Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@02:14:16 GMT

تیراندازی در آریزونا یک کشته و ۱۳ زخمی بر جای گذاشت

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۶۹۹۷۶

تیراندازی در آریزونا یک کشته و ۱۳ زخمی بر جای گذاشت

به گزارش ایرنا، شبکه خبری ان بی سی نیوز، گزارش داد: پلیس در توئیت های اولیه خود اعلام کرد مقامات گزارش هایی درباره حمله یک تیرانداز در حدود ۲۰ مایلی شمال غرب شهر فینیکس دریافت کردند. این حمله حدود ساعت ۱۲.۳۰ پنجشنبه شب انجام شد.

پلیس اعلام کرده تیراندازی ها حدود یک تا یک  تا یک و  نیم ساعت ادامه داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقامات بر این باورند که اولین اتفاق ساعت ۱۱.۱۰ دقیقه در مرز گلندیل و پئوریا رخ داد و تا زمان بازداشت فرد مظنون تا ساعت ۱۲:۴۲ دقیقه بامداد ادامه داشته است.

به گفته پلیس دستکم چهارنفر قربانی تیراندازی شده اند و برخی دیگر در نتیجه حوادث دیگری مانند برخورد با خودرو و در نتیجه اصابت ترکش ها زخمی شده اند. شدت زخم این ۱۳ نفر زیاد نیست و انتظار می رود آنها زنده بمانند.

تحقیقات پلیس درباره این تیراندازی ها ادامه دارد و هنوز انگیزه فرد مهاجم معلوم نیست.

تیراندازی ها در آمریکا در سایه اختلافات بر سر قانون حمل و سلاح ادامه دارد.

مقام های ایالت جورجیا بامداد روز پنجشنبه اعلان کردند یک مامور پلیس و یک مظنون در تیراندازی خیابانی در شهرک هولی اسپرینگز در شمال این ایالت، جان خود را از دست داده اند.

براساس گزارش موسسه تحقیقاتی "آرشیو خشونت با اسلحه"، ظرف ۶ ماه گذشته از سال جاری میلادی، ۲۶۷ مورد تیراندازی مرگبار در آمریکا ثبت شده است. 

موسسه تحقیقاتی "بایگانی خشونت با سلاح" نیز اعلام کرده که تیراندازی های گسترده در سه ایالت آمریکا در یک شب، تعداد کل این رویدادها را در سال جاری میلادی به ۲۶۷ مورد رسانده است. 

برچسب‌ها قانون حمل سلاح در آمریکا ایالات متحده آمریکا ایالت آریزونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قانون حمل سلاح در آمریکا ایالات متحده آمریکا ایالت آریزونا قانون حمل سلاح در آمریکا ایالات متحده آمریکا ایالت آریزونا تیراندازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۹۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط اتوبوس به دره در شمال پاکستان ۲۰ کشته برجای گذاشت

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش شبکه‌های خبری پاکستان، این حادثه صبح امروز در منطقه کوهپایه‌ای «دیامر» به وقوع پیوست.

پلیس اعلام کرد: این اتوبوس که تعداد سرنشینان آن حدود ۳۵ نفر شامل مرد، زن و بچه بود به علت سرعت غیرمجاز از جاده منحرف و به دره سقوط کرد.

منابع بیمارستانی بدون اشاره به شمار زخمی‌ها اعلام کردند: وضعیت جسمانی برخی مصدومان این حادثه مساعد نیست و احتمال افزایش شمار قربانیان وجود دارد.

به گزارش پلیس، جسد قربانیان این حادثه از جمله چند زن و کودک از دره بیرون کشیده شد و نیرو‌های امدادی با توجه به مشکلات ناشی از فاصله جاده تا پایین دره در حال جستجو برای یافتن مابقی اجساد هستند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تصادف تارا و پراید در بویین میاندشت 4 کشته و 3 زخمی برجای گذاشت
  • ۱۲ کشته و زخمی به علت انفجار در ایالت بلوچستان پاکستان
  • ۴ کشته و زخمی طی تیراندازی در شمال شرق پاریس
  • کمک رسانی به حدود ٨٠٠ نفر سیل‌زده
  • (ویدئو) سیل و فروریختن یک سد در جنوب برزیل
  • امدادرسانی به حدود ٨٠٠ نفر سیل‌زده
  • حملات داعش در عراق شروع شد
  • سقوط اتوبوس به دره در شمال پاکستان ۲۰ کشته برجای گذاشت
  • نسخه‌نویسی مرد مهاجر افغان با مهر پزشک زن | تیراندازی و زخمی شدن یک نفر دکتر قلابی را رسوا کرد
  • خیزش دانشجویان جهان علیه صهیونیست‌ها+ فیلم