Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در ستاد انتخابات استان تهران با اشاره به لبیک گویی مردم به ندای رهبری مبنی بر حضور در انتخابات در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تاکید این است که شهروندان در ساعات اولیه برای رأی گیری مراجعه کنند و رأی گیری را به ساعات پایانی موکول نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: هیچ مشکلی برای برگزاری انتخابات نداشتیم و امنیت توسط نیرو‌های انتظامی انجام شده و مورد امنیتی خاصی شاهد نبودیم؛ البته برخی بگو و مگو در انتخابات شورا‌ها بود که برطرف شده و با نظم اخذ رأی انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید

ممنوعیت تصویربرداری از برگه آرا/ تاکنون هیچ گزارش منفی درباره انتخابات نداشته‌ایم

استاندار تهران در مورد آرای ماخوذه خاطرنشان کرد: آنچه تاکنون شاهد بودیم حاکی از این است که نسبت به ادوار گذشته میزان استقبال و مراجعه مردم بیشتر است.

استاندار تهران تأکید کرد: در هیچ شعبه‌ای کمبود تعرفه نداریم و به صورت آنلاین میران تعرفه مصرف شده رصد می‌شود تا هیچ کمبودی در این زمینه احساس شود.

آنچه که برای ما حائز اهمیت است رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی است که حامیان بهداشت و جمعیت هلال احمر با حضور در شعب اخذ رأی هم بر وضعیت فاصله گذاری و همچنین رعایت بهداشت فردی و استفاده از ماسک نظارت می‌کنند و گزارشات از سه دانشگاه علوم پزشکی نشان می‌دهد که وضعیت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مناسب است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات 1400 استانداری تهران انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۱۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور: فراجا نیرو‌های خود را در برخورد با بی حجابی توجیه کرده

آفتاب‌‌نیوز :

احمد وحیدی وزیر کشور در حاشیه نشست هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: موضوع عفاف و حجاب از ارزش‌های ملی، مذهبی و سنتی ماست و غالب بانوان ما خود را متعهد می‌دانند و درصد اندکی رعایت نمی‌کنند که با تذکر رعایت می‌شود؛ بین آن‌ها نیز تعداد انگشت‌شماری هستند که ممکن است مقابل قانون مقاومت کنند و فراجا طبق وظایف قانونی‌اش موضوع را به مراجع قضایی ارسال می‌کند. 

وی افزود: فراجا نیرو‌های خود را توجیه کرده که بین کسی که اهمال دارد و کسی که تلاش بر قانون‌گریزی دارد، تفاوت قائل باشد.

وحیدی گفت: این کار از وظایف ذاتی فراجا به عنوان ضابط قوه قضاییه است و اگر مشکلی باشد، باید به مرجع قضایی ارجاع دهند.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: جلسات خوبی با مقامات پاکستانی داشتیم و نظرات دو طرف بر ضرورت برقراری امنیت بین دو کشور، یکی بود و نظر‌ها این‌گونه بود که جریانات تروریستی هدایت‌شده‌ی سرویس‌های اطلاعاتی خارجی هستند. هم‌چنین توافقات خوبی در برخورد با گروهک‌های تروریستی و هماهنگی‌های اطلاعات صورت گرفت.

وحیدی درباره انتخابات مجلس نیز بیان کرد: دور دوم انتخابات در ۲۱ اردیبهشت و در ۲۲ حوزه برگزار می‌شود؛ از این ۲۲ حوزه، در ۸ حوزه که شامل تهران هم می‌شود انتخابات به‌صورت تمام‌الکترونیکی برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • رئیسی: بانک هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل خواهند شد/مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم/دستورات رئیسی برای رفع مشکلات درمانی، آموزشی و بافت فرسوده در جنوب غرب تهران
  • رئیسی: بانک هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل خواهند شد | مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم
  • تشکر از داوطلبان آزمون سراسری برای رعایت دستورالعمل‌ها
  • بانک‌هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل خواهند شد/ مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • وزیر کشور: فراجا نیرو‌های خود را در برخورد با بی حجابی توجیه کرده
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره گشت ارشاد، حجاب و توجیه نیروهای فراجا
  • جمع‌شدن برخی شیرخوارگاه‌های تهران پس از اصلاح دستورالعمل فرزندخواندگی
  • احداث ۴۰ چشمه سرویس بهداشتی در بوستان‌های منطقه ۲۱ در سال ۱۴۰۳/ احداث ۴ هزار متر مکعب مخزن بتنی در منطقه