Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@05:49:39 GMT

امام جمعه همدان رای خود را به صندوق انداخت

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۶۹۳۸۹

امام جمعه همدان رای خود را به صندوق انداخت

آیت الله شعبانی گفت: حضور در پای صندوق رای مولفه های امنیت کشور را تقویت می کند و امروز راه حل گلایه های مردم قهر با صندوق رای نیست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، «آیت الله حبیب الله شعبانی» صبح امروز  (۲۸ خرداد) با حضور در شعبه آرامگاه بوعلی سینای همدان در پای صندوق رای گفت:  امروز حضور در پای صندوق رای کاری از جنس کار شهید سلیمانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان افزود: امروز هر رای که به صندوق انداخته می شود، مولفه های امنیت کشور را تقویت می کند.

 

وی با بیان اینکه در عرصه های مختلف اقتصادی در کشور گلایه های وجود دارد، اظهار داشت: راه حل گلایه ها قهر با صندوق رای نیست.

 

وی با بیان اینکه رای ما به معنای تایید خطای مسوولان نیست خاطرنشان کرد: راه برون رفت از مشکلات کشور، انتخاب صحیح و نماینده اصلح است و هرگاه در انتخابات شخص اصلح انتخاب شده کشور رشد کرده است.

 

آیت الله شعبانی با بیان اینکه در ساعت های اولیه رای گیری نسل جوان حضور خوبی در پای صندوق های رای داشته اند، گفت: رای اولی ها و چهره های جوان در جشن بزرگ انقلاب حضور پررنگی دارند.

پایان پیام/89

منبع: شبستان

کلیدواژه: صندوق رای استان همدان امام جمعه همدان پای صندوق صندوق رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۹۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب‌الله لبنان کاروان نظامی اشغالگران را در کمین پیچیده‌ای به دام انداخت

مقاومت اسلامی لبنان - حزب‌الله - اعلام کرد که رزمندگان آن ساعت ۲۳:۱۰ پنجشنبه شب در نزدیکی پایگاه «رویسات العلم» در تپه‌های کفرشوبا در لبنان، کمین پیچیده‌ای را تدارک دیدند که از طریق آن یک کاروان مکانیزه اسرائیلی را هدف قرار دادند.

به گزارش ایسنا، مقاومت اسلامی در بیانیه کوتاهی که بامداد روز جمعه منتشر شد، مسؤولیت این عملیات را بر عهده گرفت و توضیح داد که مبارزان آن کاروان اسرائیلی را با موشک‌های هدایت شونده، توپخانه و سلاح‌های راکتی هدف قرار دادند.

در جزئیات بیشتر، مقاومت لبنان فاش کرد که زمانی که کاروان به نقطه کمین رسید، «با سلاح‌های هدایت شونده، توپخانه و موشک هدف قرار گرفت که منجر به انهدام ۲ خودروی آنها شد».

مقاومت لبنان همچنین تاکید کرد که دشمن اسرائیلی برای ایجاد پرده دود جهت بیرون کشیدن تلفات از محل و پاکسازی آنجا تلاش کرد.

قبل از آن مقاومت اسلامی در بیانیه‌ای اعلام کرد که رزمندگان آن، نیروهای ارتش اشغالگر را در پایگاه نظامی در المالکیه اشغالی هدف قرار دادند.

در ادامه این بیانیه آمده بود که پس از مشاهده نیروهای اسرائیلی در مرز و در حالی که نیروهای نظامی آنها وارد مقر المالکیه اشغالی شدند، توپخانه آنها را هدف قرار داد و حملات مستقیماً به آن اصابت کرد.

منابع المیادین نیز فاش کردند که یک کامیون نظامی متعلق به گردان ۱۲ در تیپ گولانی رژیم صهیونیستی در میان نیروهای مکانیزه اسرائیل بود که در نزدیکی مقر رویسات العلم در کمین مقاومت قرار گرفت.

این منابع تاکید کردند که کامیون‌های نظامی اشغالگران «در اثر اصابت مستقیم موشک هدایت‌شونده در مجاورت پایگاه رویسات العلم به طور کامل منهدم شدند».

این منابع افزودند که گلوله‌های شلیک شده توسط مقاومت «در داخل مقر اسرائیلی فرود آمد و تجمع سربازان اشغالگر را دچار جراحات قطعی کرد».

خبرنگار المیادین در جنوب لبنان گزارش داد که در زمان وقوع این رویداد، آتش مستقیم به سمت مقر رویسات العلم رژیم صهیونیستی در تپه‌های لبنانی اشغالی کفر شوبا شلیک شد.

این خبرنگار در آن زمان تاکید کرد که آتش همچنان به سمت مقر اسرائیلی‌ها در پی هدف گیری از جانب رزمندگان مقاومت شلیک می‌شد.

خبرنگار المیادین در جنوب افزود: نیروی مکانیزه اسرائیل تا رسیدن به نقطه کمین تحت نظر بودند و در معرض انواع آتش‌ها قرار گرفتند.

وی اعلام کرد که ارتش اشغالگر با هدف از بین بردن آثار تلفات و خروج آنها از منطقه برای پاکسازی اطراف منطقه اقدام کرد، این همزمان بود با اینکه نیروهای پیاده نظام آن در معرض یک کمین در مجاورت مقر نظامی در المالکیه اشغالی قرار گرفتند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حزب‌الله لبنان کاروان نظامی اشغالگران را در کمین پیچیده‌ای به دام انداخت
  • آیت‌الله مهمان‌نواز یک روحانی ولایت‌مدار و بصیر بود
  • وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • منادی شفاف سازی در تولیت
  • مازندران نیازمند قطار محلی و آزادراه ساحلی است
  • حضور در یادواره‌ شهدا وظیفه‌ای ملی و انسانی است