Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@05:07:26 GMT

اگر لحظه‌ای غفلت کنید دشمن برنده و همه ما بازنده ایم

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۷۰۴۰۵

اگر لحظه‌ای غفلت کنید دشمن برنده و همه ما بازنده ایم

ایسنا/قم رئیس جامعه مدرسین حوزه گفت: مردم عزیز ایران، بدانید اگر یک لحظه غفلت کنید دشمن برنده و همه ما بازنده ایم، اگر بخواهیم دشمنان جبهه انقلاب و نظام اسلامی در سراسر دنیا بار دیگر با سیلی محکم همراهی کنیم باید حضوری پررنگ و شادمان را امروز در پای صندوق های رأی داشته باشیم.

آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری پس از شرکت در انتخابات ۲۸ خرداد در گفت وگو با خبرنگاران عنوان کرد: امروز روز جمعه است و به عنوان یکی از اعیاد اسلامی ما مسلمان محسوب می شود، لازم می دانم خدمت ملت ایران تبریک و تهنیت عرض کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر شورای عالی حوزه های علمیه ادامه داد: تبریک دیگری دارم خدمت ملت ایران و به ویژه مردم همیشه در صحنه شهر مقدس قم که بار دیگر حضور همراه با مسئولیت و تعهد را در پای صندوق های رای برای شرکت در انتخابات رقم خواهند زد، البته ما در استان قم انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی نداریم اما تمام کسانیکه صدای ما می شنوند، این روز مهم و غرور آفرین را همه ملت ایران تبریک و تنهیت عرض می کنم.

عضو هیئت رئیسه خبرگان رهبری اظهار کرد: امروز ما در یک جبهه بزرگ قرار داریم، جبهه ای در مقابل تمام صفوف دشمنان اسلام، انقلاب و نظام اسلامی، اگر آن روز احساس کردیم که باید در جنگ تحمیلی حضور حداکثری داشته باشیم، در دفاع مقدس جانانه دفاع و جان را نثار کردیم، امروز جبهه جهاد است، آنروز با موشک ها، هواپیماها ما را بمباران می کردند و امروز امروز ماهواره ها و بنگاه های سخن پراکنی آنان ملت ما را هدف قرار دادند، تا از انقلاب و نظام مأیوس کنند، و مردم را در از حق انتخابات و جهاد مقدسی دیگر مأیوس کنند ولی کورخوانده اند، ۴۲ سال از انقلاب شکوهمند اسلامی گذشته است، سختی و مشکل کم نداشته ایم، فراز و فرودهای زیادی را تجربه کرده ایم، حتی الان نیز مردم دچار تنگنا هستند، ولی بنا نیست، آنها  اراده مردم ما را در هم بریزد و تسلیم خواست دشمن بشویم.

آیت الله حسینی بوشهری تصریح کرد: مردم عزیز ایران، بدانید اگر یک لحظه غفلت کنید دشمن برنده و همه ما بازنده ایم، اگر بخواهیم دشمنان جبهه انقلاب و نظام اسلامی در سراسر دنیا بار دیگر با سیلی محکم همراهی کنیم باید حضوری پررنگ و شادمان را امروز در پای صندوق های رأی داشته باشیم.

وی تأکید کرد: امروز اینجا را صحنه دفاع مقدس بدانید، ما با شما همدردی می کنیم، هر کسی را می دانید و بررسی کرده اید رأی بدهید، آنچه برای رهبری حائز اهمیت است حضور حداکثری است و این خاری در چشم دشمنان اسلام، انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ استانی سیاسی استانی فرهنگی و هنری انقلاب و نظام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۰۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور

   

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور عصر دیروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و تسلیت سالروز رحلت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) و شهادت حضرت حمزه سیدالشهداء (ع)، گفت: وظیفه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیاست گذاری، ساماندهی، نظارت و راهبری برنامه ملی و مذهبی در کشور است.

