Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی در مجلس گفت: مشارکت در انتخابات را به عنوان یک شهروند ایرانی وظیفه ملی و حق خود می‌دانیم و به عنوان سرباز امام و سرباز ولایت در انتخابات شرکت می‌کنیم.

به گزارش مشرق، شارلی انویه تکیه، نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر حضور پرشور در انتخابات گفت: با هدف خنثی سازی توطئه‌های دشمنان وظیفه ملی همه ماست تا در انتخابات شرکت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دشمن با فشارهای اقتصادی، معیشت تک تک ما را هدف قرار داده و به دنبال مایوس کردن ملت ماست تا زمینه را برای تسلط خود بر کشورمان فراهم کند.

نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی در مجلس اظهار داشت: همه ما باید با حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی ضمن اعلام حمایت خود از نظام، توطئه دشمن را خنثی کنیم و اجازه ندهیم که بدخواهان این کشور و نظام به اهداف شوم خود در قبال ملت ایران دست یابند.

انویه تکیه خاطرنشان کرد: جامعه مسیحیان آشوری و کلدانی در ایران خود را شهروند درجه یک ایران دانسته و شرکت در انتخابات را وظیفه خود می‌دانند.

وی افزود: علاوه بر این شرکت در انتخابات و رأی دادن حق ما به عنوان یک شهروند ایرانی است و به همین سبب برای برخورداری از حق خود در پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شویم.

نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی در مجلس اظهار داشت: جامعه مسیحیان آشوری و کلدانی خود را سرباز نظام و ولایت می‌دانند و در راستای ولایت‌مداری دوشادوش هموطنان مسلمان در انتخابات شرکت می‌کنند و با این حرکت خود ضمن برخورداری از حق رأی‌شان، حمایت‌شان از نظام را اعلام کرده و در مقابل بدخواهان نظام در هر عرصه‌ای که باشد اعم از انتخابات و... می‌ایستند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا انتخابات 1400 مجلس شورای اسلامی انتخابات برنامه موشکی انتخابات 1400 انتخابات ریاست جمهوری نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی در مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۰۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدم‌همراهی بیش از ۱۰۰ نماینده در حمایت از طرح «نور»

به گزارش «تابناک» به نقل از فرارو، علی کریمی فیروزجائی در نشست علنی یکشنبه، ۹ اردیبهشت ماه مجلس شورای اسلامی بیانیه بیش از ۱۶۰ تن از نمایندگان با موضوع تقدیر و تشکر از فرماندهی محترم فراجا و مردم عزیز ایران اسلامی در همراهی با اجرای طرح عفاف و حجاب را قرائت کرد.

با این اوصاف، به نظر می‌رسد بیش از ۱۰۰ تن از نمایندگان مجلس حاضر به حمایت از طرح «نور» نشده اند.

دیگر خبرها

  • لیست حزب باهنر در انتخابات دور دوم مجلس؛ از حسین نجابت و جراره تا پورمحمدی، نظام الدین موسوی و ...
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد
  • عدم‌همراهی بیش از ۱۰۰ نماینده در حمایت از طرح «نور»
  • دیدار کارکنان آموزش و پرورش استان مرکزی با نماینده ولیّ‌فقیه
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره دیوار کشی در استان سیستان و بلوچستان
  • وحیدی: اجرای طرح انسداد مرزها در حال پیگیری است
  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت ۹ اردیبهشت «روز شوراها»
  • مهمترین چالش امروز نظام ما با دشمن جنگ ترکیبی و ‏ادراکی است