Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار ناصر فرشید در ساعات ابتدایی آغاز رای گیری با حضور در شعبه سیار اخذ رأی در دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهارکرد: حضور مردم در پای صندوق های رای مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی است.

وی با بیان اینکه پشتیبانی‌های هوایی و زمینی برای مرزها و دورترین نقاط روستایی انجام شده است، تصریح کرد: نیروهای پلیس با تمام توان برای تامین امنیت انتخابات در صحنه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه بیش از ۵ هزار نیروی پلیس امنیت انتخابات را بر عهده دارند، بیان داشت: نیروی انتظامی تمام تلاش خود را می‌کند تا مردم در فضای امن در پای صندوق‌های رای حاضر شوند و در نتخابات شرکت کنند.

وی گفت: مردم خراسان جنوبی همچون ادوار گذشته انتخابات؛ با حضور باشکوه و حماسی خود در پای صندوق های رای حماسه دیگری را به نام استان و کشور ثبت خواهند کرد.

کد خبر 5237793

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی بیرجند انتخابات 1400 انتخابات 1400 مشارکت مردم در انتخابات ویروس کرونا کرمانشاه سیدابراهیم رئیسی گرگان عکس استانها بوشهر انتخابات ریاست جمهوری انتخابات آمار کرونا رای گیری شیراز اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۹۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید نماینده ولی فقیه بر رسیدگی بیشتر مسئولان به آسیب های اجتماعی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،آیت الله عبادی در شورای فرهنگ عمومی استان با اشاره به اینکه دشمنان همواره در پی تضعیف نظام بودند افزود: باید مسئولان در حوزه کاری خود و با همکاری هم برای رفع آسیبهای جامعه اقدام کنند.

وی در ادامه با اشاره به برملا شدن چهره واقعی دشمنان گفت: جریان غرب، قتل و عام، جنگ و فساد دشمنان و غربی‌ها در حال حاضر برای همه دنیا برملا شده و چهره واقعی غربی‌ها رو شده است.

استاندار خراسان جنوبی نیز در این شورا در خصوص اجرای طرح نور گفت: باید پلیس را در این طرح همراهی کرد تا در کنار پلیس اقدامات فرهنگی صورت گیرد.

قناعت با اشاره به پاسداشت زبان فارسی گفت: باید در معابر شهر ۷۰ درصد عبارت‌ها فارسی باشد. 

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار نیز در این شورا  از اجرای طرح نور و موفقیت این طرح در استان تقدیر کرد.

 طالبی افزود: این طرح بازخورد خوبی در تفرجگاه‌ها و پارک‌ها داشته و باید تداوم داشته باشد.


در این جلسه از پوشش خوب صدا وسیمای خراسان جنوبی به صورت زنده در خصوص مراسم ۵ اردیبهشت،سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس تقدیر شد.

دیگر خبرها

  • مردم خراسان رضوی سال گذشته ۱۳۶ میلیون کیلووات برق بیشتری مصرف کردند
  • رادان: موضوع حجاب اصلا موضوع امنیتی نیست
  • کشف ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۱۰ خودرو
  • طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران
  • نگاه ما به موضوع حجاب و عفاف هرگز امنیتی و انتظامی نیست
  • اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می‌شود
  • تاکید نماینده ولی فقیه بر رسیدگی بیشتر مسئولان به آسیب های اجتماعی
  • حضور خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • انسداد محورهای مواصلاتی در خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • انسداد ۲ محور اصلی در خراسان جنوبی در اثر بارش شدید باران و سیلاب