Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ محمدی دبیر هیأت عالی نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی استان زنجان گفت: تغییرات در آمار کاندیدا‌های شورا‌های شهر و روستای زنجان روی داده تا دیروز ادامه داشت، ولی با توجه به پایان فرصت بررسی پرونده این افراد، آمار تثبیت شده است.


او با اشاره به اینکه در انتخابات شورا‌های شهر‌های استان زنجان ۷۲۸ ثبت‌نام کرده بودند، گفت: از این تعداد ۵۶ نفر در هیأت اجرایی و ۱۰۰ نفر توسط هیأت نظارت شهرستان رد صلاحیت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمدی با بیان اینکه افراد رد صلاحیت شده اعتراض کردند و هیأت نظارت عالی استان ۳۷ نفر را تایید صلاحیت کرد، ادامه داد: پرونده ۱۰۱ نفر همچنان به صورت رد صلاحیت شده باقی ماند.


دبیر هیأت عالی نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه از ۱۰۱ داوطلب رد صلاحیت شده در هیأت نظارت عالی استان ۸۵ نفر به هیأت مرکزی اعتراض کردند، افزود: چهار نفر از این افراد قبل از رسیدگی به پروندهایشان انصراف دادند و هیأت مرکزی ۲۰ نفر را تایید کرد و تا شب گذشته بررسی پرونده و تایید صلاحیت افراد ادامه داشت.


او گفت: بعد از همه رسیدگی‌ها و پایان فرآیند بررسی صلاحیت اشخاص ۵۲۰ نفر کاندیدای شورای شهر برای رقابت در روز ۲۸ خرداد‌ماه باقی ماندند.


محمدی در ادامه با اشاره به ثبت‌نام ۴ هزار ۵۲۱ نفر برای کاندیداتوری شورا‌های روستا‌های زنجان، افزود: از مجموع این تعداد هیأت اجرایی بخش، ۱۷۷ نفر و هیأت نظارت بخش ۱۹۴ نفر را رد صلاحیت کرد.


او با بیان اینکه هیأت نظارت شهرستان زنجان از بین افرادی که اعتراض دادند ۱۴۹ نفر را رد صلاحیت کرد، گفت: ۴۴ نفر از افراد رد صلاحیت شده به هیأت نظارت استان زنجان اعتراض دادند که ۱۸ نفر تایید صلاحیت خود را دریافت کردند.


دبیر هیأت عالی نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه تعداد کاندیدا‌های شورا‌های روستای زنجان ۴ هزار و ۶۳ نفر است، تاکید کرد: این آمار دیگر تغییری نخواهد یافت.


او ادامه داد: ۲ هزار و ۴۰ نفر به عنوان هیأت نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی در روز آینده در کنار سایر عوامل اجرایی در زمینه صیانت از آرای مردم فعالیت می‌کنند.


محمدی گفت: حضور در این انتخابات وظیفه شرعی، مدنی، اجتماعی و نشات گرفته از روح وطن پرستی است.


دبیر هیأت عالی نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی استان زنجان با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری و معمار کبیر برای حضور مردم در پای صندوق رأی و مشارکت آن‌ها در انتخابات عنوان کرد: دشمن امروز بر روی جدایی مردم با صندوق‌های برنامه‌ریزی کرده است و حضور مردم بار دیگر زمینه عزت و سربلندی ایران در جهان را فراهم خواهد کرد.


انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری شورای شهر رد صلاحیت شده هیأت نظارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۹۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از ۱۰۶ نفر از اعضای شورا‌های شهرستان فریدن

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛  فرماندار شهرستان فریدن گفت: بار مسئولیت خدمت رسانی در شهر و بویژه روستا‌ها برعهده شوراهاست که باید با اتحاد و همدلی بین همه دستگاه‌های اداری و اجرایی، مشکلات و معضلات شهرستان را برطرف سازیم.
عزیزالله عباسی بااشاره به قرارگیری ۲۸ روستا و دو شهر داران و دامنه در سطح شهرستان فریدن افزود: در سطح شهر و روستا‌های فریدن در مجموع ۱۰۶ نفر شورا مسئولیت خدمت رسانی را برعهده دارند که به مناسبت روز شورا در محل امامزادگان شهر زیارتی دامنه گردهم آمدند.

دیگر خبرها

  • چالش‌ها و راهکار‌های مشارکت سیاسی آگاهانه
  • شانا و جبهه پایداری در جستجوی ۳ کاندیدا /لیست مشترک قطعی شد؟
  • اصلاح طلبان در کدام حوزه های انتخابیه کاندیدا دارند؟
  • فهرست کاندیدا‌های مورد حمایت جامعه اسلامی مهندسین اعلام شد
  • شورای روستا یک نهاد مردم سالاری است
  • قدردانی از ۱۰۶ نفر از اعضای شورا‌های شهرستان فریدن
  • نوری قزلجه: فراکسیون مستقلین احتمالا برای ریاست مجلس و دیگر پُست ها کاندیدا دارد /تعداد اعضای فراکسیون ممکن است به ۱۰۰ نفر هم برسد
  • آمادگی ۲۸۷ شعبه اخذ رأی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی
  • تجلیل از اعضای شورا‌های اسلامی بخش سرفاریاب
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