Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@20:05:21 GMT

بابایی تنها غایب تراکتور در دیدار مقابل پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۷۰۹۸۰

بابایی تنها غایب تراکتور در دیدار مقابل پرسپولیس

تیم فوتبال تراکتور در حالی در دیدار سوپرجام به مصاف پرسپولیس خواهد رفت که تنها غایب این تیم پیمان بابایی است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال تراکتور در دیدار سوپرجام فوتبال ایران از ساعت 19:50 روز یکشنبه به مصاف پرسپولیس خواهد رفت. سرخپوشان تبریزی که بخشی از قرارداد خود را هم در روزهای اخیر دریافت کردند،‌ از روز گذشته (پنجشنبه) با بازگشت محمدرضا اخباری از اردوی تیم ملی با نفرات کامل تمرین کرده‌‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکبر ایمانی نیز که به دلیل مصدومیت تمرینات خود را به صورت انفرادی دنبال می‌کرد، با بهبودی کامل از روز گذشته در تمرینات گروهی شرکت کرده است و به این ترتیب تنها غایب تیم تراکتور در دیدار با پرسپولیس پیمان بابایی است که به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ فعلاً به صورت انفرادی و زیر نظر پزشکان تمرینات خود را دنبال می‌کند.

پیمان بابایی برخلاف اینکه گفته می‌شد احتمالاً تا پایان فصل دیدارهای تیمش را از دست خواهد داد، طی روزهای گذشته تمرینات انفرادی را آغاز کرده است و پزشکان تیم امیدوارند این بازیکن تا دو الی سه هفته دیگر بتواند به بازی‌های تیمش بازگردد.

شارژ مالی تراکتوری‌ها پیش از بازی با پرسپولیس

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال تراکتور تبریز فوتبال تراکتور تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۰۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استارت ستاره بایرن برای بازگشت مقابل رئال (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تصاویر منتشر شده از کمپ بایرن مونیخ نشان می‌دهد که ماتیس دی‌لیخت تمریناتش را از سر گرفته است. او در کنار یکی از مربیان بدنساز بایرن دیده شد که در حال دویدن کنار زمین است و فعلا از تمرینات گروهی خارج است.

بایرن هفته گذشته در بازی هفته سی و یکم بوندس‌لیگا به مصاف آینتراخت رفت و با نتیجه 2-1 برنده شد. ماتیس دی‌لیخت که در نیمه اول از ناحیه زانو آسیب دیده بود نتوانست از نیمه دوم به بازی ادامه دهد.

مشکل دی لیخت جدی به نظر نمی‌رسید اما او از ابتدای نیمه دوم با کیم مین جائه تعویض شد و در پایان بازی هم دیده شد که لنگان لنگان ورزشگاه را ترک می‌کند.

مدافع هلندی به همین دلیل بازی حساس دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را از دست داد و توماس توخل تایید کرد که برای بازی فردا مقابل اشتوتگارت هم در دسترس نیست.

توخل در نشست خبری امروز گفت: "ماتیس دی‌لیخت فردا در دسترس نخواهد بود. برنامه او این است که از روز یکشنبه تمرینات را از سر بگیرد و سپس سه روز فرصت داریم تا ببینیم برای چهارشنبه آماده است یا خیر."

دیگر خبرها

  • دست نکونام در خط حمله بازتر شد
  • سردار، غایب رمی‌ها در بازی با یوونتوس؟
  • سردار آزمون، غایب رمی‌ها برای یوونتوس؟
  • سردار، غایب رمی‌ها برای یوونتوس؟
  • پاس گل مقابل پرسپولیس و طراحی یک گل جدید (عکس)
  • دست نکونام در خط حمله بازتر شد (عکس)
  • استارت ستاره بایرن برای بازگشت مقابل رئال (عکس)
  • ضعف تراکتور مقابل بزرگان؛ ۲ در مقابل ۱۸!
  • تمرین و ریکاوری سرخپوشان پس از دیدار با سپاهان برگزار شد
  • واگذاری ۱۴۸۳ سند نهضت ملی مسکن و هزار فقره سند مالکیت روستایی در بندر خمیر