Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در اولین ساعات رای‌گیری با حضور در شعبه مسجد جامع سنندج رای خود را به صندوق انداخت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کردتودی، سردار سیدصادق حسینی صبح امروز در حاشیه حضور در شعبه اخذ رای مسجد جامع سنندج در جمع خبرنگاران اظهار کرد: قانون اساسی به ما این حق را داده که در تعیین سرنوشت خود سهیم باشید و اظهار نظر بکنیم و افراد مورد نظر خود را برای اداره کشور انتخاب کنیم چرا که حضور در انتخابات امنیت و آرامش و پیشرفت کشور را به دنبال دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز استکبار جهانی تمام توان خود را برای کم‌رنگ کردن حضور و مشارکت ملت ایران در انتخابات به کار گرفته است تا جولانگاهی برای حرکت علیه نظام مقدس جمهوری به دست بیاورند.

وی افزود: انتخابات امسال به دلیل اینکه دشمنان انقلاب اسلامی،  تمام‌قد یک عملیات وسیع روانی را برای پمپاژ کردن یاس و ناامیدی در بین مردم آغاز کرده اند از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: به حول و قوه الهی ملت شریف ایران به ویژه مردم فهیم، انقلابی و ولایتمدار کردستان در این عرصه مهم و سرنوشت‌ساز سیاسی حضور پیدا خواهند کرد.

سردار حسینی افزود: مردم ایران با انتخاب کاندیدای اصلح برای چهار سال آینده کشور مسیر پیشرفت را تعیین می کنند و با ریختن آرای خود در صندوق‌های اخذ رأی در امنیت کشور نقش آفرینی خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: تلاش‌ها و توطئه‌های دشمنان انقلاب با مشارکت با بصیریت و آگاهانه ملت ایران در عرصه انتخابات انشاءالله نقش بر آب خواهد شد.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان اظهار کرد: در نقاط مختلف جهان  شاهد برگزاری انتخابات های متعددی هستیم اما استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی  با صرف هزینه‌های هنگفت تلاش می‌کنند در انتخابات ایران اثرگذار باشند.


سردار حسینی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی طی این سال ها تمام توان خود را برای ضربه زدن به ملت ایران به کار گرفته اند اما همواره با شکست مواجه شده اند.
وی خاطرنشان کرد: به فضل الهی با مشارکت حداکثری مردم ایران شاهد ناامیدی و یأس دشمنان خواهیم بود و تیر آن ها به سنگ خواهد خورد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان تصریح کرد: ما به عنوان یک ایرانی باید برای آینده و امنیت کشور و استفاده از نخبگان در عرصه‌های مدیریتی تلاش کنیم و از تمام ظرفیت ها برای تعالی کشورمان قدم برداریم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۹۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون سیاسی استاندار البرز مطرح کرد؛تقویت پشتوانه سیاسی و اجتماعی کشور با مشارکت مردم در انتخابات

به گزارش خبرآنلاین البرز؛ مرتضی ولی پوری صبح چهارشنبه در دومین جلسه شورای اطلاع رسانی در سال ۱۴۰۳ که در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد، با اشاره به جایگاه ویژه خبر و رسانه و اهالی قلم گفت: در شرایطی که دشمن هر روز علیه کشور، نظام و ارزش‌های ما قلم می‌زند و توطئه می‌کند، خبرنگاران به عنوان افسران جنگ نرم باید در خط مقدم این نبرد پاسخگوی توطئه‌ها باشند.

وی ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های اصحاب رسانه، با بیان اینکه خبرنگاری یعنی ذوق، سلیقه، علاقه، تیزبینی، حق گویی، حق جویی و تبیین حقایق و واقعیت‌هایی که در جامعه رخ می‌دهد، عنوان کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری، جنگ نرم و جهاد تبیین از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار بوده و این وظیفه تک تک ما و اصحاب رسانه است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز با تاکید بر ضرورت تشریح و تبیین خدمات و دستاوردهای نظام و مسؤولان در استان البرز اظهار کرد: در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی باید تلاش کنیم مردم به هر میزان پای صندوق‌های رأی حاضر شوند و مشارکت سیاسی و اجتماعی داشته باشند؛ به همان میزان دشمن ناامید و بر پشتوانه سیاسی و اجتماعی کشور افزوده می‌شود.

ولی پوری با اشاره به سیاه نمایی‌های دشمن در خصوص خدمات نظام در سطح کشور و استان البرز و با تاکید بر اینکه اصحاب رسانه باید در مقابله با این سیاه نمایی‌ها قلم بزنند و تشریح و تبیین کنند، خاطرنشان کرد: چهار مؤلفه مطروحه از سوی مقام معظم رهبری مبنی بر امنیت، مشارکت، رقابت و سلامت در انتخابات را به عنوان نصب العین خود قرار دادیم.

وی با بیان اینکه در این راستا ۳۰ جلسه به منظور بررسی مسائل مربوط به انتخابات و تصمیم گیری در خصوص زیرساخت‌ها و مشکلات تصریح کرد: انتخابات به عنوان مهمترین رویداد سیاسی کشور، نماد مردم سالاری دینی و اقتدار و عزت مردم است و اهمیت آن بر کسی پوشیده نیست. در این راستا اصحاب رسانه نقش بسزایی در حضور مردم پای صندوق‌های رأی دارند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904302

دیگر خبرها

  • رأی دهندگان در روز انتخابات دشمنان را رسوا می‌کنند
  • دعوت جبهه پایداری به مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس
  • مشارکت بالا موجب انتخاب اصلح می‌شود/ آئین نامه داخلی مجلس اصلاح می‌شود
  • دو عامل کاهش مشارکت در دور دوم انتخابات
  • معاون سیاسی استاندار البرز مطرح کرد؛تقویت پشتوانه سیاسی و اجتماعی کشور با مشارکت مردم در انتخابات
  • تقویت پشتوانه سیاسی و اجتماعی کشور با مشارکت مردم در انتخابات
  • انگیزه بارزانی از حضور در تهران؛ درخواست اقلیم کردستان از ایران چیست؟
  • عملیات وعده صادق اهمیت مشارکت در انتخاباتِ دور دوم را تشدید کرد
  • پلیس در اجرای «طرح نور» هوشمندانه و با ظرافت اقدام کند
  • مشارکت گسترده در پای صندوق های رای قوام بخش نظام است