Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم امام جمعه تبریز بعد از مشارکت در انتخابات گفت: در بسیاری از شعب کارت‌های شورای شهر نرسیده و انشاالله که این اتفاقات عمدی نبوده است.

او گفت: با وجود اینکه امکان دادن رای دستی وجود دارد چرا از صبح این کار انجام نشده است؟

امام جمعه تبریز گفت: مردم از روند انتخابات ناراحت هستند که چرا برگه‌ها دیر رسیده است و بنده هم به وزیر کشور پیام دادم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: به نتایج انتخابات امیدوارم و انشاالله پاسخ یاوه گویی‌ها را خواهیم داد.

مشکلات فنی پیش آمده در رای گیری الکترونیکی در شهر تبریز موجب بروز وقفه در فرایند اخذ رای در برخی شعب این شهر شده است.

انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا در تبریز برای نخستین بار به صورت الکترونیکی با ۲ هزار و ۸۰۰ صندوق الکترونیکی انجام می‌شود.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات 1400 امام جمعه تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۰۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوکار: مردم اصلح‌ترین افراد را راهی مجلس کنند

به گزارش «تابناک»، محمد صالح جوکار در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به انتخابات دور دوم مجلس دوازدهم اظهار کرد: براساس بیانات مقام معظم رهبری چهار راهبرد رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت در انتخابات مطرح بود که همین راهبرد در مرحله اول در پیش گرفته شد. در آن زمان بالابودن مشارکت مردم تاثیرات زیادی در عرصه بین‌المللی و جهانی داشت و سرمایه اجتماعی نظام را نشان می‌داد.

وی اضافه کرد: با توجه به این‌که تکلیف تعدادی از کرسی‌های مجلس دوازدهم در مرحله اول مشخص شده است، انتظار می‌رود که مردم با مشارکت گسترده تکلیف ۴۵ کرسی باقی‌مانده را در دور دوم تعیین کنند.

منتخب مجلس دوازدهم بیان کرد: مردم با مشارکت گسترده بهترین و اصلح‌ترین افراد را راهی مجلس دوازدهم کند یعنی کسانی که به دنبال رفع مشکلات مردم بوده و بتوانند در حوزه قانون‌گذاری و نظارت اقدامات موثری انجام دهند.

جوکار با بیان این‌که حضور مردم می‌تواند منجر به انتخاب اصلح شود افزود: مردم بهترین و برترین نماینده را انتخاب کند که برای رسیدن به این هدف قطعا مشارکت آنها مهم است.

رئیس کمیسیون شوراها با اشاره به برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی در هشت حوزه اظهار کرد: در مرحله اول انتخابات مجلس شورای اسلامی تجربه برگزاری الکترونیکی انتخابات کسب شد که در مجموع روش خوبی است. اکنون دنیا به این سمت می‌رود چون خطای برگزاری انتخابات الکترونیکی بسیار کمتر است.

وی در پایان گفت: قطعا ضعف‌های احتمالی در مرحله دوم رفع می‌شود و می‌توان از این تجارب برای برگزاری انتخابات الکترونیکی در آینده و برای سایر انتخابات استفاده کرد.

دیگر خبرها

  • روز جمعه انتخابـات است؛ سکون سیاسی مطلق در سطح تهران!
  • سرگردانی مسافران در فرودگاه‌های انگلیس در پی بروز اشکال فنی در رایانه‌ها
  • وزیر کشور : مردم در انتخابات روز جمعه حماسه جدیدی خلق کنند
  • ملاقات زنوزی با امام جمعه تبریز؛ گل محمدی تعهدنامه ای که نکونام امضا کرد را امضا نکرد!
  • عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم باشند
  • درخواست از امام جمعه تبریز برای یحیی گل‌محمدی
  • تمام عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رأی مردم باشند
  • توصیه مهم به مردم در خصوص دور دوم انتخابات
  • جوکار: مردم اصلح‌ترین افراد را راهی مجلس کنند
  • چگونه به‌صورت الکترونیکی رأی بدهیم ؟ فیلم