Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-08@17:46:10 GMT

فرمانده نیروی انتظامی آرای خود را به صندوق انداخت

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۷۱۲۷۹

فرمانده نیروی انتظامی آرای خود را به صندوق انداخت

فرمانده نیروی انتظامی آرای خود را در شعبه اخذ رأی مسجد مالک اشتر ستاد ناجا به صندوق انداخت.

به گزارش مشرق، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی به همراه قاسم رضایی جانشین فرمانده نیروی انتظامی در شعبه اخذ رأی مسجد مالک اشتر ستاد ناجا حاضر شدند و رای خود را به صندوق انداختند.

در این شعبه اخذ رای دیگر کارکنان نیروی انتظامی رأی های خود را به صندوق ها انداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی

وی در حاشیه مشارکت در انتخابات گفت: بحمدالله مردم به خوبی در حال انجام تکلیف خود یعنی شرکت در انتخابات هستند و از همان ساعات اولیه اخذ رأی حضور پرشور و با بصیرت خود را به نمایش گذاشته اند.

سردار اشتری با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اضافه کرد: ان شاءالله این انتخابات مایه خیر و برکت برای کشور و مردم خواهد بود و موجب یأس و ناامیدی دشمن خواهد شد.

این مقام ارشد انتظامی با قدردانی از مردم عزیز ایران اسلامی یادآور شد: از مردم عزیز به خاطر این حضور پرشور و شعور خود تاکنون قدردانی می کنم و ان شاءالله کسانی که تاکنون اقدام نکرده اند، هرچه زودتر با حضور در شعب اخذ رأی و انتخاب کاندیدای مورد نظر خود مشارکت نمایند.

وی با بیان این که ان شاءالله انتخابات و انتخاب فرد اصلح باعث پیشرفت و آبادانی روزافزون کشور شود، گفت: ان شاءالله اثرات این انتخابات در آینده باعث پیشرفت و شکوفایی کشور می شود.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، همچنین سردار قاسم رضایی در حاشیه مشارکت در انتخابات با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با دو محور جمهوری و اسلامی شکل گرفته است، اظهار داشت: حضور مردم در انتخابات، آبیاری شجره طیبه انقلاب اسلامی و حفظ دستاوردهای انقلاب و تحویل آن به نسل های آینده است.

وی ادامه داد: شرکت در انتخابات یک فریضه است و می توان با مشارکت در این امر مهم از دستاوردهای انقلاب اسلامی در مقابل تمامی بد خواهان پاسداری کرد.

جانشین فرمانده ناجا با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی در راستای بعثت پیامبر اکرم (ص) و عاشورا شکل گرفته است، تصریح کرد: به اعتقاد بنده برگزاری انتخابات جمهوری اسلامی ایران بسترساز ظهور امام عصر (عج) است.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا انتخابات 1400 سردار حسین اشتری انتخابات 1400 نیروی انتظامی اخبار حوادث انتخابات انتخابات ریاست جمهوری فرمانده نیروی انتظامی ان شاءالله اخذ رأی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۱۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم از انتخاب اصلح غفلت نکنند

حجت الاسلام مهدی ولایی برحق در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اهمیت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: برای مردم واضح است که هرچه نمایندگان آنها در مجلس، کارآمدتر و به شاخصه‌های تراز نزدیکتر باشند، می‌توانند راهبری بهتری برای تصویب قوانین و بر عملکرد دولت نظارت کنند.

وی با اشاره به راهیابی دو کاندیدا به دور دوم انتخابات در البرز تاکید کرد: حساسیت‌های مردم در انتخاب باید لحاظ شود و از انتخاب اصلح غفلت نشود. امیدوارم مانند دور اول مردم در انتخابات حضور پرشور داشته باشند و رأیی که وارد صندوق‌ها می‌شود، فرد اصلح را وارد مجلس کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز عنوان کرد: به صورت بدیهی، با عدم حضور در انتخابات دیگر امکان اصلاح مجموعه حکمرانی وجود ندارد و همواره در ادوار مختلف ثابت شده است که در شورای اسلامی شهر، مجلس و دولت، انتخاب و رأی مردم چقدر تحول ایجاد می‌کند.

حجت الاسلام ولایی برحق اظهار کرد: دولت، مجلس و قوه قضائیه کارآمد آرزویی است که گاهی اوقات در دوره‌ای مشاهده می‌کنیم که توانسته‌اند راه چندین ساله را برای مردم هموار کنند، بنابراین از همه مردم دعوت می‌کنم در این انتخابات حضور پرشور داشته باشند.

کد خبر 6100911

دیگر خبرها

  • مردم از انتخاب اصلح غفلت نکنند
  • ۲۰ ساعت تا پایان تبلیغات/لیست‌ها پشت خط ماراتن ۲۱ اردیبهشت
  • تامین ۱۳۷۹ دستگاه برای ثبت الکترونیک آرا در قائمشهر
  • ۵۰ شعبه آماده ‌اخذ آرای مردم رامشیر در دور دوم انتخابات
  • برای برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس آمادگی کامل داریم
  • صیانت از آرای مردم در مرحله دوم انتخابات استان تهران تضمین می‌شود
  • مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت شهدای راه قدس
  • آمادگی کامل نیروی انتظامی برای برگزاری انتخابات دور دوم در کرمانشاه
  • صیانت از آرای مردم وظیفه اصلی است
  • راه حل رفع مشکلات حضور آگاهانه در انتخابات است‌