Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، کریستیانو رونالدو در اولین نشست خبری خود در پیش از دیدار پرتغال و مجارستان در یورو 2020 با کنار زدن «کوکا کولا»‌ یک جریان متفاوت در نشست‌های خبری را به راه انداخت. او به نشانه اعتراض نسبت به نوشیدن نوشابه به مردم جهان توصیه کرد که آب بنوشند و همین مسئله باعث شد تا ضرر 4 میلیارد دلاری برای کارخانه کوکاکولا و اسپانسر اصلی یورو همراه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این حرکت با اقدام شایسته پوگبا در خصوص مشروبات الکلی نیز همراه شد و ستاره مسلمان تیم ملی فرانسه با کنار زدن نوشیدنی الکلی موجی دیگر را در نشست‌های خبری به راه انداخت. این اتفاق باعث شد تا در نشست‌های دیگر خبری بازیکنانی مثل لوکاتلی، یارمولنکو و سرمربی تیم ملی روسیه به این موضوع واکنش نشان دهند.

کنار زدن اسپانسر اصلی یورو 2020 باعث شد تا صدای یوفا درآید و به این موضوع واکنش نشان دهد. مارتین کالن، مدیر اجرایی مسابقات یورو 2020 در این خصوص گفت:‌ درآمد حاصله از اسپانسرینگ در مسابقات اروپایی بسیار اهمیت دارد و بازیکنان باید متوجه باشند که نباید در این موضوع دخالت کنند. اگر این اتفاق تکرار شود ممکن است بازیکنان با جریمه همراه شوند.

کالن گفت: همکاری تیم‌ها با یوفا در خصوص اسپانسرینگ اهمیت دارد و ما از درآمد این موضوع در خصوص توسعه فوتبال استفاده زیادی می‌کنیم.

مدیر اجرایی یوفا همچنین در خصوص اقدام پوگبا پس از کنار زدن نوشیدنی الکلی گفت: اگر به خاطر مسائل مذهبی باشد، یوفا با این مسئله مشکلی نخواهد داشت. بازیکنان مسلمان می‌توانند نوشیدنی الکلی حاضر در نشست خبری را حذف کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: یورو 2020 کریستیانو رونالدو تیم ملی پرتغال نشست خبری کوکا کولا مشروبات الکلی کنار زدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۰۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری مسوول سازمان بسیج سازندگی البرز

دریافت 72 MB

تصویربردار: مینا صدیقیان

کد خبر 6099630

دیگر خبرها

  • نشست خبری مسوول سازمان بسیج سازندگی البرز
  • نشست خبری بهادری جهرمی آغاز شد
  • نشست خبری سخنگوی دولت آغاز شد
  • به جای واکنش احساسی، چهره واقعی اسلام را به دنیا نشان دهیم
  • ویسی فکر می‌کرد جریمه‌اش به ریال است!
  • صحبتهای جواد نکونام در نشست خبری پیش از بازی با ذوب آهن
  • واکنش جواد نکونام به جنجال پیرمرد سپاهانی
  • نشست خبری سخنگوی شورای نگهبان آغاز شد
  • واکنش وزیر بهداشت به مسمومیت الکلی پزشکان
  • وزیر بهداشت به ماجرای مسمومیت الکلی پزشکان واکنش نشان داد