Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@13:11:25 GMT

روند فرآیند اخذ رأی در گیلان مطلوب است

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۷۱۵۵۶

روند فرآیند اخذ رأی در گیلان مطلوب است

به گزارش خبرنگار مهر، ارسلان زارع پیش از ظهر جمعه در حاشیه بازدید از شعبه اخذ رأی در شهرستان آستانه اشرفیه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه فرآیند رأی گیری از ساعات اولیه صبح در استان آغاز شده است، گفت: در حال حاضر مشکلی در فرآیند برگزاری انتخابات وجود ندارد.

استاندار گیلان تاکید کرد: در شهرستان آستانه اشرفیه علاوه بر انتخابات شورای شهر و روستا و ریاست جمهوری، انتخابات میان دوره‌ای مجلس نیز برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در ساعات نخست امروز، برگ تعرفه مصرف شده نسبت به انتخابات گذشته افزایش یافته است، بیان کرد: این موضوع نشانگر حضور پرشور مردم در این انتخابات است.

زارع با اشاره به پیش بینی حضور بیشتر مردم در ساعات آتی، تصریح کرد: با توجه به خنک شدن هوا در عصر، احتمال افزایش جمعیت در شعب وجود دارد لذا از مردم درخواست داریم جهت جلوگیری از تجمع، رأی دادن را به ساعات پایانی موکول نکنند.

استاندار گیلان با بیان اینکه پروتکل‌های بهداشتی در شعبات رعایت می‌شود، بیان کرد: انجام اقداماتی نظیر حذف اثر انگشت و فراهم کردن مواد ضدعفونی کننده در شعبات نشان دهنده آن است که مشکلی از حیث رعایت موارد بهداشتی وجود ندارد.

کد خبر 5238010

منبع: مهر

کلیدواژه: انتخابات 1400 ارسلان زارع مشارکت مردم در انتخابات انتخابات 1400 مشارکت مردم در انتخابات ویروس کرونا کرمانشاه سیدابراهیم رئیسی عکس استانها گرگان بوشهر انتخابات رای گیری انتخابات ریاست جمهوری ایلام آمار کرونا اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۱۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی روند اجرای مصوبات سفر استاندار به باروق

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  در این جلسه ادارات شبکه بهداشت و درمان و ورزش جوانان گزارشی از روند پیشرفت طرح های عمرانی مصوبه سفر استاندار  به شهرستان باروق    ارائه کردند.

  فرماندار شهرستان باروق ضمن قدردانی از سبزقامتان سپاه پاسداران به دلیل حمله موفقیت آمیز جمهوری اسلامی ایران به رژیم  صهیونیستی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب   با رهنمودهای راهگشای خود در عرصه‌های بین المللی و داخلی عزت را به مردم هدیه کردند  و سبب ساز خلق حماسه در جهان شدند.

  حسینی رمز موفقیت دستگاه های اجرایی را وفاق و همدلی دانست و اظهار کرد: فرمانداری نیز به عنوان مجری سیاست‌های دولت  ، همکاری و همراهی مطلوب   را با هدف افزایش سطح خدمات رفاهی، اجتماعی و عمرانی به مردم در دستور کار دارد

وی با اشاره به اینکه مردم خواهان برآورده شدن انتظارات و رفع مسائل و مشکلات هستند، ادامه داد: مسئولان باید فرصت خدمت به مردم را قدر دانسته و در این فرصت محدود در مسیر ارائه خدمات بهتر تلاش کنند.

 

دیگر خبرها

  • روند سرمایه‌گذاری در سیستان‌وبلوچستان تسهیل شود
  • ابتکار عمل رسانه ملی در انتخابات، مشارکت آگاهانه مردم را رقم زد
  • منتخب شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات کار
  • بررسی روند اجرای مصوبات سفر استاندار به باروق
  • هشدار جهانگیری درباره مهاجرت نخبگان
  • ضرغامی: حال مردم خوب هست که به سفر می‌روند
  • حذف سفر از سبد خانوار صحت ندارد/ اتفاقاً حال مردم خوب است و بیشتر هم سفر می‌روند
  • مردم پروژه‌های نهضت ملی مسکن را کامل می‌کنند؟
  • استقبال مازندرانی ها از طرح « نور» مطلوب است/ دستگیری تعداد اندک
  • پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغال‌زا در روستاهای دشتی