Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-08@23:24:37 GMT

همراهی و همگامی بچه‌های مسجد در خلق حماسه ۲۸ خرداد

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۷۲۱۰۹

همراهی و همگامی بچه‌های مسجد در خلق حماسه ۲۸ خرداد

همزمان با انتخابات ۲۸ خرداد بچه‌های مسجدی همگام و همراه با عموم مردم پای صندوق‌های رای حاضر شده و آماده خلق حماسه دیگری هستند.

خبرگزاری شبستان_گیلان، مائده فلاحتکارضیابری: سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای شهر و روستا از ساعت 7 صبح امروز رقابت انتخاباتی خود را آغاز کرده است.

 

بسیاری از بچه‌های مسجدی و اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان براساس یک رسم دیرینه و به مانند همیشه از نخستین ساعات صبح امروز در پای صندوق‌های رای حاضر شدند و رای خود را به صندوق انداختند تا حمایت خود را از انقلاب، اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به رخ جهانیان بکشانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بچه های مسجد گیلان با حضور حداکثری در انتخابات، بلوغ سیاسی خود را به منصه ظهور رساندند و خط بطلانی بر یاوه‌گویی دشمنان شدند. فعالان مسجدی با حضور پرشور در صحنه انتخابات، حمایت خود را از نظام و رهبری اعلام و پایبندی به ارزش ها و آرمان های انقلاب را به جهانیان ثابت کردند.

 

بسیاری از اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، جلسات روشنگری را قبل از انتخابات در مسجد برگزار کردند و  هدف از این جلسات، برگزاری انتخاباتی پرشکوه و با عظمت و انتخاب کاندیدای مومن، انقلابی، کارآمد و متعهد بود.

 

 

رییس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور از نخستین ساعات آغاز انتخابات پای صندوق رای حضور پیدا کرد و گفت: با اینکه در نخستین ساعات شروع رای گیری در شعبه حضور یافتم اما خوشبختانه مشارکت مردم بالا و شور و شوق برای رای دادن در آنها نمایان بود.

 

حجت‌الاسلام «حبیب‌رضا ارزانی» با اشاره به نقش محوری مساجد در صحنه‌های حساس انقلاب، در خصوص نقش آفرینی بچه‌های مسجد و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در حماسه حضور ملت شریف ایران در انتخابات روز (جمعه، 28خرداد)، گفت: مساجد در دین مبین اسلام، قلب تپنده حیات این دین و جایگاه پیوند حضرت احدیت و بندگان مخلص اوست که انسان به عنوان اشرف مخلوقات در آن رشد و تکامل می‌یابد.

 

رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با بیان اینکه در تاریخ ایرانِ اسلامی، هر جنبش و حرکت مصلحانه و آزادی‌خواهانه‌ای که صورت گرفته، پایگاه اصلی آن مساجد بوده است افزود: جوانان و نوجوانان سرمایه های هر کشوری به حساب می آیند، آینده و بقای کشور نیز به دست این عزیزان رقم خواهد خورد در این میان جوانان مسجدی نقشی محوری دارند.

 

وی اظهار کرد: اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در لبیک به منویات روشنگرانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از بدو تأسیس خود به سال ۱۳۷۱ تاکنون، در کنار سایر آحاد مردم ایران و به عنوان قطره‌ای از دریای خروشان این مردمان دریا دل، همواره تلاش مجدانه و خالصانه در تمامی شئون مختلف انقلاب داشته و دارند که یکی از آن شئون شرکت آگاهانه و پرشور در انتخابات است.

 

حجت‌الاسلام ارزانی تصریح کرد: شکی نیست که این شرکت آگاهانه، لازمه رسیدن جایگاه مساجد ایران عزیز به شاخص های مسجد طراز اسلامی و در نتیجه شکل گیری تمدن نوین اسلامی است.

 

 

حجت‌الاسلام«محمدعلی رضوانی‌نژاد» اظهار کرد: دشمن به شیوه‌های مختلف از جمله ایجاد یاس و ناامیدی و دلسرد کردن مردم به‌دنبال بی‌رونق کردن و کمرنگ جلوه دادن انتخابات است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان با بیان اینکه شرکت در انتخابات یک تکلیف شرعی و ملی است افزود: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ضامن عزت و اقتدار نظام است و همین دشمن را به هراس می‌اندازد.

 

وی انتخابات را نماد مردم‌سالاری دینی و از ارکان مشروعیت‌بخشی به نظام دانست و گفت: در شرایط کنونی وظیفه ما حساس‌تر از هر زمان دیگری است و باید با حضور گسترده در پای صندوق‌های رای، انتخاباتی پرشور را رقم زده و طعم تلخ شکست را بار دیگر به دشمنان بچشانیم.

