Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت: از ۱۵۹۸ شعبه اخذ رای ، در استان ، ۸۲۶ شعبه مربوط به سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است.

 "محمد نوذری"در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: امروز روز افتخارآفرینی مردم برای ساختن ایرانی آباد و مقتدر است و بار دیگر به جهانیان ثابت شد که مردم ایران پای آرمان‌های خود محکم‌تر از پیش ایستاده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه امروز هم مشارکت مردم و حفظ سلامتی آنان مهم است، تصریح کرد: نظارت‌های بهداشتی در تمام شعب حاکم و پروتکل‌های لازم رعایت می‌شوند.

 استاندار ایلام تصریح کرد:  با حضور ۱۶ هزار نفر عامل اجرایی در ۱۵۹۸ شعبه ثابت و سیار و با حضور  فرایند اخذ رای انتخابات ۲۸ خردادماه را در این استان  در حال انجام است و  از مجموع شعب رای پیش بینی شده ۸۲۶ شعبه مربوط به انتخابات ریاست جمهوری و ۷۷۲ شعبه مربوط به انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاست.

وی از افزایش ۱۳ درصدی شعب اخذ رای نسبت به ادوار گذشته خبر داد و تاکید کرد: این افزایش شعب به دلیل رعایت فاصله گذاری و در راستای حفظ سلامت مردم است.

استاندار ایلام با درخواست از مردم برای حضور آگاهانه در انتخابات و انتخاب فرد اصلح خود یادآور شد: سلامت، امنیت، مشارکت و بی طرفی چهار اصل مهم انتخابات پیشرو است.

نوذری تصریح  کرد: کلیه تمهیدات و برنامه ریزی های لازم برای حضور حداکثری مردم در این انتخابات اندیشیده شده و امیدواریم حضور مردم نیز در این انتخابات بسیار پرشور باشد.

 وی با بیان اینکه فرمانداران و اعضای ستاد انتخابات استان تمام تمهیدات و امکانات انتخابات را پیش‌بینی کرده‌اند،  گفت: امروز روز ناامیدی دشمنان ایران اسلامی است.
۴۵۹ هزار و ۵۷۳ در استان ایلام واجد شرایط شرکت در انتخابات امروز هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی منطقه ایلام انتخابات ۱۴۰۰ استاندار ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۹۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت بیش از ۵ میلیارد ریالی متصدی لوازم آرایش بهداشتی در رشت

مرتضی امینی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پرونده نگهداری انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در شعبه اول بدوی قاچاق کالا و ارز رشت رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه پس از بررسی پرونده و نداشتن مدارک معتبر اتهام انتسابی را محرز و متهم را به پرداخت پنج میلیارد و ۵۳۶ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان گفت: بازرسان اداره صنعت معدن تجارت استان، این گزارش را تهیه و برای رسیدگی به این اداره کل ارسال کردند.

کد خبر 6092036

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست تبیین الزامات اطلاع‌رسانی دولت در ایلام
  • آمادگی برای دور دوم انتخابات/ پیش بینی ۲۸۷ شعبه اخذ رای
  • فراهم شدن همه امکانات برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • پانی پوری ؛ غذای سنتی خیابانی در هند با رعایت کامل بهداشت! (فیلم)
  • آمادگی ۲۸۷ شعبه اخذ رأی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی
  • فعالیت ۱۸ هزار نفر در برگزاری مرحله دوم انتخابات کرج
  • دهم خرداد ماه، انتخابات نمایندگان احزاب در کمیسیون ماده ۱۰ برگزار می‌شود
  • محکومیت بیش از ۵ میلیارد ریالی متصدی لوازم آرایش بهداشتی در رشت
  • استقرار تیپ مستقل ارتش در ایلام از مطالبات دیرینه مردم است
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز