Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@03:49:38 GMT

مربی استقلالی هنوز توافق نکرده است

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۷۱۵۴۸

بر خلاف شایعات پیروز قربانی هنوز به طور رسمی با باشگاه رایکای بابل به توافق نرسیده است.

 به گزارش برنا ؛قربانی که گزینه حضور روی نیمکت استقلال به عنوان دستیار فرهاد مجیدی هم بود، بعد از حضور کمالوند قید استقلال را زد و پس از آن هم با مجیدی همکاری نکرد.

 طی روزهای گذشته شایعه شد که پیروز با تیم دسته اولی رایکای بابل به توافق قطعی رسیده اما آخرین شنیده ها حکایت از آن دارد که قربانی قصد مذاکره رسمی با این باشگاه را دارد و به قول معروف هنوز به بابلی ها بله نگفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیروز از مربیان آینده دار و خوب فوتبال ایران است که به هر قیمتی حاضر به همکاری با تیم‌های مختلف لیگ برتری و دسته اولی نمی شود. او از سایپا هم بیرون آمد و پس از آن حاضر نشد روی نیمکت استقلال بنشیند اما حالا باید دید با تیم دسته اولی رایکا که کار سختی هم  خواهد داشت، حاضر به همکاری می شود یا نه ؟

قربانی از بازیکنان اسبق استقلال محسوب می‌شود که سابقه گلزنی در دربی را هم دارد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا استقلال فرهاد مجیدی فوتبال ایران سایپا پیروز قربانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۱۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش برای استقلالی‌ها در آستانه دیدار با ذوب‌آهن

آرمین سهرابیان و رافائل سیلوا به تمرینات تیم فوتبال استقلال تهران بازگشتند و مشکلی برای همراهی این تیم در دیدار با ذوب آهن ندارند.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال تهران در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال، فردا دوشنبه از ساعت ۲۰:۳۰ به مصاف ذوب آهن خواهد رفت.

با اعلام جواد نکونام، رافائل سیلوا مدافع برزیلی و آرمین سهرابیان با پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت به شرایط بازی برگشتند و در تمرینات این تیم شرکت کردند. این دو بازیکن‌ می‌توانند در دیدار فردا برابر ذوب آهن در صورت صلاحدید کادر فنی در ترکیب قرار بگیرند.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • تشکر استقلالی ها از هواداران حاضر در ورزشگاه آزادی / فیلم
  • فرار از سقوط: یونیون دست به دامن مربی زن!
  • خالدآبادی دلیل استقلالی‌شدنش را فاش کرد
  • زمان مذاکره تمدید قرارداد استقلالی‌ها مشخص شد
  • خبر خوش برای استقلالی‌ها در آستانه دیدار با ذوب‌آهن
  • تکذیب شد: توخل هم حاضر نیست در بایرن بماند
  • ترکیه: مسئله فلسطین نباید قربانی رقابت‌های منطقه‌ای شود
  • استقلالی ها جلوی جنجال رسانه ای خانه این بازیکن را گرفتند!
  • به یک دلیل از جواد نکونام خیلی خوشم آمد
  • گالتیه: عدالت ثابت کرد بی‌گناهم، از PSG ممنونم!