Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-04@23:17:02 GMT

وزیر کشور: هیچ مشکلی در فرآیند رای گیری وجود ندارد

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۷۰۴۲۸

وزیر کشور: هیچ مشکلی در فرآیند رای گیری وجود ندارد

ایسنا: عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات کشور در پاسخ به پرسشی درباره تأخیر در آغاز فرآیند رای گیری در برخی شعب اخذ رای با تاکید بر اینکه هیچ مشکلی در فرآیند رای گیری وجود ندارد، اظهار کرد: در سراسر کشور ۷۰ هزار شعبه داریم و ممکن است این شعب با مشکلاتی نظیر قطع برق و ایجاد مشکل برای دستگاهها مواجه شوند اما به هیچ وجه فرآیند رای گیری متوقف نمی‌شود در صورت بروز مشکلی، بلافاصله رای گیری را بصورت آفلاین انجام و سپس وارد سیستم می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رای گیری در شعب راس ساعت ۷ آغاز شده است.

وی با تاکید بر اینکه رای گیری در هیچ شعبه‌ای از ساعت ۷ صبح تا الان هیچگاه متوقف نشده و نمی‌شود، درباره تدابیر اتخاذ شده برای اخذ رای از بیماران کرونایی گفت: در بیمارستان‌ها که همیشه صندوق رای وجود دارد، برای بیماران کرونایی که در قرنطینه هستند نیز اگر اطلاع دهند، برایشان صندوق ارسال می‌شود.

منبع: فردا

کلیدواژه: وزیر کشور رای گیری فرآیند رای گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۰۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلی برای تردد در شهر ایلام وجود ندارد

صبح روز شنبه در پی بارش شدید باران در شهرستان و همچنین اعلام وضعیت هشدار سطح قرمز در مناطق غربی کشور فرماندار ایلام عبدالصاحب نادری به همراه مدیرکل بحران استانداری و شهردار ایلام از معابر درون و برون‌شهری و روستاهای حاشیه شهر ایلام و سایر نقاط شهرستان بازدید کردند.

وی در حاشیه این بازدیدها ضمن عرض تسلیت فرارسیدن شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) رئیس مذهب تشیع و شکرگزاری نزول بارش رحمت الهی، تصریح کرد: خوشبختانه باتوجه‌به تمهیدات اندیشیده شده و اقدامات صورت‌گرفته توسط دستگاه‌های متولی در حال حاضر هیچ‌گونه مشکلی در سطح شهرستان وجود ندارد.

فرماندار ایلام با اشاره به اینکه درعین‌حال باتوجه به حجم بارش‌ها در برخی معابر شهری شاهد آب‌گرفتگی مختصر هستیم، گفت: از شهروندان و همشهریان فهیم شهرستان تقاضا داریم تا کاهش میزان بارش‌ها از ترددهای غیرضروری در محورهای درون و برون‌شهری اجتناب کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • سازمان غذا و دارو: بیماران قلبی نگران وارفارین نباشند
  • دستاوردهای هیات اقتصادی هرمزگان به کشور چین
  • مشکلی برای تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • دغدغه بیماران قلبی؛ کمبود وارفارین داریم؟
  • برای ۴ سال آتی مشکلی برای تامین آب سیستان و بلوچستان وجود ندارد
  • مصدومیت آرمان رمضانی برطرف شد
  • آمار باورنکردنی بیماران مبتلا به دیابت در کشور
  • نظارت میدانی رئیس قوه قضائیه از فرآیند امور در بزرگترین و تخصصی‌ترین بندر کانتینری کشور
  • درآمد ۱۰۰۰ میلیاردی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از گردشگری سلامت در ۱۴۰۲
  • تأکید امیرعبداللهیان بر تسریع فرآیند انتخاب رئیس‌جمهور لبنان