Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@16:05:43 GMT

رشد ۷۰ درصدی دریافت زکات فطره در شهرستان کاشان

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۷۰۰۰۵

رشد ۷۰ درصدی دریافت زکات فطره در شهرستان کاشان

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه کاشان از رشد ۷۰ درصدی دریافت زکات فطره در شهرستان کاشان نسبت به سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، مسعود خاندایی در حاشیه نشست شورای زکات شهرستان کاشان در گفت و گو با خبرنگاران گفت: در سال جاری بیش از ۱۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال زکات فطره توسط مراکز مجوزدار در شهرستان کاشان وصول شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری کاشان افزود: از این مقدار بیش از سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال مربوط به منطقه راوند و ۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال مربوط به شهرستان کاشان بوده است.

 

خاندایی در ادامه بیان داشت: جمع آوری زکات فطره در سال جاری نسبت به سال گذشته رشد ۷۰ درصدی داشته است و با توجه به برنامه ریزی انجام شده امسال ۱۷۲ مجوز برای دریافت زکات فطره توسط شورای زکات شهرستان کاشان صادر شد.

 

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه کاشان تصریح کرد: این مجوزها برای ۶ شهر و ۴۸ روستای شهرستان کاشان صادر شد.

 

خاندایی افزود: سال گذشته بیش از ۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال زکات فطره از مردم شهرستان کاشان  ثبت شد که بیش از پنج میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال مربوط به شهرستان کاشان و دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برای مربوط به منطقه راوند بوده است.

 

معاون فرماندار کاشان اظهار داشت: هدف از تشکیل شورای زکات فطره ساماندهی و برنامه ریزی لازم برای این فریضه واجب اقتصادی هست که از اتلاف منابع و سو استفاده اجتماعی جلوگیری بعمل می آید.

 

خاندایی با تقدیر از مساعدت و همراهی مردم تصریح کرد: کلیه مبالغ وصول شده توسط صاحبان مجوز برابر شرع مقدس و تحت نظارت دبیر شورای زکات شهرستان وصول هزینه شده است./

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: جمع آوری زکات فطره زکات فطره کاشان اصفهان شهرستان کاشان برنامه ریزی میلیون ریال شورای زکات زکات فطره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۰۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید بر برنامه ریزی مدون در حوزه های فرهنگی و اعتقادی دانش آموزان فیروزکوه

به گزارش جام جم آنلاین تهران، محمد حیدری منش  فرماندار فیروزکوه ضمن قدردانی از اعضای این شورا که در سال گذشته با دغدغه مسائل شورا را دنبال و دستاوردهای خوبی را به همراه داشتند از مدیر آموزش و پرورش شهرستان و کلیه همکاران فرهنگی و تمام کسانی که در راستای اعتلای مسائل آموزش و پرورش در سطح شهرستان زحمات زیادی را متحمل شدند تقدیر و تشکر کرد .

وی در خصوص اقداماتی که باید در سال جدید در این شورا در نظر قرار بگیرد عنوان کرد :ما باید با رویکرد نهادینه سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در این مسیر گام برداریم.

حیدری منش اظهار داشت: این اقدامات باید به شکلی باشد که در آینده نه چندان دور در سطح شهرستان دانش آموزانی چند ساحتی در حوزه‌های مختلف اعتقادی، علمی و فرهنگی داشته باشیم که بتوانند برای آینده کشور عزیزمان منشأ تحول و خیر باشند بر این اساس باید در حوزه فرهنگی و اعتقادی برنامه‌های ویژه‌ای در سطح آموزش و پرورش برگزار گردد.

وی در پایان مصوبات این جلسه را که شامل ایجاد کارگروه در جهت نهادینه سازی فرهنگ و اعتقاد، ایجاد کارگروه فرهنگی ذیل شورای آموزش و پرورش با مشارکت مجموعه آموزش و پرورش بسیج و امور مساجد برای حضور فعال تشکل‌های دانش‌آموزی برای نهادینه سازی الگو در دانش آموزان، برگزاری یادواره شهدا دانش آموزان شهرستان در راستای حفظ یاد و خاطره شهدای گرانقدر شهرستاندر راستای الگوسازی برای دانش آموزان بیان داشت.

دیگر خبرها

  • اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است
  • گلایه از عدم حضور هیئت دولت در بخش بسطام/برنامه ریزی سفر خوب نبود
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری آذربایجان غربی
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور
  • بازدید سرپرست مدیریت و برنامه‌ریزی فارس از طرح‌های عمرانی خرامه
  • با توجه به مسائل متعدد در شهرستان اصفهان بازدیدهای مختلفی برنامه‌ریزی شده است
  • فعال بودن۴۰ درصد معادن نیشابور
  • تاکید بر برنامه ریزی مدون در حوزه های فرهنگی و اعتقادی دانش آموزان فیروزکوه
  • افزایش ۴۱ درصدی مصوبات سفر رییس جمهور در حوزه آبرسانی گناباد