Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@06:54:10 GMT

اطلاعیه شماره ۱۰ هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۶۹۶۶۰

اطلاعیه شماره ۱۰ هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات

اطلاعیه شماره ۱۰ هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و اولین میاندوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و دومین میاندوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری صادر شد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری تسنیم،‌ اطلاعیه شماره 10 هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و اولین میاندوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و دومین میاندوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور اقلیت‌های مذهبی در حسینیه ارشاد برای شرکت در انتخاباتمشاهدات میدانی خبرنگاران تسنیم از روند برگزاری انتخابات در استان آذربا‌یجان شرقی/ اختلال 3 ساعته در فرآیند رای‌گیری الکترونیک برخی شعب تبریز‌بازتاب انتخابات 1400 در رسانه‌ها|چشم دشمنان هم به مشارکت مردم در انتخابات ایران است

متن هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات به شرح زیر است:

با حمد و سپاس الهی، با توجه به آغاز روند اخذ رأی در شعب سراسر کشور در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و اولین میاندوره‌ای یازدهمین مجلس شورای اسلامی دومین میاندوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، هیأت مرکزی نظارت آمادگی کامل خود را جهت امر نظارت بر انتخابات در تمامی سطوح بویژه در شعب اخذ رأی، به اطلاع عموم مردم سرافراز ایران اسلامی می‌رساند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انتخابات انتخابات هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات میاندوره ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۹۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از «غلامحسین رضوانی» چه می‌دانیم

به گزارش خبرنگار مهر، ۱۳ روز بیشتر تا برگزاری دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی باقی نمانده است و بر همین اساس، دور جدید پویش انتخاباتی خبرگزاری مهر تحت عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته‌گزینی» مدتی است که آغاز به کار است.

‌در دور اول انتخابات مجلس دوازدهم و از میان ١۶٧٩ نامزدی که به پویش خبرگزاری مهر پیوستند، ١۶ نفر در دور اول انتخابات راهی مجلس شورای اسلامی شدند و کار ۵ نفر دیگر به دور دوم کشیده شد. یکی از این ۵ نفر «غلامحسین رضوانی» بود.

«غلامحسین رضوانی» در دور اول انتخابات مجلس دوازدهم در تاریخ ۱۳ اسفند ۱۴۰۲، در لیست «شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی» با اسم اختصاری «شانا» قرار داشت اما در نهایت با کسب ۱۵۸۲۱۶ رأی در جایگاه ۴۶ قرار گرفت و راهی دور دوم شد. آنچه در ادامه می‌آید بخشی از پیشینه کاری و مدیریتی رضوانی است که از نظر می‌گذرانید.

«غلامحسین رضوانی» متولد ۱۳۳۵ و دانش‌آموخته کارشناسی مهندسی برق از دانشگاه علم و صنعت و کارشناسی ارشد همان رشته از دانشگاه تربیت مدرس است. در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی(مجلس قبلی) به عنوان نفر بیست و هشتم از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلام‌شهر و پردیس انتخاب شد.

از سوابق اجرایی وی می‌توان به قایم‌مقامی معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست‌جمهوری در دولت نهم، معاونت سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، عضویت در هیأت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی(شستا)، عضویت در هیأت مدیره و مدیرعاملی شرکت ماشین‌سازی پارس و شرکت آزمون جاده‌ای خودرو (زیرمجموعه سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران) و همچنین عضویت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد.

رضوانی در مقطعی کوتاه رییس مؤسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه‌ریزی و سرپرست معاونت برنامه‌ریزی راهبردی ریاست جمهوری بوده است.

او اکنون عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر و استاد دانشگاه است.

کد خبر 6089589

دیگر خبرها

  • از «غلامحسین رضوانی» چه می‌دانیم
  • زمان آغاز به کار مجلس ششم خبرگان رهبری اعلام شد
  • ششمین دوره مجلس خبرگان یکم خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • زمان‌برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره خبرگان رهبری
  • زمان برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره مجلس خبرگان
  • ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اول خرداد آغاز به‌ کار می‌کند
  • ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • افتتاحیه دوره ششم مجلس خبرگان رهبری اول خرداد برگزار می‌شود
  • دیدار های منتخب مردم استان سمنان در انتخابات مجلس خبرگان