Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@06:47:58 GMT

مردم با حضور در انتخابات موجب شکست توطئه دشمنان شوند

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۶۹۶۸۸

مردم با حضور در انتخابات موجب شکست توطئه دشمنان شوند

این مرجع تقلید روز جمعه پس از انداختن آرای خود به صندوق سیار شماره ۱۶۳ در شهر قم در جمع خبرنگاران‌، افزود: مردم با حضور پرشور در انتخابات، قدرت و توانمندی ملت ایران را به منصه ظهور رسانده و موجبات شکست توطئه دشمنان علیه کشور و ملت را فراهم آورند.

وی اضافه کرد: مردم با هر سلیقه‌ای در انتخابات شرکت کنند تا این انتخابات نیز هر چه پرشورتر برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله مکارم شیرازی تاکید کرد: مردم باید به‌دور از سلایق و جناح‌بندی به افراد اصلح رای دهند.

هم‌زمان با سراسر کشور ۷۲۲ شعبه اخذ رای برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ‌ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا و همچنین انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری از ساعت ۷ صبح امروز جمعه در قم فعال شد.

از جمعیت بیش از یک‌میلیون و ۲۵۰ هزار نفری این استان، ۸۴۶ هزار نفر واجد شرایط حضور در انتخابات این استان هستند که از این تعداد حدود ۲۰ هزار نفر رای اولی می‌باشند.

۶۰۴ شعبه در شهر قم و ۱۱۸ شعبه نیز در شهرستان‌ها و روستاهای تابعه استان دایر است؛ بیش از ۲۲ هزار نفر مسئولیت اجرا، ‌حراست و تامین امنیت این انتخابات در استان را به عهده دارند.

اخذ رای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به همراه دو انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری و همچنین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به دلیل شرایط کرونایی و پرهیز از تجمع، یک ساعت زودتر از انتخابات دوره‌های قبل یعنی ساعت ۷ صبح آغاز شد و طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا در صورت تشخیص وزیر کشور رای گیری تا ساعت ۲ بامداد ادامه خواهد یافت.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ قم آیت الله العظمی مکارم شیرازی مشارکت انتخاباتی پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ قم آیت الله العظمی مکارم شیرازی انتخابات ۱۴۰۰ قم آیت الله العظمی مکارم شیرازی مشارکت انتخاباتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۹۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب،  تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس از بامداد ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا ساعت ۸ صبح ۲۰ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

در این مرحله ۹۰ نامزد برای کسب ۴۵ کرسی دور دوازدهم مجلس با یکدیگر رقابت می‌کنند.

این نامزدها از ۲۲ حوزه انتخابیه در سراسر کشور در انتخابات شرکت می‌کنند.

دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس ساعت ۸ صبح جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

این مرحله از انتخابات در حوزه‌های انتخابیه «تبریز»، «تهران»، «آبادان»، «شیراز»، «کرمانشاه»، «خرم‌آباد و چگنی»، «قائم شهر» و «ملایر» به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود. به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد. آموزش‌های لازم در این خصوص از طریق صدا و سیما و سایر مراکز اطلاع رسانی به مردم ارائه خواهد شد.

وزارت کشور برگزاری انتخابات الکترونیکی در برخی حوزه‌های انتخابیه در دور اول را موفقیت‌آمیز دانسته و اعلام کرده است که مقدمات برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس فراهم شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دهه کرامت فرصتی برای مقابله با توطئه دشمنان است
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد فراهم است
  • ضبط برنامه تلویزیونی نامزد‌های انتخابات میان دوره‌ای مجلس
  • جزئیات جدید از برگزاری انتخابات اردیبهشت ۱۴۰۳
  • زمان تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • زمانبندی تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس
  • اعلام زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس
  • از «جهانبخش امینی» چه می‌دانیم؟
  • ۷۵ هزار نفر از عوامل اجرایی در تهران انتخابات اسفند ۱۴۰۲ را برگزار کردند