Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@09:36:27 GMT

اولویت دولت سیزدهم عدالت در تخصیص اعتبارات باشد

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۶۹۳۹۵

اولویت دولت سیزدهم عدالت در تخصیص اعتبارات باشد

نخعی گفت: خراسان جنوبی در موضوع عدالت، مورد بی مهری قرار گرفته است، اولویت دولت سیزدهم باید عدالت در تخصیص اعتبارات و فعلیت بخشیدن به ظرفیت های مناطق محروم استان باشد.

«مصطفی نخعی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، اظهار کرد: طبق برآوردی که در استان خراسان جنوبی است، شرایط رای گیری خوب است چراکه مرم درک خوبی از شرایط موجود دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده مردم شهرستان های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم خراسان جنوبی حساسیت های زمانی را درک و در ساعات اولیه انتخابات در پای صندوق‌های حضور یافته اند، گفت: مردم این استان توجه خاصی به منویات و مطالبات رهبری دارند و امسال هم بالاتر از میانگین کشوری در انتخابات حضور خواهند داشت.

 

نخعی با اشاره به اینکه در کل کشور علی رغم نا امیدی و تبلیغات دشمن و هم‌صدایی عده ای با دشمن که قصد ایجاد فضای منفعلانه و نا امیدی داشتند، پیش بینی می شود مردم خیلی تحت تاثیر این صحبت ها قرار نخواهند گرفت، افزود: پیش بینی مشارکت بالای سیاسی را داریم.

 

وی تصریح کرد: دولت آینده مشکلات و ابر چالش هایی را در بحث های اقتصادی، تورم، کاهش ارزش پول ملی، عدم عدالت در تخصیص اعتبارات و توجه به ظرفیت های مختلف کشور را دارد لذا اولویت دولت سیزدهم باید موضوع عدالت، به ویژه عدالت در تخصیص اعتبارات و فعلیت بخشیدن به ظرفیت های استان ها و به ویژه مناطق محروم باشد.

 

نماینده مردم شهرستان های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استفاده مناسب از همه نیروهای شایسته و دلسوز که می توانند بار مشکلات را بر دارند، از اولویت های دولت آینده، فارغ از همه مرزبندی ها باشد، گفت: باید در دولت آینده از نیروهای مقتدر نظام استفاده شود، جوانان خوبی داریم که منشا کارهای بزرگی می توانند باشند مشروط به اینکه فضایی در اختیار آنها قرار بگیرد.

 

نخعی با تأکید بر اینکه خراسان جنوبی در موضوع عدالت مورد بی مهری قرار گرفته است، عنوان کرد: دولت سیزدهم باید توجه ویژه ای به این مهم داشته باشد چراکه ظرفیت های خوبی داریم، از پتانسیل مرز به درستی استفاده نشده لذا دولت سیزدهم ضمن اینکه مراودات مرزی با کشور افغانستان را باید تقویت کند باید به مردم مرزنشین در نقطه مرزی توجه کند، عایدات و منفعاتی که از قِبل مرز عاید کشور شده؛ خیلی به سمت منافع این قشر نرفته است.

 

وی ظرفتی معادن خراسان جنوبی را ارزشمند عنوان کرد و ادامه داد: دولت آینده با یک طرح و نقشه خوب و برنامه جامع و استراتژیک باید معادن استان را به منشأ درآمد، اشتغال و تولید تبدیل کند.

 

 

پایان پیام/575

منبع: شبستان

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ نماینده مردم شهرستان های نهبندان و سربیشه در مجلس بیرجند خراسان جنوبی عدالت در تخصیص اعتبارات خراسان جنوبی دولت سیزدهم دولت آینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۹۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رعایت عدالت و کرامت انسانی رویکرد مدیران لرستان باشد

استاندار لرستان تأکید کرد: رعایت عدالت و کرامت انسانی باید دو شعار اصلی مدیران این استان باشد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، ابوطالب شفقت، ظهر امروز، در جلسۀ بررسی مصوبات سفر رئیس‌جمهور به  لرستان گفت: تمام مسئولان دستگاه‌های اجرایی نماینده دولت هستند.

او اضافه کرد: مسئولان باید یک‌صدا باشند، زیرا دستگاه‌های اجرایی زمانی موفق هستند که با تفاهم، رفاقت کار و اتحاد خدمتگزاری به مردم را به نمایش بگذارند.

استاندار لرستان با بیان اینکه اگر خدمت برای خدا باشد مردم از مجموعه دولت راضی خواهند بود، عنوان کرد: مردم باید از خدمات مسئولان بهره‌مند شوند.

تأکید استاندار لرستان بر همدلی بین نخبگان و مردم

شفقت با اشاره به اینکه اعضای مؤثر در حکومت اسلامی یک مجموعه واحد هستند، بیان کرد: بخشی از توحید عبادی ما انجام عبادت و بخشی هم توحید عملی است.

او با بیان اینکه ما باید در خدمت به مردم وحدت داشته باشیم زیرا هیچ‌کس از چندصدایی بهره‌ای نمی‌برد، خاطرنشان کرد: امام‌خمینی (ره) طاغوت را با وحدت مردمی از بین برد.

استاندار لرستان توضیح داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی با وجود ناهماهنگی سران برخی کشورها وحدتی بین مسلمانان ایجاد کرد که امروز آمریکا از حمله اسرائیل اعلام برائت می‌کند و این حاصل وحدت است.

شفقت با تاکید بر اینکه لرستان مهد مردم غیرتمند و پایگاه شیعیان است، گفت: عدالت و کرامت انسانی باید دو شعار اصلی مدیران این استان باشد و ما باید زمینه مشارکت مردم را در روند توسعه فراهم کنیم.

او با بیان اینکه دولت باید تسهیلگری کند تا مردم زندگی مرفه و شرافتمندانه‌ای برای خود تهیه کنند، اضافه کرد: مجموعۀ مدیران باید وحدت وزارتی ایجاد کنند.

استاندار لرستان تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی این استان حق ندارند شهروندان و ارباب‌رجوع را بی‌دلیل پشت در اتاق خود منتظر نگه دارند، زیرا مسئول اجرایی، نوکر و مخلص مردم هستند.

انتهای پیام/ 645

دیگر خبرها

  • فساد و مفسد در دولت سیزدهم تحمل نخواهد شد
  • تمجید رئیسی از عملکرد دولت
  • توجه ویژه دولت سیزدهم به بخش مسکن و راه آذربایجان‌غربی
  • روند تخصیص اعتبارات باندهای دوم خراسان‌جنوبی شتاب می‌گیرد
  • ساخت باندهای دوم محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی شتاب می‌گیرد
  • رعایت عدالت و کرامت انسانی رویکرد مدیران لرستان باشد
  • روند کاهشی نرخ بیکاری خراسان شمالی در دولت سیزدهم
  • ببینید | توهین دولت سیزدهم به مردم به روایت نماینده اصولگرای مجلس
  • علل عدم جذب تسهیلات طرح‌ها در بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی از این پس پایش می‌شود
  • ۴۹ درصد تسهیلات تبصره ۱۸ در خراسان جنوبی جذب شد