Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی صبح امروز در جمع خبرنگاران در استانداری با بیان اینکه روند امر انتخابات قابل قبول است اظهار کرد: خوشبختانه با توجه به رویدادهای رخ داده مشکلی در حوزه رأی گیری مشاهده نشده و حضور مردم نیز چشمگیر بوده است.

وی با اشاره به اینکه نوع انعکاس اخبار در تشویق و ترغیب مردم موثر است افزود: امروز در عرصه جهاد رسانه‌ای، خبرنگاران و اصحاب رسانه می‌توانند مردم را برای حضور بیشتر  تشویق کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان  با بیان اینکه حضور امروز ما در این عرصه از جنس کار شهید سلیمانی است تصریح کرد: بخشی از آثار حضور مردم در انتخابات به تقویت امنیت کشور بازمی‌گردد و هر فردی که رأی می‌دهد در عرصه تقویت ملی کشور، سرمایه اجتماعی دولت آینده، افزایش قدرت دیپلماسی و چانه‌زنی بین‌المللی مؤثر واقع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امروز در تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی، اگر مردم بیشتر رأی بدهند، دولت بیشتر احساس مسؤولیت کرده و قدرت مطالبه‌گری مردم را بالا می‌برد ادامه داد:  برخی از مردم گله‌مندی‌هایی به حق در حوزه اقتصادی داشتند اما راهکار آن رأی ندادن نیست، رأی ندادن اگر گره باز نکند، باعث گره هم خواهد شد.

شعبانی با بیان اینکه ممکن است برخی مردم رأی ندهند، این به معنای توجه به رسانه‌های دشمن نیست خاطرنشان کرد: عدم مشارکت برخی از مردم عوامل مختلفی دارد که غالب آنها مرتبط به مسائل اقتصادی است و هیچ ارتباطی به رسانه‌های دشمن ندارد چراکه ملت ما مستقل است و نسبت به رسانه‌های دشمن منفل نیست هرچند عده قلیلی ممکن است که تحت تأثیر رسانه‌های بیگانه قرار گیرند.

وی با تأکید بر اینکه عدم حضور برخی از افراد در انتخابات به خاطر گله‌مندی اقتصادی است نه تبلیغات دشمن گفت: البته تنها راه حل وضع موجود نیز در حضور مردم پای صندوق رای است؛ امیدواریم انتخابات امروز آغاز امیدواری و زمینه‌ای برای اعتمادها و حس خوش‌بینی در افراد باشد.

انتهای پیام/۸۹۰۴۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: همدان نماینده ولی فقیه در استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۹۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت بیشتر در انتخابات، هزینه‌های امنیتی را کاهش می‌دهد

یک داوطلب انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی گفت: اگر سطح مشارکت در انتخابات از دور اول هم بیشتر شود، آورده بیشتری به لحاظ امنیت ملی برای کشورمان دارد.

ابوالفضل ظهره‌وند در گفت‌وگو با ایسنا درباره اهمیت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: یک وجه انتخابات به مشارکت مردم در اصلاح و بهبود شیوه حکمرانی برمی‌گردد که بخشی از این حکمرانی به قوه مقننه مربوط می‌شود. انتخاب اصلح برای حضور در مجلس شورای اسلامی هم عمل به تکلیف شهروندی و هم مشارکت در سرنوشت کشور است. این امر موجب تاثیرگذاری مردم بر روند قانونگذاری در کشور می‌شود.

وی افزود: هرچه مشارکت بیشتر باشد مثل راهپیمایی ۲۲ بهمن یا روز قدس، تاثیر مثبت بیشتری برای شرایط کشور دارد و دشمن پیام را دریافت می‌کند. مشارکت بالا در انتخابات هم بر موقعیت ژئوپولتیک، قدرت مانور منطقه‌ای و تامین منافع و امنیت ملی کشور تاثیر مثبت می‌گذارد. با توجه به تحولات منطقه، جنگ عزه و حساسیت‌های منطقه‌ای و بین‌المللی، اگر سطح مشارکت از دور اول هم بیشتر شود، آورده بیشتری به لحاظ امنیت ملی برای کشورمان دارد.

این داوطلب مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: با مشارکت بیشتر در انتخابات، هزینه‌های امنیتی ما کاهش می‌یابد و دشمن از اقدامات ناامن‌سازی ایران دلسرد خواهد شد و وقتی دشمن از ماجراجویی‌های امنیتی دلسرد گردد، برای ما آورده اقتصادی خواهد داشت زیرا دورنمای اقتصادی کشور روشن‌تر، سرمایه‌گذاری بیشتر، هزینه‌های امنیتی کمتر و چسبندگی مردم به فعالیت اقتصادی بیشتر خواهد شد اما هرچه از داخل به دشمن پالس داده شود، او دچار توهم  شده و دنبال ماجراجویی امنیتی می‌رود.

ظهره وند خاطرنشان کرد: در صورت شکل گیری مشارکت بالا، دشمن به سمت تعامل فعال و مذاکره حرکت می‌کند نه مخاصمه و ماجراجویی امنیتی. دلسردی از رای دادن تغییری در شرایط کشور ایجاد نمی‌کند؛ بنابراین توصیه من این است که مردم مشارکت فعالی در دور دوم انتخابات داشته باشند. مهم این است که مشارکت بالا و انتخاب هوشمندانه و با شناختی صورت گیرد. چنین انتخابی به بهبود شرایط اقتصادی کشور هم کمک می‌کند اما مشارکت کم موجب ادامه دار شدن عوامل نگرانی های مردم خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مسئولان به بازخورد انجام وظایف خود در انتخابات توجه کنند
  • رسانه‌های جبهه مقاومت روز به روز قدرت بیشتری می‌گیرند
  • مشارکت بیشتر در انتخابات، هزینه‌های امنیتی را کاهش می‌دهد
  • امپراطوری رسانه ای دشمن در جنگ غزه شکست خورده است
  • پای کار آمدن مردم شرط موفقیت در عرصه‌های مختلف است
  • قدمت ۶۰ ساله شبکه استانی رادیو همدان
  • افزایش کیفیت خدمات به مردم با رویه واحد در دادسرا‌های سراسر گلستان
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • پای کار آمدن مردم شرط موفقیت در عرصه‌های مختلف
  • ۲ شاخصه مهم «هیئت» از نگاه رهبر انقلاب/ جمعیت ملاک سنجش نیست