Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هیل، «رانی جکسون» عضو جمهوریخواه تگزاس در مجلس نمایندگان آمریکا که در کارنامه حرفه ای خود سابقه طبابت برای دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق این کشور را دارد، از دست به دست شدن نامه ای در میان سایر نمایندگان جمهوریخواه مجلس خبر داد که در آن خواستار آن شده اند که جو بایدن رئیس جمهور فعلی آمریکا، آزمون سلامت ذهنی بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاکنون ۱۳ نماینده جمهوریخواه دیگر نیز این نامه را امضا کرده اند و جکسون می گوید نسخه ای از آن را برای بایدن، «کوین اوکانر» پزشک مخصوص او و «آنتونی فائوچی» مشاور ارشد رئیس جمهور در مسائل پزشکی ارسال کرده است.

جکسون می گوید در یک سال و نیم گذشته، این طور به نظر می آید که بایدن از اینکه اوضاع و احوال چطور است، خبری ندارد و همیشه خیلی گیج به نظر می رسد.

این پزشک سابق کاخ سفید که سابقه خدمت به ترامپ و اوباما را داشته، از زمان برگزاری کارزارهای انتخاباتی، صحت هوش و حواس بایدن و قابلیت های او را برای ریاست جمهوری زیر سوال برد.

یکی از دلایل وی برای چنین اظهارنظرهایی، گاف های متعدد بایدن و حواس پرتی های او است که اغلب به کهولت سن یا لکنت زبان نسبت داده می شود.

او طی یکی از این جلسات، حتی نام وزیر دفاع دولت خود را فراموش کرده بود. با این حال، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه بعد از دیداری که چهارشنبه گذشته در ژنو با بایدن داشت؛ گفت که نباید تصویرسازی رسانه ها درباره رئیس جمهور آمریکا را جدی گرفت.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مجلس نمایندگان آمریکا جو بایدن ایالات متحده امریکا جو بایدن حزب جمهوری خواه آمریکا زوال عقل مجلس نمایندگان آمریکا رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۱۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جملات خبرساز مجری صداوسیما خطاب به رئیس جمهور آمریکا: دانشجو‌ها را نزنید آقای بایدن! / چرا در دانشگاه تک تیرانداز مستقر می‌کنید! + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # جو بایدن ، آمریکا سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد
  • حرف‌های جنجالی رابرت دنیرو درباره بازگشت ترامپ به قدرت
  • مقام روسی: بایدن عقب‌مانده ذهنی است
  • جملات خبرساز مجری صداوسیما خطاب به رئیس جمهور آمریکا: دانشجو‌ها را نزنید آقای بایدن! / چرا در دانشگاه تک تیرانداز مستقر می‌کنید! + ویدئو
  • (ویدیو) مجری صداوسیما خطاب به رئیس جمهور آمریکا: دانشجو‌ها را نزنید آقای بایدن!
  • درخواست ممنوعیت فروش سلاح به تل آویو در کنگره
  • ببینید | جملات خبرساز مجری صداوسیما خطاب به رئیس جمهور آمریکا: دانشجوها را نزنید آقای بایدن!
  • درخواست نمایندگان کنگره آمریکا برای ممنوعیت فروش سلاح به تل آویو
  • اعلام حمایت کارمندان دولت بایدن از خیزش دانشجویان حامی فلسطین