Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد تقی زاده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کامفیروز ضمن تبریک ایام دهه کرامت و فرا رسیدن میلاد با سعادت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا علیه السلام، با تشکر از مردم شریف کامفیروز به خاطر حضور گسترده در پای صندوق‌های رأی خاطرنشان کرد: امروز حماسه حضور را رقم زدید و به فرمان ولی امر مسلمین لبیک گفتید و از فردا باید همه دست در دست هم حماسه الفت و همدلی را به پا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از فردا دیگر اصولگرا و اصلاح طلب، مسلمان و غیر مسلمان، شیعه و سنی معنا ندارد و تنها چیزی معنا پیدا می‌کند ایرانی بودن ماست. همه ما باید برای آبادانی این کشور کدورت و رقابت را کنار گذاشته و با هم افزایی، پشتیبانی، حمایت، انتقاد سازنده و مسئولیت پذیری به آباد شدن کشور خود کمک کنیم.

وی ادامه داد: بدخواهان ایران همواره در پی ایجاد تفرقه، دوقطبی سازی جامعه و به وجود آمدن شکاف بین سلایق و افکار مختلف جامعه هستند لذا ما باید با هوشیاری این حیله و مکر آن‌ها را خنثی کرده و آن‌ها را در نیل اهداف پلیدشان ناکام کنیم.

امام جمعه کامفیروز در ادامه خطاب به نامزدهایی که در مناظرات شرکت کردند گفت: دیگر هرچه بود تمام شد. هر صحبتی را که در رسانه ملی و در مقابل دیدگان ۸۵ میلیون ایرانی بیان کردید تمام شد. حالا نوبت آن است که در خلوت خویش به مصداق امتثال امر امام معصوم (ع) به حاسبوا قبل ان تحاسبوا عمل کرده و حرف‌های خود را مرور کنید. ببینید چقدر از آن‌ها را برای رضای خدا و صلاح مملکت و ملت خویش بیان کردید و چقدر از آنها را صرفاً برای تخریب رقیب خود و جلب رأی مردم. ببینید آیا چند برگه رأی بیشتر ارزش آن را داشت که به ناحق آبروی مؤمنی را برده و به او تهمت بزنید؟

حجت الاسلام تقی زاده عنوان کرد: همچنین هواداران نامزدها نیز بنگرید که چه دادید و چه گرفتید. ببینید آیا برای آباد شدن دنیای نامزد مورد علاقه خود، دین خویش را زیر پا گذاشتید، حق الناس کردید، تهمت، غیبت و افترا مرتکب شدید یا اینکه در جهت اعتلا و پیشرفت کشور و رأی آوردن شخصی که به این ملت خدمت کند، برای رضای خدا به تبلیغ پرداختید و مردم را هدایت کردید.

وی عنوان کرد: به هر صورت جای فکر و تأمل دارد تا کسانی که مرتکب خطا شدند در صدد استغفار و جبران برآیند و کسانی که به خوبی عمل کردند شکر خدای را گذارند.

کد خبر 5238052

منبع: مهر

کلیدواژه: انتخابات 1400 محمد تقی زاده خطبه های نماز جمعه انتخابات 1400 مشارکت مردم در انتخابات ویروس کرونا کرمانشاه سیدابراهیم رئیسی عکس استانها گرگان بوشهر انتخابات رای گیری انتخابات ریاست جمهوری ایلام آمار کرونا اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۲۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویر جالب از عکس یادگاری بعد از ۱۰ سال

به گزارش “ورزش سه”، نفت آبادان این روزها در تلاش برای دستیابی به امتیازات بقا قرار گرفته و البته کار سختی برای این مهم پیش روی خود دارد.

آبادانی‌ها که در تقابل با هوادار تهران از امید زیادی برای رسیدن به نتیجه و پایان دادن به ناکامی خود برخوردار بودند، علیرغم گل زودهنگامی که به ثمر رساندند، در نهایت با شکست برابر شاگردان مسعود شجاعی کار را پایان دادند تا پنج هفته نگران‌کننده در انتظار آبادانی‌ها باشد.

اما در این بازی اتفاق جالبی رقم خورد؛ صادق بارانی کاپیتان اسبق پیکان که خاطرات تلخ و شیرینی در دوران حضورش در این تیم و استادیوم دستگردی دارد، در شرایطی بار دیگر در این استادیوم و البته با پیراهن نفت آبادان برابر حریف به میدان رفت که یکی از حاضران اتفاق جالبی برای او رقم زد. یکی از حاضران با نمایش عکسی از دورانی که توپ جمع‌کن بود و با کاپیتان اسبق پیکان در دوران کودکی عکس یادگاری گرفته بود، اکنون بعد از ۱۰ سال بار دیگر او را سورپرایز کرد.

بارانی که تجربه صعود با پیکان و ملوان را به لیگ برتر دارد، باید دید اکنون در کنار دیگر بازیکنان نفت آبادان قادر خواهد بود اینبار جواز بقای طلایی‌پوشان را در این ماموریت سخت به نتیجه برساند یا خیر.

دیگر خبرها

  • باید همگان در اجرای طرح نور، پلیس را یاری کنند
  • مردم با حضورشان انتخابات باشکوه را رقم بزنند
  • کاندیداهای موردحمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی درزنجان و خدابنده
  • رئیسی: مردم با حضورشان انتخاباتی باشکوه رقم بزنند
  • رئیسی: مردم با حضورشان انتخابات باشکوه را رقم بزنند
  • ردادی: مردم با حضور در انتخابات مجلسی قوی را رقم بزنند
  • «باغ حاجی» از بیم تخریب تا امید آبادانی
  • حمله به اینزاگی: بیش از حد بزرگش کردید!
  • اعتراض دانشجویان مساله فلسطین و غزه را جهانی کرد
  • تصویر جالب از عکس یادگاری بعد از ۱۰ سال