Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مرتضی قیاسی نماینده وزن ۶۵ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد در المپیک ۲۰۲۱ توکیو گفت: پس از تعطیلی کشتی به دلیل شیوع کرونا کار خود را با حضور در لیگ کشتی، شرکت در رقابت‌های انتخابی جام جهانی صربستان و حضور در اردو‌های تیم‌های ملی کشتی شروع کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ۱۱ مرحله اردوی بسیار خوب را پشت سر گذاشته ایم و کادر فنی نیز کمک بسیار زیادی کرده، ضمن ایکه شرایط برگزاری اردو‌ها عالی بوده و همه‌ی امکانات در اختیار ما قرار گرفته است.

قیاسی با قدردانی از کادر فنی و فدراسیون کشتی برای اجرای چرخه‌ی انتخابی گفت: به نظرم در این چرخه تمامی کشتی گیران دیده شدند و بعضی‌ها در انتخابی درون اردویی و برخی نیز با حضور در رقابت‌های بین المللی عملکرد خود را نشان داده و از سایر حریفان برتر بودند و در نهایت نیز عضو تیم ملی شدند.

وی افزود: من در انتخابی جام جهانی صربستان با شکست ۶ بر ۶ مقابل امیرمحمد یزدانی مغلوب شدم و با نظر کادر فنی به رقابت‌های قهرمانی آسیا در قزاقستان اعزام و صاحب مدال برنز شدم و پس از آن نیز با نظر کادر فنی رقابت انتخابی برای المپیک برگزار شد که توانستم با فاصله‌ی پنج امتیاز و ضربه‌ی فنی حریف خود را مغلوب کرده و دوبنده تیم ملی در وزن ۶۵ کیلوگرم را از آن خود کنم.

قیاسی در مورد عملکردش در رقابت‌های قهرمانی آسیا گفت: خدا را شکر کشتی‌های خوبی در آنجا گرفتم و خوشحالم که با اتوگورو قهرمان جهان از ژاپن نیز مبارزه کردم، اما با توجه به تجربه بیشتر حریف کشتی را واگذار کردم و امیدوارم که بتوانم این شکست را در المپیک جبران کنم.

وی در مورد برنامه اش تا رقابت‌های المپیک توکیو اظهار داشت: تمرینات پرفشاری را پشت سر می‌گذاریم و از نظر وزنی نیز مشکل خاصی ندارم، در حال حاضر فیلم حریفان خود را به همراه مربیان می‌بینم تا نقاط ضعف و قوت آن‌ها را شناسایی کنیم، تنها به مدال المپیک فکر می‌کنم و نهایت تلاش خود را خواهم کرد که با آمادگی کامل راهی ژاپن شوم.

این کشتی گیر لرستانی در مورد انتظارات مردم لرستان از خودش گفت: تنها نماینده لرستان هستم که پس از سال‌ها راهی المپیک می‌شوم و بار سنگینی به روی دوشم است و انتظارات بالاست. اما تمرکزم روی تمرینات، حریفان و مسابقاتم است و هدفم این است که مدال المپیک بگیرم.

قیاسی در پایان خاطرنشان کرد: تحمل اردو‌ها در شرایط قرنطینه و فشار بالای تمرینات مشکل است، اما به خاطر حضور در المپیک و کسب مدال در این بازی‌ها تمامی سختی‌ها را تحمل کرده ایم. کادر فنی خوبی داریم و دوست دارم بیشتر تلاش کنم و فشار بیاورم تا با آمادگی هرچه بیشتر راهی المپیک شوم و از کسانی که در این راه کنارم بودند و حمایتم کردند به خصوص خانواده‌ی عزیزم تشکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید

حضور چهره سرشناس کشتی در جمع آزادکاران ملی پوش

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کشتی اخبار ورزشی کادر فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۰۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کار امیدهای بوکس با کسب ۳ مدال برنز در قهرمانی آسیا

با شکست سه نماینده تیم بوکس امید کشورمان ایران در مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی آسیا،کار این تیم با کسب سه مدال برنز به پایان رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا، سه نماینده تیم امید کشورمان امروز (شنبه - 15 اردیبهشت ماه) در مرحله نیمه نهایی با شکست مقابل رقبای خود به مدال برنز رسیدند تا پرونده اولین حضور تیم امید در این مسابقات با سه مدال برنز بسته شود.

در مرحله نیمه نهایی وزن 75 کیلوگرم، محمد محشری مقابل جواهیر‌ اوماتالیف‌ از ازبکستان شکست خورد و به مدال برنز رسید. سیدعلی سیدصدری نیز در وزن 86 کیلوگرم حریف تمیرلان‌ موکاتیف‌ از قزاقستان نشد و از صعود به دیدار نهایی بازماند.

همچنین در وزن 92+ کیلوگرم رضا خلیل‌زاده با شکست مقابل جهانگیر زوکروف‌ از ازبکستان به مدال برنز رسید.

تیم بوکس امید کشورمان با 9 بوکسور در مسابقات آسیایی حضور داشت و هدایت این تیم برعهده علیرضا استکی بود.

پیش از این و در بخش جوانان، امیر اسماعیلی به فینال سنگین وزن رسیده بود که دوشنبه برای کسب مدال طلا با شهزود‌ پولوونوف‌ از ازبکستان روبه‌رو می‌شود و امیررضا سلطانی و امیررضا ملک‌خطابی‌ صاحب مدال برنز شدند.

3 نماینده امید بوکس ایران از قهرمانی آسیا حذف شدند

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • رفتن حسن یزدانی به مجارستان اشتباه است!
  • دردسر عجيب هركول كشتى ايران (عکس)
  • وداع تیلور از تشک کشتی؟ حریف یزدانی مربی می‌شود
  • خداحافظی تیلور از تشک کشتی؟ جادوگر مربی می‌شود
  • دیوید تیلور از کشتی خداحافظی می‌کند؟
  • خداحافظی دیوید تیلور از کشتی؟/ اولین پیشنهاد مربیگری به جادوگر رسید
  • المپیکی‌های کشتی آزاد روسیه مشخص شدند
  • پایان کار امیدهای بوکس با کسب 3 مدال برنز
  • پایان کار امیدهای بوکس با کسب ۳ مدال برنز در قهرمانی آسیا
  • بویری: بی‌حاشیه بودن و قلب پاک مُهمدی او را رو به جلو می‌برد