Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در این آیین پس از اقامه نماز توسط حجت الاسلام الله نور کریمی تبار نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام بر پیکر این خبرنگار فقید، پیکر پاکش در میان اندوه و اشک شرکت کنندگان و خانواده داغدارش به خاک سپرده شد.

شرکت کنندگان در این محفل با قرائت فاتحه آخرین وداع خود را با زنده یاد سامی شهبازی انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سامی شهبازی از پیشکسوتان عرصه خبر و اطلاع رسانی روز گذشته به علت عارضه سکته قلبی جان به جان آفرین تسلیم کرد.

سامی شهبازی نمایندگی روزنامه رسالت، ریاست اسبق بسیج رسانه، مسئول کانال خبری بیداری و ریاست خانه مطبوعات و رسانه‌های ایلام را در کارنامه کاری خود داشت.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ایلام خانه مطبوعات اصحاب رسانه ایلام خانه مطبوعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۰۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار رادان: آرام و قرار نداریم | برای عفت اسلامی درنگ نخواهیم کرد

فرمانده فراجا گفت: برهنگی و عریانی یکی از دسیسه‌های اساسی دشمن برای نابود کردن خانواده ها، با هدف نفوذ و استحاله است.

به گزارش ایسنا، سردار احمدرضا رادان در اجتماع مردم مشهد در حمایت از پلیس برای اجرای طرح نور گفت: موضوع عفاف و حجاب و برهنگی و عریانی یکی از دسیسه‌های اساسی دشمن برای نابود کردن خانواده ها، با هدف نفوذ و استحاله است.

وی افزود: ما به حکم قانون و به خواست مردم، مسئولین به ویژه رئیس جمهور، رئیس دستگاه قضا، وزیر کشور و با حمایت نمایندگان و رئیس مجلس وارد این صحنه شدیم؛ در کنار مضجع شریف حضرت علی بن موسی الرضا قسم یاد می‌کنیم و عهد و پیمان می‌بندیم با جانبازان و شهدا و کسانی که دل در گرو خدا بستند تا حمایت‌های مردم عزیز را داریم به لطف خدا و عنایات اهل بیت (ع) به هیچ عنوان از این جنگ شناختی و حوزه اجتماعی که رها شده بود و مورد هجمه دشمن قرار گرفته، لحظه‌ای آرام و قرار نداشته و برای رسیدن به عفت اسلامی درنگ نخواهیم کرد.

 

دیگر خبرها

  • ۱۲ درصد شرکت‌کنندگان قرآنی مدرک دریافت می‌کنند
  • افزایش ۲۵ درصدی شرکت‌کنندگان در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • آزمون اعطای مدرک تخصصی حفاظ قرآن کریم در کردستان برگزار شد
  • استقبال مردم و مسئولان استان ایلام از ورود پیکر شهید«فیضی زاده»
  • پیکر مطهر شهید «محمد شفیع فیضی زاده» وارد ایلام شد
  • ورود پیکر شهید محمد شفیع فیضی زاده به ایلام
  • راهپیمایی بانوان ساوجبلاغی در حمایت از مجریان طرح نور
  • سردار رادان: آرام و قرار نداریم | برای عفت اسلامی درنگ نخواهیم کرد
  • فراخوان نخستین سالانه تبادل عکس ایران
  • پیکر دو شهید گمنام در مسجد جمکران مقدس آرام می‌گیرد