Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ "قدرت الله ولدی" روز جمعه با حضور در پای صندوق رای در شعبه ۷۸ مسجد سیدالشهدا(ع) ملایر اظهار داشت: مردم ملایر با مشارکت حداکثری خود در پای صندوق های رای نشان دادند که گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب و پیرو ولایت فقیه هستند.

وی حضور مردم ملایر در پای صندوق های رای را پرشور توصیف کرد و افزود: ملت ایران چون حامی و پشتیبان نظام و انقلاب هستند، بار دیگر با حضور در انتخابات، به دشمنان ثابت خواهند کرد که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مقتدر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه ملایر آماده خلق حماسه ای دیگر است بیان کرد: مردم همیشه در صحنه ملایر امروز با حضور گسترده و مشارکت حداکثری خود بدون توجه به یاوه گویی های دشمنان، مشت محکمی بر دهان دشمنان و ایادی کفار و آمریکا زدند.

ولدی ادامه داد: مردم این شهرستان همزمان با هموطنان خود در سراسر کشور با حضور پرشور در پای صندوق های رای عشق و ارادت خود را به رهبر معظم انقلاب، امام راحل، شهدای انقلاب و یک هزار و ۱۰۰ شهید شهرستان ملایر و شهید سردار سلیمانی نشان دادند و اعلام کردند که همیشه در صحنه حضور دارند.

وی یادآوردشد: از ساعت های اولیه بامداد مجریان و دست اندرکاران برگزاری انتخابات در این شهرستان، هیات اجرایی و نظارت و هیات بازرسی فرآیند انتخابات را شروع کردند و صندوق های اخذ رای از ساعت ۶ صبح از مسیرهای مشخص به شعبه های اخذ رای توزیع شد.

فرماندار ویژه ملایر گفت: در این دوره از انتخابات ۲۳۰ شعبه اخذ رای و ۲۹۰ صندوق اخذ رای در این شهرستان تعیین شد که از این تعداد ۱۵۵ شعبه ثابت و ۷۵ شعبه سیار است.

استان همدان با ۱۰ شهرستان، هفت حوزه اصلی و ۱۹ حوزه فرعی (شامل سه شهرستان و ۱۶ بخشداری) دارای ۹ کرسی در مجلس شورای اسلامی است.

ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی در ۹۱۷ روستای استان همدان و ۲ تیره عشایری «جمور» و «ترکاشوند» نیز برگزار می‌شود. در این دوره از انتخابات ۲ هزار و ۹۶۶ نفر به عنوان اعضای شورای روستایی و ۱۷۴ نیز به عنوان عضو شورای شهر و در مجموع سه هزار و ۱۴۰ نفر به عنوان منتخبان ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان همدان برگزیده خواهند شد.

در شهرستان ملایر ۲۳۸ هزار و ۴۷۵ نفر واجد شرایط رای دادن هستند که پنج هزار و ۳۹۳ نفر رای اولی هستند.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ همدان مشارکت انتخاباتی ملایر سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ همدان مشارکت انتخاباتی انتخابات ۱۴۰۰ همدان مشارکت انتخاباتی ملایر سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پای صندوق اخذ رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۰۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۰ روستای سردشت دارای تنش آبی هستند

فرماندار سردشت گفت: ۱۲۰ روستای سردشت دارای تنش آبی هستند و برابر قراردادی که با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) منعقد شده، درصدد هستیم آب رسانی به روستاهای مذکور انجام گرفته و تنش آبی به اتمام برسد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، باباخان اسکندری در دومین جلسه شورای اداری شهرستان سردشت طی سال‌جاری اظهار کرد: این شهرستان ۸۵۶ شهید را تقدیم نظام مقدس ایران اسلامی کرده و سردشت اولین شهر شیمیایی جهان و همیشه در معرض توپ و تانک و در معرض خطر دشمن بوده است، بنابراین انتظار ما از مسئولین آن است که نگاه ویژه‌ای به این شهرستان داشته باشند.

وی با اشاره به سفر مقام عالی استان به شهرستان و در راستای مصوبات سفر استاندار آذربایجان‌غربی افزود: از ۷۵ مصوبه تصویب شده برای شهرستان ۶۵ مصوبه محقق شده و به اتمام رسیده‌اند که توانسته تغییرات مثبتی را در راستای معیشت مردم به وجود بیاورد.

فرماندار سردشت در راستای اقدامات مثبت و قابل توجه دولت سیزدهم در جهت افزایش رفاه و آسایش مردم گفت: در سال گذشته ۹۷ پروژه را با اعتبار ۱۳۱ میلیارد تومان تعریف کرده و تا به امروز تقریباً ۶۰ درصد اعتبارات تخصیص پیدا کرده و با همت و درایت مدیران، پروژه‌ها به پیمانکاران واگذار و اقدامات را شروع خواهند کرد.

اسکندری ادامه داد: از دیگر اقدامات مؤثر دولت سیزدهم در جهت رفاه و آسایش مردم به رسمی شدن مرز کیله می‌توان اشاره کرد که این مرز یک ظرفیت بالقوه و بزرگ را در جهت رونق تجارت در منطقه ایجاد و اشتغال‌زایی را برای عموم مردم به وجود آورده است.

وی به بحث آب‌رسانی به روستاها پرداخت و تصریح کرد: ۱۲۰ روستای سردشت دارای تنش آبی هستند و برابر قراردادی که با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) منعقد شده در صدد هستیم آب رسانی به روستاهای مذکور انجام بگیرد و تنش آبی به اتمام برسد.

اسکندری همچنین در ادامه به پروژه گازرسانی به ۳۱ روستای منطقه آلان با اعتبار ۱۰۴ میلیارد تومان اشاره کرد و یادآور شد: این موضوع هم برگ زرینی از افتخارات دولت سیزدهم در راستای خدمات رسانی به مردم ایران عزیز است.

فرماندار سردشت در خاتمه به بحث جهاد تبیین پرداخت و خاطرنشان کرد: جهاد تبیین یکی از نیازهای اساسی امروز جامعه است و مهمترین اصل جهاد تبیین برنامه‌ریزی کردن برای این مهم است و عدم انجام درست آن می‌تواند نتایج زیان باری به وجود بیاورد، پس باید بیان حقیقت و روشنگری با برنامه‌ریزی باشد، زیرا جهاد تبیین برای دشمنان ما خطرآفرین است چون توطئه‌های آن‌ها را نقش بر آب می‌کند.

کد خبر 747936

دیگر خبرها

  • تحویل صندوق‌های اخذ رأی الکترونیکی به حوزه انتخابیه قائم شهر
  • برپایی ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در مشهد و کلات برای دور دوم انتخابات
  • استقرار شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم
  • استقرار شعب رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • ۱۲۰ روستای سردشت دارای تنش آبی هستند
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • ۱۲۰۰ شعبه اخذ رای در مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات فعال می‌شوند
  • انتخابات مرحله دوم در 200 شعبه گنبد کاووس انجام می شود
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • محوطه تاریخی نوشیجان در فهرست موقت یونسکو ثبت می‌شود