Web Analytics Made Easy - Statcounter

ربانی مهر گفت: ۱۳۰ خبرنگار از رسانه‌های الکترونیکی و مکتوب و ۱۰۰ نفر از خبرنگاران و عوامل صدا و سیما اخبار انتخابات در استان همدان را پوشش می‌دهند..

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، ،« اسدالله ربانی‌مهر» صبح امروز (28 خرداد)  در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان با بیش از ۴۰ نفر از خبرنگاران از رسانه‌های مختلف استان رویدادهای انتخابات را گزارش می‌دهند ، گفت: در کل استان هم ۱۳۰ خبرنگار از رسانه‌های مختلف و ۱۰۰ نفر هم از عوامل صدا و سیما در حال گزارش از این رویداد بزرگ در سراسر استان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان همدان با اشاره به اینکه بیش از پنج  ماه است که جلسات کمیته اطلاع رسانی با حضور خانه مطبوعات، نمایندگان رسانه‌ها و صدا و سیما تشکیل شده است، افزود: در تمام برنامه ها اعتقاد داریم که مشارکت حداکثری در رسانه‌ها بدون حضور رسانه‌ها امکان پذیر نیست.

 

وی ادامه داد: اولویت حضور خبرنگاران در ستاد انتخابات در روز رأی گیری با خبرگزاری‎ها، روزنامه‌های محلی و پایگاه‌های خبری بوده که سعی کردیم با وجود محدودیت‌ها از رسانه‌ها برای حضور حداکثری بهره برده و  شاهد حضور پرشور مردم باشیم.

 

ربانی‌مهر با بیان اینکه سه نشست خبری با موضوع انتخابات  با اصحاب رسانه تا امروز برگزار شده خاطرنشان کرد: فردا هم برای اعلام نتایج هم نشست خبری نهایی را خواهیم داشت.

پایان پیام/89

منبع: شبستان

کلیدواژه: رییس ستاد انتخابات حضور خبرنگاران استان همدان رسانه ها استان هم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۹۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کانال‌های خبری برای دریافت مجوز اقدام کنند

هیأت نظارت بر مطبوعات از گردانندگان کانال‌های خبری در پیام‌رسان‌ها که تاکنون اقدام به اخذ مجوز فعالیت نکرده‌اند، خواست در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به ثبت درخواست در سامانه جامع رسانه‌های کشور اقدام کنند.

دبیرخانه هیات نظارت بر مطبوعات اعلام کرد:

در راستای اجرای قوانین و مقررات رسانه‌ای کشور از همه گردانندگان کانال‌های خبری در پیام‌رسان‌ها دعوت می‌شود به منظور انجام فرایند قانونی اخذ مجوز و بهره‌مندی از حمایت‌های قانونی، حداکثر تا پایان اردیبهشت ماه نسبت به ثبت درخواست مجوز فعالیت خود از طریق سامانه جامع رسانه‌ها اقدام کنند.

فعالیت همه رسانه‌ها به موجب قانون مطبوعات، مستلزم دریافت مجوز است و براساس بند پ ماده ۳ آیین‌نامه اجرایی قانون مطبوعات کشور، پیام‌رسان‌ها و کانال‌های خبری نیز مشمول این الزام قانونی هستند.

هیات نظارت بر مطبوعات در این خبر اعلام کرده است که متقاضیان برای کسب اطلاعات و راهنمایی بیشتر درباره ثبت درخواست، باید به صفحه راهنمای ثبت درخواست مجوز سامانه خبری مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • روایت گری جزء اولویت‌های مسئولان باشد
  • واکنش مدیر رسانه سپاهان پس از ناراحتی مورایس
  • به روز رسانی نقشه شهر همدان
  • جزییاتی از آخرین اقدامات مطلوب برای پیاده‌روی اربعین در کرمانشاه
  • کانال‌های خبری، مجوز بگیرند
  • کانال‌های خبری برای دریافت مجوز اقدام کنند
  • کانال های خبری برای دریافت مجوز اقدام کنند
  • خبرگزاری کره شمالی جلوتر از مسوولان ایران
  • رسانه‌های بیگانه چگونه مانع از دیدن اخبار خوب کشور شدند
  • پرداخت ۱۲۰ درصدی تسهیلات مشاغل خانگی شهر همدان