Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@15:32:27 GMT

گله دارم اما بخاطر نظام رای می‌دهم

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۷۱۵۳۸

گله دارم اما بخاطر نظام رای می‌دهم

آنها در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشتند که با وجود گلایه از برخی عملکردهای مسوولان کشور، در انتخابات مشارکت کرده و رای دادند تا از سوءاستفاده دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران جلوگیری کرده و تبلیغات دروغ آنها مبنی بر بی‌اعتمادی مردم را بطور عملی تکذیب و انکار نمایند.

یکی از جوانان رای‌اولی‌ گفت: حس خوبی به عنوان یک رای‌اولی پس از مشارکت در انتخابات دارم و امیدوارم رای من تاثیر مثبت و سازنده‌ای در آینده کشور داشته‌ باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسین خالقی‌نیا افزود: البته از رفتار بسیاری مسوولان نیز گلایه‌ دارم اما در عین حال پای صندوق رای آمده‌ام تا به دشمنان و بیگانگان بگویم برای اثبات اعتماد خود به نظام حاکم بر کشورم، تنها گام‌ نخستین را برداشته‌ام و هنوز راه زیادی در پیش رو دارم. 
دیگر جوان تربتی گفت: می‌خواهم پیامی به روح بلند شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی بدهم و آن این است که "ما به تو یک جان بدهکاریم و یک انگشت اشاره برای رای دادن  که چیز مهمی نیست" و حتما این دین خود را به آن شهید والامقام ادا می‌کنیم. 
فاطمه خجسته افزود: احساس می‌کنم با مشارکت سیاسی و انتخاباتی امروز خود، راه شهید حاج قاسم سلیمانی را دارم ادامه می‌دهم. 

دیگر شهروند جوان تربت‌حیدریه‌ای نیز به خبرنگار ایرنا گفت: دانش‌آموخته دانشگاهی اما بیکار هستم که در اکثر اداره‌ها و نهادهای شهرستان فرم استخدام پر کرده یا در آزمون‌های  استخدامی آنها شرکت کرده‌ام ولی هنوز باید پدرم مخارجم را تامین کند. 
علی صادقی افزود: از رییس جمهوری منتخب انتظار دارم ابتدا با اقدامی ضربتی، به وضعیت اشتغال جوانان رسیدگی کند. 
جوان دیگری هم گفت: هر چند شورای اسلامی شهر قادر به کار موثری در ایجاد اشتغال نیست ولی حداقل می‌تواند در انتخاب پیمانکار برای عقد قرارداد با شهرداری، از توان جوانان متخصص همین خطه استفاده کند. 
نجمه قدوسی افزود: حوزه فرهنگی و عمرانی دو مولفه مهم برای توسعه و تحول شهر هستند که برای برطرف کردن کمبودهای آنها، استفاده از جوانان متخصصی بومی غیرممکن نیست.
۵۴ هزار و ۱۹۴ نفر از جمعیت ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه را قشر جوان تشکیل می‌دهند که برابر با سه درصد جمعیت جوان در خراسان رضوی و نشاندن تربت‌حیدریه در جایگاه پنجمین شهرستان جوان این استان است.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری همزمان با سراسر کشور در ۲۰۵ شعبه مناطق شهری و روستایی شهرستان تربت‌حیدریه در حال برگزاری است.

مرکز این شهرستان در فاصله ۱۵۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد. 

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت انتخاباتی تربت حیدریه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت انتخاباتی تربت حیدریه انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت انتخاباتی تربت حیدریه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تربت حیدریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۱۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند

به گزارش خبرنگار مهر، صالح رحیمی بعد از ظهر چهارشنبه در نشست کارگروه بانوان فعال توسعه مشارکت در انتخابات ۱۴۰۲ شهرستان بوشهر اظهار داشت: بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند و امروز شاهد حضور فعال و گسترده زنان در تمامی عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی هستیم که این حضور با موفقیت‌های بسیاری همراه بوده است.

فرماندار بوشهر افزود: از مشارکت فعالانه جامعه زنان در انتخابات سال ۱۴۰۲ و خلق این حماسه عظیم مردمی سپاس و قدردانی خود را اعلام می‌داریم.

وی گفت: رأی اولی‌هایی که در انتخابات ۱۴۰۲ خاطرات خودشان را ثبت کردند می‌توانند در شورای اداری شهرستان بوشهر حضور و این خاطرات را قرائت کنند.

وی تصریح کرد: امروز دشمن فردگرایی را در فضای مجازی ترویج می‌دهد و ذهن و اندیشه سیاسی جوانان ما را در دست گرفته است.

وی همچنین با تاکید بر تأثیر گذاری زن در تربیت افراد در جامعه اضافه کرد: زن در ساحت فردی با تربیت خود می‌تواند یک خانواده و یک جامعه را به سمت تعالی و رشد هدایت کند.

در پایان با اهدا لوح تقدیر از بانوان فعال در توسعه مشارکت انتخابات ۱۴۰۲ تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 6087967

دیگر خبرها

  • بانک‌ها اعتبارات را به سمت تولید سوق دهند
  • ویزیت رایگان ۷۴ سالمند ساکن در سرای سالمندان تربت حیدریه
  • نظارت و بازرسی مستمر از مراکز دارویی درمانی و مایه کوبی دامپزشکی شهرستان تربت حیدریه
  • کشف ۵۰ تن رب غیر مجاز در تربت حیدریه
  • واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه
  • واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه/آتش سوزی موجب مسدود شدن جاده شد
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • ۳۰۰۰ جوان کهگیلویه و بویراحمد در انتظار وام ازدواج
  • ۳۹ سالگی دانشگاه آزاد در زعفرانی‌ترین شهر جهان
  • افزایش موارد حیوان‌ گزیدگی در تربت حیدریه