Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا صباغیان بافقی روزجمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با قدردانی از مشارکت مردم که با وجود تمامی مشکلات در این عرصه فعالانه حضور دارند، افزود:  حضور حماسی در شرایط کنونی موجب خنثی شدن توطئه دشمنان انقلاب اسلامی ، تقویت و استحکام پایه های نظام است.

وی با بیان اینکه حضور گسترده مردم در تمامی عرصه‌ها موجب اقتدار نظام در برابر هجمه استکبارجهانی است افزود: مردم باید در حوزه انتخابیه مهریز حضوری جدی در این میدان داشته باشند و هوشیاری  و بصیرت خود را بار دیگر به جهانیان نشان دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده شهرستان‌های بافق، مهریز، ابرکوه، خاتم و بهاباد در مجلس یازدهم اظهار کرد: هرچه حضور مردم در انتخابات بیشتر باشد به همان میزان موجب افزایش مسوولیت رییس قوه مجریه در پیگیری مسایل  و مطالبات مردم دارد.

صباغیان بافقی گفت: با وجود خواست دشمنان که چشم دیدن قدرت نظام و انقلاب اسلامی را ندارند ولی مردم با حضور پرشور و آگاهانه خود در پای صندوق‌های اخذ رای همبستگی خود را در منظر جهانیان نشان می‌دهند و با اهداف و آرمان شهیدان بیعت می‌کنند. 

۹۶۶ شعبه اخذ رای برای انتخابات ریاست جمهوری و ۹۵۳ شعبه هم برای انتخابات شوراهای شهر و روستا در استان یزد منظور شده و ۷۳۳ هزار نفر در استان واجد شرایط رای دادن هستند.

استان یزد یک میلیون و ۲۰۰ هزار  نفر جمعیت دارد که ۸۷ درصد در شهرها و بقیه در روستاها و آبادی ها زندگی می کنند.

به گزارش ایرنا، حوزه انتخابیه مهریز  با حدود ۲۵۰ هزار نفر جمعیت از گسترده‌ترین حوزه انتخابیه استان یزد است که یک نماینده در خانه ملت دارد.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

برچسب‌ها مهریز انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر محمدرضا صباغیان بافقی یزد انتخابات شهر و روستا سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰؛ حضور مردم در روز تعیین سرنوشت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهریز انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مهریز انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر محمدرضا صباغیان بافقی یزد انتخابات شهر و روستا سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حوزه انتخابیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۰۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم خراسان جنوبی همیشه در صحنه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، فرماندار بیرجند و رئیس ستاد انتخابات حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف در برنامه پرسمان صدا وسیمای خراسان جنوبی گفت: انتخابات مجلس دوازدهم در حوزه‌ی انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف به دور دوم کشیده شد و در ۲۱ اردیبهست امسال با حضور پر شور مردم انقلابی و متدین حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف تکلیف تنها کرسی باقی مانده مجلس در خراسان جنوبی مشخص می‌شود.


فاضلی فرد افزود: برای برگزاری این دوره از انتخابات همه‌ی ظرفیت ها‌ی لازم پیش بینی شده و همه‌ی دستگاه‌های اجرایی پای کار هستند.
وی گفت: مردم در تمامی عرصه‌ها ثابت کردند که پای نظام و انقلاب هستند و برای سرنوشتشان دل می‌سوزانند و قطعا در ابن مرحله هم با شور و نشاط پای صندوق خواهند آمد.


رئیس ستاد انتخابات حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف گفت: در دورترین نقاط حوزه انتخابیه صندوق اخذ رای مستقر خواهد شد و رای مردم را اخذ خواهیم کرد.
فاضلی فرد با بیان اینکه دو شعبه سیار هم در این مرحله اضافه شده افزود: همچنین برای تفرجگاه‌ها که در جوار روستا‌ها هستند شعبه اخذ رای پیش بینی شده و به میزان کافی تعرفه در اختیار شعب اخذ رای قرار خواهد گرفت. 

 

دیگر خبرها

  • دو عامل کاهش مشارکت در دور دوم انتخابات
  • نمایندگان پیروز انتخابات بهبود معیشت مردم را در اولویت قرار بدهند
  • مردم خراسان جنوبی همیشه در صحنه
  • معاون سیاسی استاندار البرز مطرح کرد؛تقویت پشتوانه سیاسی و اجتماعی کشور با مشارکت مردم در انتخابات
  • شمال استان اردبیل در تب و تاب انتخابات
  • تقویت پشتوانه سیاسی و اجتماعی کشور با مشارکت مردم در انتخابات
  • مردم حضور حداکثری در مرحله دوم انتخابات مجلس داشته باشند
  • نماینده قوی، پشتوانه مردمی می‌خواهد
  • مشارکت پرشور در مرحله دوم انتخابات لازمه انتخاب نماینده اصلح است
  • چرایی اهمیت مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم