفی حسن‌زاده در فرم نن‌گوئن، صدیقه دریایی در وزن ۶۵- کیلوگرم، شهربانو منصوریان در وزن ۷۵- کیلوگرم با برتری مقابل حریفی از چین، معین تقوی در وزن ۹۰ کیلوگرم ساندا، زهرا کیانی در فرم چانگ‌چوان با پشت سرگذاشتن نماینده چین و هلیا اسدیان در فرم نن‌گوئن به مدال طلا رسیدند.
شاهین بنی‌طالبی در فرم نن‌گوئن نقره گرفت و زهرا جلیلی (۲مدال برنز) در فرم‌های چانگ چوان و گون شو برنز و هلیا اسدیان در نان‌چوان دو مدال برنز در تالو بدست آوردند.
امروز همچنین سهیلا منصوریان در وزن 60- کیلوگرم یک برد و یک باخت کسب کرد، محمدرضا ریگی در وزن ۸۵- کیلوگرم نماینده اردن را مغلوب کرد و سهیل موسوی در وزن 75- کیلوگرم در مبارزه با «سعد بوجکا» دارنده مدال نقره جهانی از مراکش پیروز شد.
همچنین در پیکارهای بخش تالو حسین قبله نما در چانگ‌چوان، زهرا کیانی در فرم جین‌شو، شاهین بنی‌طالبی‌ و‌ مصطفی حسن‌زاده در نن‌دائو موفق به کسب مدال نشدند.
فردا (پنجشنبه ۶ اردیبهشت‌ماه) نیز پیکارها تالو پیگیری می‌شود و هر ۶ نماینده کشورمان با حریفان در فرم‌های مختلف رقابت خواهند کرد. همچنین در بخش ساندا محسن محمد سیفی، علی خورشیدی، سهیل موسوی و محمدرضا ریگی به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

دیگر خبرها

  • دلسوزی علیرضا دبیر برای فوتبالیست‌ها: طفلکی‌ها!
  • آغاز مسابقات کشتی جام صفوی با حضور کشتی‌گیران ۳ کشور
  • رنگرز: نباید برای مدال المپیک فشاری روی کشتی باشد
  • انتخابی جام جهانی چین/ درخشش مدال طلا بر گردن علی خورشیدی
  • رنگرز: نباید برای مدال المپیک فشاری روی کشتی باشد/ کسب یک طلا نتیجه خوبی است
  • رنگرز: توقع کسب یک مدال طلا از کشتی گیران در المپیک را داشته باشیم
  • دبیر: ما این کار را بکنیم پدرمان را درمی‌آورید
  • 6 طلا برای ووشوی ایران در انتخابی جام جهانی
  • گرایی کشتی‌گیر قدرتمندی است/هرکس بیشتر زحمت بکشد به المپیک می‌رود
  • در وزن ۷۷ انتخابی برگزار شود/ تجربه‌ «گرایی» را نباید فراموش کرد