Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر مهرداد بابایی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: بیماران کووید ۱۹ استان البرز می‌توانند از طریق تلفن نشانی خود به فرمانداری‌ها اطلاع دهند تا صندوق‌های سیار رای برای اخذ آرای آنان به درب منازل انتقال داده شود.

وی خاطرنشان کرد:همچنین سامانه‌ای به نام «انتخاب ایران » برای روز انتخابات راه اندازی شده است که مردم می توانند اطلاعات نامزد های انتخابات ریاست جمهوری و شورای های اسلامی شهر و روستا  همراه با عکس و دیگر مشخصات درج شده در آن را دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:همچنین از طریق  این سامانه نزدیکترین و خلوت ترین شعبات اخذ رای نمایش داده می شود تا مردم به این شعبات مراجعه می‌کنند معطل نشوند.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی البرز با اشاره به اینکه مردم می بایست رعایت پروتکل‌های بهداشتی را سرلوحه کار خود قراردهند، اظهارداشت: درانتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا تعداد شعبات اخذ رای و صندوق‌های سیار برای اخذ رای افزایش یافته است.

این مسوول گفت: معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی البرز نیز برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی تمهیداتی را در نظر گرفته است.

وی افزود: مردم همچنان توصیه های بهداشتی را اولویت قرار دهند و رعایت فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک و شست و شوی مکرر دست‌ها  را در دستور کار داشته باشند و از خوردن و آشامیدن در شعبات اخذ رای خودداری کنند و خودکار شخصی همراه خود داشته باشند.

استان البرز دارای هفت شهرستان  تابعه و جمعیتی حدود سه میلیون نفر بوده که یک میلیون و ۷۸۰ هزار نفر از جمعیت این استان واجد شرایط رای دادن هستند.

یک هزار و ۱۱۴شعبه ثابت و ۴۹ شعبه سیار در ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا و تیره‌های عشایری امروز ۲۸ خردادماه همزمان با انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری ایران آرای مردم استان البرز را جمع آوری می کنند.

برچسب‌ها شورای شهر دانشگاه علوم پزشکی مشارکت انتخاباتی انتخابات ریاست جمهوری استان البرز پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰؛ حضور مردم در روز تعیین سرنوشت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای شهر دانشگاه علوم پزشکی مشارکت انتخاباتی شورای شهر دانشگاه علوم پزشکی مشارکت انتخاباتی انتخابات ریاست جمهوری استان البرز ریاست جمهوری استان البرز اخذ رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۹۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از دانش بنیان‌ها در توسعه کشاورزی ضروری است

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: استعدادهای حوزه کشاورزی باید با انجام مطالعات شناسایی و شرکت‌های دانش‌ بنیان بیشترین نقش‌آفرینی را در این بخش داشته باشند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، سید علی احمدزاده عصر امروز در دیدار رئیس سازمان جهاد کشاورزی و اعضای صندوق توسعه بخش کشاورزی کهکیلویه و بویراحمد گفت:  حمایت جدی از توسعه بخش کشاورزی ضروری بوده و هیچ گونه کم‌کاری و بی‌مهری پذیرفتنی نیست.

وی با بیان اینکه باید به سمت تولیدات دانش بنیان در این بخش حرکت کرد، افزود: استعدادهای حوزه کشاورزی باید با انجام مطالعات شناسایی و شرکت‌های دانش‌ بنیان بیشترین نقش‌آفرینی را در این بخش داشته باشند.

احمدزاده با بیان اینکه تعاونی های بخش کشاورزی باید توسعه یابند و فعالتر شوند، تاکید کرد: حمایت از این صندوق از طریق اختصاص اعتبارات با هدف حمایت از تمام کشاورزان و سهامداران استان مدنظر باشد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به وجود 161 تعاونی و تشکل بخش کشاورزی افزود: در راستای مردمی سازی دولت و تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم زمینه مشارکت کشاورزانی که عضو این صندوق هستند برای جهش در بخش کشاورزی فراهم شود.

احمدزاده ادامه داد: گیاهان دارویی و سایر بخش های حوزه کشاورزی فرصت مناسبی برای مشارکت مردم است و بخش کشاورزی زمینه ساز حضور مردم در این بخش باشد و وجود آب فراوان، زمین های مستعد و اراضی کشاورزی باید توسعه اشتغال و تحول در این بخش را فراهم کند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تحویل صندوق‌های اخذ رأی الکترونیکی به حوزه انتخابیه قائم شهر
  • بهره مندی افراد کم توان خوزستان از خدمات صندوق بیماران خاص
  • استفاده از دانش بنیان‌ها در توسعه کشاورزی ضروری است
  • کم‌توانان خوزستانی از خدمات صندوق بیماران خاص برخوردار می‌شوند
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • بررسی پرونده «صندوق پس انداز کارکنان راه آهن جمهوری اسلامی ایران» با ۷ هزار شاکی
  • بهره‌مندی بیماران خاص از حمایت‌های دارویی خاص
  • بهره‌مندی بیماران خاص از حمایت‌های دارویی ویژه
  • بهره‌مندی بیماران خاص و صعب‌العلاج از حمایت‌های دارویی ویژه
  • نیازمند تشکیل مجلس قدرتمند و کارآمد هستیم