Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فریدون همتی صبح جمعه پس از حضور در مسجد قدس بندرعباس جهت شرکت در انتخابات ریاست جمهوری و شوارهای شهر و روستا بیان داشت: فرآیند اخذ رأی از ساعت ۷ صبح آغاز شده است و از مردم شریف هرمزگان می خواهیم، هرچه زودتر و از ساعات اولیه برای مشارکت در انتخابات حضور پیدا کنند تا حضور مردم در طول ساعات روز توزیع شود و بتوانیم تراکم جمعیت را مدیریت کنیم، چون این امر به اخذ سریع آرا و حفظ سلامتی مردم کمک می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شور و نشاط خوبی در میان اقشار مختلف مردم استان هرمزگان برای حضور در انتخابات وجود دارد، عنوان کرد: مردم دریادل استان هرمزگان تا پایان وقت انتخابات حضور باشکوهی پای صندوق های رای خواهند داشت.

همتی با بیان اینکه یک میلیون و ۱۸۹ هزار و ۸۶۹ نفر در استان هرمزگان واجد شرایط رای دادن و شرکت در انتخابات هستند که ۳۴ هزار نفر رای اولی هستند، اظهار کرد: یک هزار و ۵۵۶ شعبه اخذ رای شامل هزار شعبه ثابت و ۵۵۶ شعبه سیار، برای اخذ رأی در سراسر استان هرمزگان، آماده شده است.

وی تصریح کرد: در مناطق پرجمعیت علاوه بر صندوق های ثابت، در راستای کاهش تراکم و رعایت فاصله گذاری، از صندوق های سیار نیز استفاده می شود، تا به سرعت روند اخذ رای انجام شود.

استاندار هرمزگان بیان کرد: با توجه به لزوم حفظ سلامتی مردم و پیشگیری از بیماری کرونا، اقداماتی همچون ضد عفونی محل های اخذ رای و تامین اقلام بهداشتی از جمله ماسک انجام می شود تا مردم با اطمینان خاطر در شعب اخذ رأی حضور پیدا کنند.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: برگزاری انتخابات از برکات بسیار مهم انقلاب اسلامی ایران است و انتخاب مسئولان کشور با رای مردم، یک دستاورد بسیار ارزشمند در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای ملت ایران محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه ملت ایران اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، همواره حضوری با شکوه در انتخابات داشته‌اند و انتخابات یک جشن بزرگ ملی برای مردم ایران است، اضافه کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، همواره تامین کننده اقتدار، امنیت و منافع ملی ایران اسلامی است و همه ما وظیفه داریم در انتخابات شرکت کنیم.

همتی ادامه داد: اکنون که در آستانه برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا قرار داریم، قطعاً اقشار مختلف مردم ایران با مشارکت حداکثری در انتخابات، حماسه بزرگی در ۲۸ خرداد رقم خواهند زد و موجب افزایش اقتدار جمهوری اسلامی ایران خواهند شد.

وی بیان کرد: مردم شریف استان هرمزگان نیز همواره همگام با دیگر هموطنان با احساس مسئولیت، حضور گسترده‌ای در انتخابات داشته‌اند و در این دوره نیز بار دیگر انتخاباتی باشکوه در هرمزگان خواهیم داشت.

همتی با اشاره به اینکه مردم با حضور گسترده خود یک جشن ملی و حماسه بزرگ را رقم خواهند زدند، خاطرنشان کرد: ستاد انتخابات استان و شهرستان ها، فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها و تمامی دستگاه‌های اجرایی، نیروهای نظامی و انتظامی، دستگاه قضایی و اعضای شورای تامین تلاش گسترده‌ای برای برگزاری مطلوب و باشکوه انتخابات در هرمزگان دارند و قدردان تلاش همه آنها هستیم.

استاندار هرمزگان در پایان عنوان کرد: اینجانب از مردم مؤمن و ولایتمدار استان هرمزگان دعوت می‌کنم با مشارکت حداکثری در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، بار دیگر حماسه ای باشکوه از حضور خود در انتخابات را به ثبت برسانند.

کد خبر 5237814

منبع: مهر

کلیدواژه: فریدون همتی استانداری هرمزگان انتخابات 1400 ستاد انتخابات استان هرمزگان انتخابات 1400 مشارکت مردم در انتخابات ویروس کرونا کرمانشاه سیدابراهیم رئیسی گرگان عکس استانها بوشهر انتخابات انتخابات ریاست جمهوری رای گیری آمار کرونا اردبیل شیراز مشارکت حداکثری دوره انتخابات استان هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۹۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد

آفتاب‌‌نیوز :

در دومین ماه از سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و به مناسبت هفته کار و کارگر، حدود ۳ هزار نفر از کارگران سراسر کشور با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

بخشی از محور‌های مهم بیانات رهبری به شرح ذیل است:

-رکن جهش تولید کارگر است؛ با جهش تولید کشور و آحاد مردم ثروتمند می‌شوند و جیب و دست کارگر پر می‌شود.

- تبیین زمینه‌های حضور و مشارکت مردم در تولید وظیفه مهم مسئولین است.

- هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است تا از خطوط استعماری و استکباری آن‌ها تبعیت کند.

- معلوم است که نظام اسلامی، غیرت اسلامی و ملت بزرگ و با سابقه اسلامی محال است که تسلیم چنین زورگویی شود.

- یک ملت زنده از دشمنی دشمن هم برای خود فرصت درست می‌کند. نمونه بارز آن در بخش تسلیحات است. در بخش‌های دیگر هم از دل فشار‌ها پیشرفت‌های بزرگی به دست آمده است.

- تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد، چون دل به کمک خارج از مرز‌ها نبسته است. این روحیه را باید تقویت کرد.

- ملت ایران استحکام خود را باید در کار و عمل و اتحاد ملی نشان دهد.

خبر‌های تکمیلی متعاقبا اعلام می‌شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • نراقی: فردا دانشجویان ایران در حمایت از خیزش دانشگاهیان آمریکا و اروپا تجمع می‌کنند
  • چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس مهم است؟
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • عملیات آبرسانی به هفت شهر و ۱۳۶ روستای هرمزگان