Web Analytics Made Easy - Statcounter

صف های طولانی اهالی ملک سلیمانی نوید بخش انتخاب راهی روشن و امید به تغییری بزرگ است، و کرمانی ها علی رغم تبلیغات گسترده "رای ندهید" حضور پرشوری در ساعات اولیه انتخابات داشتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان، بالاخره خردادماه مملو از التهاب و استرس پایان یافت و روز تعیین سرنوشت چهار ساله ملت فرا رسید، علی رغم تبلیغات گسترده معاندین و رسانه های بیگانه، اهالی ملک سلیمانی از همان ساعت آغازین انتخابات ریاست جمهوری حضوری گسترده پای صندوق های رای داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صف های طولانی که نوید بخش انتخاب راهی روشن و امید به تغییری بزرگ است، آری ملت ایران بار دیگر ندای رهبر فرزانه خود را لبیک گفتند و با حضور پای صندوق های رای مشت محکمی به دهان یاوه گویان کوباندند.

در لا به لای صف های مملو از جمعیت به سراغ یک جوان کرمانی رفته و دلیل حضور او را جویا شدیم.

این بانوی جوان کرمانی در گفتگو با خبرنگار راه آرمان اظهار کرد: انتخابات از نظر من یکی از مهم ترین رویدادهای کشور است چرا که به دنبال آن سرنوشت چهار ساله کشور تعیین می شود و در واقع این مردم هستند که با رای خود رئیس جمهوری را به مدت ۴ سال مشخص می کنند.

وی افزود: میدان دار اصلی انتخابات مردم هستند و با حضور خود می توانند کشور را در مقابل همه اتفاقات داخلی و خارجی بیمه کنند، شرکت در انتخابات یکی از مهم ترین اقداماتی است که یک شهروند ایرانی باید در قبال کشور خود انجام دهد.

این بانوی کرمانی عنوان کرد: با عشق به رهبرم، حاج قاسم، شهدای مدافع حرم و مهم تر از همه به خاطر ایرانم باید رای می دادم و اگر ما جوانان رای ندهیم، آینده کشور به دست عده ای معلوم الحال مشخص می شود.

وی خاطرنشان کرد: بنابراین عاقلانه است که با انتخابی اصلح رئیس جمهوری مردمی و کارآمد را انتخاب کنیم تا آینده ای روشن را برای آینده کشور تضمین کنیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۹۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور پرشور مردم ایلام در مراسم عزاداری امام صادق (ع)

دریافت 30 MB کد خبر 6096658

دیگر خبرها

  • پخش مناظره انتخاباتی دو کاندیدای دور دوم انتخابات در صدا و سیمای اردبیل
  • حضور متولدین ۲۱ اردیبهشت ۸۵ در پای صندوق‌های رای قائم‌شهر
  • حضور پرشور مردم ایلام در مراسم عزاداری امام صادق (ع)
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • اظهارات جدید سخنگوی ستاد انتخابات کشور درباره مرحله دوم انتخابات مجلس/ چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟
  • مردم در دور دوم انتخابات مجلس نیز حضوری پرشور داشته باشند
  • تداوم بارش‌ها تا ساعات آینده
  • تداوم نزول برکات آسمانی تا ساعات آینده
  • کشتی گیران نونهال کرمانی فاتح مسابقات قهرمانی کشور
  • دعوت امام جمعه موقت ورامین از مردم برای حضور پرشور در انتخابات