وی با بیان اینکه پاسداشت و گرامیداشت ایام الله ماموریت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از قبل از انقلاب اسلامی و بعد از انقلاب تاکنون است، گفت: هویت انقلاب اسلامی را همین ایام‌الله شکل می‌دهد و گرامیداشت این ایام یعنی بزرگداشت انقلاب.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به اینکه گرامیداشت ایام‌الله از انحراف انقلاب جلوگیری می‌کند، ادامه داد: در طول سال  افز.ن بر 15 مراسم ملی سراسری در کشور برگزار می‌شود که  آخرین آن مراسم روز قدس بود که در 2776 نقطه از کشور مراسم راهپیمایی این روز برگزار شد.

وی با بیان اینکه در کنار برگزاری یک مراسم در کشور هزاران برنامه فرهنگی، تبلیغی و تبیینی برگزار می‌شود و مردم در اجرای آن مشارکت دارند، افزود: سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد را در پیش داریم که برنامه‌های آن در حال برنامه‌ریزی است.

موسی‌پور با اشاره به اینکه دهه کرامت نیز یکی دیگر از برنامه‌های مذهبی است که در آستانه ورود به آن هستیم و این دهه را شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دهه کرامت نامگذاری کرده است، گفت: برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی در این ایام حتی در خارج از کشور هم برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه دهه ولایت از عید قربان تا عید غدیر نامگذاری شده است که هزاران برنامه جشن و سرور و تبلیغی و تبیینی درباره زندگی اهل‌بیت(ع) برگزار می‌شود، ادامه داد: اعیاد شعبانیه نیز از دیگر برنامه‌ها و از حرکت‌های جدیدی است که با کمک مردم شکل گرفته است و هر سال توسعه پیدا می‌کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به اینکه به صحنه آوردن مردم در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی ماموریت دیگر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است، افزود: امروز می‌بینیم که مردم چگونه در اجتماعات حمایت از مردم مظلوم غزه و جبهه مقاومت شرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه بعد از انجام عملیات غرورآفرین طوفان الاقصی نخستین کشوری که اعلام حمایت کرد، ایران اسلامی بود، ادامه داد: چندین اجتماع و راهپیمایی بزرگ نیز در سطح کشور برگزار شد؛ همین اقدام در سایر کشورها نیز الگو شد و جمعه‌های خشم علیه رژیم غاصب صهیونیستی در سطح کشور به راه افتاد.

موسی‌پور با اشاره به اینکه بعضی مناسبت‌های استانی نیز مورد توجه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور است که از جمله آن بزرگداشت 24 مهر در کرمان است، گفت: در این روز در زمان رژیم منحوس پهلوی مسجد جامع کرمان به آتش کشیده شد و تعدادی از مردم بی‌گناه به شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی نیز از ماموریت‌های مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور است، افزود: در این راستا برنامه‌های تبیینی زیادی در کنار برنامه‌های مختلف ملی برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور عنوان کرد: سال گذشته بودجه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور 120 میلیارد تومان بوده است که شامل حقوق کارکنان و تهیه اقلام فرهنگی و برای برگزاری مراسم در کل کشور می‌شود.قرار نیست مسئولیت استانداری کرمان را بپذیرم/ حضور در شورای هماهنگی را ترجیح می‌دهم

او در ادامه در پاسخ به سوالی درباره تاخیر و تعلل چند ساله مسئولان استان کرمان و شهرداری در مورد ساخت سردیس امام خمینی (ره) جهت نصب در محل مسجد امام شهر کرمان و نیز ساخت و نصب المان قدس در شهر کرمان با توجه به کرمانی بودن سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که در راه آرمان قدس تلاش‌های زیادی کرد و به شهیدالقدس نیز معروف است، گفت: باید همکاری و پیگیری‌های لازم در این موارد صورت گیرد.

 

دیگر خبرها

  • سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • امروز مقاومت مقابل نظام سلطه مورد توجه و اقبال همه جوان‌های منطقه است
  • برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • رهبر انقلاب: با جهش تولید، جیب و دست کارگر پر می‌شود /هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • دمیدن روح در دنیای امروز با تمدن نوین اسلامی
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز
  • گرامیداشت یاد و خاطر سردار شهید حجازی در دلگان