Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، محمد مهدی خانی زاده بهابادی روزجمعه در حاشیه بازدید از تعدادی شعبه های اخذ رای در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: امروز مردم ایران حماسه دیگری  به ویژه شهروندان انقلابی بهاباد خلق می کنند و برای سربلندی و اعتلای کشور به ندای رهبر فرزانه انقلاب لبیک گفته و در پای صندوق‌های رأی حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس هیات اجرایی انتخابات بهاباد تاکید کرد: فرآیند رأی گیری در تمامی شعبه های اخذ رأی شهرستان بدون هیچ گونه مشکلی که از ساعت هفت صبح آغاز شد،ادامه دارد و مردم با رعایت اصول بهداشتی از جمله فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک به خوبی موارد  بهداشتی را رعایت می‌ کنند.

وی افزود : حضور پر رنگ مردم در پای صندوق‌های رأی پاسخ دندان شکنی به آمریکای جنایتکار و دشمنان نظام و انقلاب اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه شرکت در انتخابات یعنی حمایت از اسلام است، افزود: با توجه به اینکه در ایران حکومت اسلامی برقرار است همه ما وظیفه داریم از این امر صیانت کنیم، بر این اساس یکی از مراحل صیانت حمایت از انتخابات و حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای است.

فرمانداربهاباد با بیان اینکه حضور گسترده و پرشور مردم در انتخابات نمایش قدرت نظام  است ، اظهار امیدواری کرد که مردم قدرت خود را در تصمیم گیری ها به دشمنان  با حضور گسترده در انتخابات نشان می دهند.

خانی زاده بهابادی ضمن اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات و تاکید بر حضور پرشور مردم در این رویداد ملی افزود: انتخابات حق تعیین سرنوشت مردم و هدیه الهی است که خداوند به ما عطا کرد باید با انتخاب فرد اصلح خدمت بزرگی را انجام دهیم.

وی بیان کرد: در شهرستان بهاباد ۱۰ هزار و ۹۰۶ نفر واجد شرایط حق رای هستند که از این تعداد ۲۵۰ نفر رای اولی هستند.

فرماندار بهاباد به همراه اعضای بازرسی ستاد انتخابات و تعدادی از دست اندرکاران انتخابات استان یزد از چند شعبه اخذ رای بازدید کردند.

۹۶۶ شعبه اخذ رای برای انتخابات ریاست جمهوری و ۹۵۳ شعبه هم برای انتخابات شوراهای شهر و روستا در استان یزد منظور شد و ۷۳۳ هزار نفر هم در استان واجد شرایط رای دادن هستند.

استان یزد یک میلیون و ۲۰۰ هزار  نفر جمعیت دارد که ۸۷ درصد در شهرها و بقیه در روستاها و آبادی ها زندگی می کنند.

مرکز شهرستان ۲۰ هزار نفری بهاباد در فاصله ۲۰۰ کیلومتری جنوب شرقی یزد قرار دارد.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ شورای شهر ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر یزد انتخابات شهر و روستا سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بهاباد پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰؛ حضور مردم در روز تعیین سرنوشت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ شورای شهر ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر انتخابات ۱۴۰۰ شورای شهر ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر یزد انتخابات شهر و روستا سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بهاباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۰۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از گزینه هدایت ایران تا تبدیل به مدعی بهترین لیگ دنیا

به گزارش "ورزش سه"، آلبرتو جولیانی سرمربی تیم مودنای ایتالیا از اواخر فصل گذشته هدایت این تیم را بر عهده گرفت و تیمش را به پلی آف رساند و در این مرحله نیز برابر ترنتینو شکست خورد.

این مربی با تجربه که گزینه هدایت تیم ملی والیبال ایران نیز بود برای فصل آینده به دنبال بستن یک تیم قدرتمند است. آنها به همین منظور دست به خریدهای خیلی خوبی زده‌اند.

باشگاه مودنا در پست پاسور لوسیانو دچکو را خریداری کرده، در پست قطر پاسور پل بوچگر اتریشی جانشین ماکسیم ساپوژکف روس شده است، بوچگر فصل قبل یکی از امتیاز آورترین بازیکنان سری آ بود.

همچنین خوزه میگل گوتیرز کوبایی نیز از تارانتو راهی این تیم شد تا آلبرتو جولیانی سرمربی مودنا آرام آرام یک تیم مدعی قهرمانی را برای فصل بعد سوپر لیگای ایتالیا آماده کند.

همچنین گفتنی است، برونو رزنده پاسور برزیلی، عثمانی خوان تورنا و ماکسیم ساپوژکف از این تیم جدا شدند. البته این پایان نقل و انتقالات این باشگاه نیست و بازیکنان بزرگ دیگری نیز هدف این تیم هستند.

دیگر خبرها

  • افزایش مشارکت ۷ درصدی مردم مشهد در انتخابات
  • اعضای شورای فرهنگ عمومی در خنثی سازی توطئه دشمنان هوشیار باشند
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در دوره دوم انتخابات مشهد و کلات فعال است
  • از گزینه هدایت ایران تا تبدیل به مدعی بهترین لیگ دنیا
  • دشمن با ترویج بی حجابی قصد ضربه زدن به اسلام را دارد
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • تکلیف مردم لرستان در دور انتخابات چیست؟
  • عملیات وعده صادق، برهم زننده معادلات سیاسی نظامی جهان
  • پیش بینی ۲۸۷ شعبه برای دور دوم انتخابات
  • گسترش بصیرت، بهترین ابزار مقابله با جنگ فرهنگی دشمنان است