Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-27@15:44:26 GMT

مشارکت در انتخابات مظهر مردم سالاری دینی است

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۷۰۲۴۱

مشارکت در انتخابات مظهر مردم سالاری دینی است

به گزارش خبرنگار مهر، علی صالحی صبح جمعه با حضور در مجسد قدس جهت شرکت در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا در جمع خبرنگاران بیان داشت: مشارکت در “انتخابات” به عنوان مظهر مردم سالاری دینی، یکی از عرصه‌های بزرگی است که ملت مقاوم، مؤمن و زمان شناس ایران اسلامی طی چهل و سه سال گذشته همواره آن را در زمره مهمترین وظایف شرعی، ملی و انقلابی خود تلقی کرده و با حضور هوشمندانه و انتخاب آگاهانه عزت، عظمت و اقتدار این مرز و بوم را به رخ جهانیان کشیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: اینک که در آستانه آزمونی دیگر و انتخابی بزرگ قرار گرفته ایم، اعضای شورای قضایی و مسئولین، قضات و کارکنان دادگستری و دستگاه های تابعه قوه قضاییه در استان هرمزگان و خانواده هایشان نیز همراه و همگام با اقشار مختلف مردم با حضور گسترده پای صندوق های رأی، ضمن تجدید میثاق با آرمان های امام راحل (ره) و لبیک به مقام معظم رهبری به تأسی از شهیدان والامقام و تاریخ ساز انقلاب اسلامی به ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با درک عمیق از شرایط حساس و سرنوشت ساز کنونی، بار دیگر دشمنان را نا امید ساخته، وفاداری خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، به منصه ظهور می رسانند.

صالحی اظهار کرد: از کاندیدا و طرفدارانشان انتظار می رود با تبعیت از قانون و رعایت اخلاق حسنه علاوه بر خنثی کردن توطئه های دشمنان و به نمایش گذاشتن وحدت و انسجام ملی، زمینه را برای برگزاری انتخاباتی سالم، پرشور و همراه با حضور حداکثری مردم فراهم سازند.

وی گفت: ️ملت رشید و غیور ایران اسلامی، همواره در پرتو همبستگی و پیوند خالصانه با ارزش های الهی ، با صلابت و از خودگذشتگی در جهت حفظ آرمان های حق طلبانه خود ، محکم و استوار ایستاده و توطئه های دشمنان را نقش بر آب کرده است.

رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: مردم هرمزگان با حضور باشکوه در انتخابات با لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی حماسه بزرگ دیگری را آفریدند.

صالحی که برای انداختن رای خود به صندوق انتخابات ۱۴۰۰ در مسجد قدس حاضر شد، گفت: مردم پشتوانه محکم برای نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

صالحی با اشاره به شرایط کرونا و گرمای هوا از عوامل اجرایی انتخابات خواست مراحل رای گیری را سریعتر انجام دهند تا صف‌های طولانی ایجاد نشود. در انتخابات ۱۴۰۰ در هرمزگان از یک میلیون و ۱۸۹ هزار و ۸۶۹ نفر واجد شرایط رای دادن ۳۴ هزار و ۳۹ نفر رای اولی هستند.

هزار صندوق ثابت و ۵۵۶ صندوق سیار اخذ رای برای انتخابات ریاست جمهوری در ۱۳ شهرستان، ۴۵ شهر، ۳۹ بخش و هزار و ۳۱۸ روستای استان در نظر گرفته شده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: علی صالحی دادگستری هرمزگان انتخابات 1400 دادگستری هرمزگان ستاد انتخابات استان هرمزگان علی صالحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۰۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از دانش بنیان‌ها در توسعه کشاورزی ضروری است

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: استعدادهای حوزه کشاورزی باید با انجام مطالعات شناسایی و شرکت‌های دانش‌ بنیان بیشترین نقش‌آفرینی را در این بخش داشته باشند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، سید علی احمدزاده عصر امروز در دیدار رئیس سازمان جهاد کشاورزی و اعضای صندوق توسعه بخش کشاورزی کهکیلویه و بویراحمد گفت:  حمایت جدی از توسعه بخش کشاورزی ضروری بوده و هیچ گونه کم‌کاری و بی‌مهری پذیرفتنی نیست.

وی با بیان اینکه باید به سمت تولیدات دانش بنیان در این بخش حرکت کرد، افزود: استعدادهای حوزه کشاورزی باید با انجام مطالعات شناسایی و شرکت‌های دانش‌ بنیان بیشترین نقش‌آفرینی را در این بخش داشته باشند.

احمدزاده با بیان اینکه تعاونی های بخش کشاورزی باید توسعه یابند و فعالتر شوند، تاکید کرد: حمایت از این صندوق از طریق اختصاص اعتبارات با هدف حمایت از تمام کشاورزان و سهامداران استان مدنظر باشد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به وجود 161 تعاونی و تشکل بخش کشاورزی افزود: در راستای مردمی سازی دولت و تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم زمینه مشارکت کشاورزانی که عضو این صندوق هستند برای جهش در بخش کشاورزی فراهم شود.

احمدزاده ادامه داد: گیاهان دارویی و سایر بخش های حوزه کشاورزی فرصت مناسبی برای مشارکت مردم است و بخش کشاورزی زمینه ساز حضور مردم در این بخش باشد و وجود آب فراوان، زمین های مستعد و اراضی کشاورزی باید توسعه اشتغال و تحول در این بخش را فراهم کند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شوراها، از مهمترین مظاهر مردمی سازی حکمرانی در نظام مردم سالاری دینی
  • لزوم بازنگری مدیران استان قزوین در رفتار و عملکرد خود
  • شورا‌ها مظهر انتقال قدرت متمرکز دولتی به مدیریت مردمی
  • شوراها از ارکان مردم‌سالاری دینی هستند
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • مدارس دینی بدون مجوز اهل سنت از ۳۳ به ۵ رسیده است
  • شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است
  • مأموریت ویژه جامعه قرآنی ارتقای ظرفیت‌های معنوی کشور است
  • استفاده از دانش بنیان‌ها در توسعه کشاورزی ضروری است
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است