 

رضوانی‌نژاد با بیان اینکه هر رای ما تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب و شهدا و بیعت با مقام معظم رهبری است تصریح کرد: اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان نیز با حضور پرشور در انتخابات و تشویق دیگران به مشارکت و انتخاب اصلح به وظیفه خود عمل کرده تا شاهد خلق حماسه‌ای دیگر در 28 خرداد باشیم.

 

 

«سیدعلباس طبایی» هر برگه از رأی مردم را تیری سهمگین و زهرآلود به قلب استکبار جهانی که در راس آن آمریکا است عنوان و خاطرنشان کرد: ایرانیان با حضور خود و خانواده‌ها و تشویق دیگران به حضور در پای صندوق رأی افتخار دیگری را برای نظام خود رقم بزنند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمیه(س) مسجد جامع تولمشهر اظهار کرد: اعضای این کانون برای تجدید عهد با نظام اسلامی و پاسداشت خون شهدا و بیعت با ولی امر مسلمین، با قدرت در این انتخابات شرکت کردند.

 

وی افزود: حضور مسئولانه، آگاهانه و بابصیرت بچه‌های مسجد و عموم مردم در پای صندوق‌های اخذ رای، یأس و ناکامی و نیز عقب‌نشینی دشمن و از طرفی رشد و بالندگی و پویایی کشور را در پی خواهد داشت.

 

گفتنی است، اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و عموم مردم فهیم و آگاه استان گیلان با حضوری باشکوه در انتخابات امروز، برگ زرین دیگری به افتخارات این خطه می‌افزایند.

 

 

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: حضور حداکثری درانتخابات انتخابات ریاست جمهوری انتخابات اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد پای صندوق بچه های مسجد پای صندوق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۲۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت زوج‌های عضو کانون‌های مساجد کردستان در دوره علمی آموزشی«شمس»

بهزاد کیامهر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: نخستین دوره علمی آموزشی زیارتی ستاد کانون‌های مساجد کشور در قالب طرح «شمس» با هدف آموزش زوج‌های جوان به صورت خالق و کلیدی (ویژه مدیران کانون فرهنگی هنری مساجد) برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: طرح «شمس» با آموزش زوج‌های جوان جهت کسب آرامش اعضای خانواده و جریان سازی در فعالیت اجتماعی پیش بینی شده است که سهمیه استان کردستان برای شرکت در آن ۲۰ زوج است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان، با بیان اینکه این طرح از تاریخ ۱۸ اردیبهشت در مشهد مقدس آغاز می‌شود، افزود: زیارت خاص همراه با اهدای هدیه متبرک و غذای حضرتی، ویژه برنامه‌های سیاحتی، دوره آموزش تخصصی ویژه زوجین همراه با ارائه گواهی و … از جمله برنامه‌های این طرح است.

کیامهر به شرایط شرکت کنندگان در دوره اشاره کرد و افزود: این دوره ویژه زوج‌های جوانی است که تاریخ عقد آنها بیش از پنج سال نباشد و یکی از زوجین حتماً مدیر کانون‌های مسجد باشد.

به گفت وی، این طرح به همت ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور و با همکاری بنیاد خانواده و ستاد ملی جمعیت برگزار می‌شود و زوجین باید نسبت به ثبت‌نام در سامانه بچه‌های مسجد به آدرس https://bachehayemasjed.ir/sham اقدام کنند.

کد خبر 6098063

دیگر خبرها

  • مدیر حوزه‌های علمیه کشور: مسجد کانون تمدن اسلامی است
  • مسجد کانون تمدن اسلامی است
  • رونق فعالیت های فرهنگی اردبیل با محوریت کانون های مساجد
  • نقش آفرینی کانون های مساجد در جبهه فرهنگی بسیار مهم است
  • رویکرد تربیتی در برنامه‌های تابستانی کانون‌های مساجد اردبیل
  • برگزاری کارگاه تخصصی کارآفرینی و اشتغالزایی ویژه کانون‌های مساجد
  • ۷۷ کانون تخصصی خواهران در مساجد آذربایجان‌شرقی فعال است
  • بیش از ۶۰۰ کانون فرهنگی مساجد در اردبیل فعالیت می کنند
  • ۵۰ مسجد کردستان میزبان جشن‌های عمومی دهه کرامت هستند
  • شرکت زوج‌های عضو کانون‌های مساجد کردستان در دوره علمی آموزشی«شمس»