Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، فیفا از آخرین رده بندی فوتبال ملی  در تاریخ 18 ژوئن (28 خرداد) پرده برداشت و با این حساب تکلیف سیدبندی مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 مشخص شد.

12 تیم به مرحله بعدی انتخابی جام جهانی 2022 راه یافتند و این تیم ها در 6 سید بر اساس رتبه بندی فیفا دسته بندی خواهند شد. این 12 تیم به 2 گروه 6 تیمه تقسیم خواهند شد که 2 تیم اول به صورت مستقیم راهی جام جهانی می‌شوند و تیم‌های سوم بازی پلی آف را انجام خواهند داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنده تیم سوم با نماینده کونکاکاف بازی می‌کند و این گونه دیگر تیم حاضر در جام جهانی 2022 مشخص می‌شود.

بر اساس آخرین رده بندی فیفا، تیم ملی کشورمان با 1522.04 امتیاز در رده دوم قرار دارد و به این ترتیب طبق پیش بینی ها در سید اول جای دارد.

آخرین رده بندی فیفا به شرح زیر است:

بر اساس جدول بالا سیدهای اول تا ششم به شکل زیر خواهد بود:

1-تیم ملی ایران – ژاپن

2- استرالیا – کره جنوبی

3- عربستان سعودی – امارات

4- عراق – چین

5- عمان – سوریه

6 – ویتنام – لبنان

تیم ملی کشورمان از سید دوم تا ششم می‌تواند به هر تیمی برخورد کند و این احتمال وجود دارد تا تیم ملی کشورمان در مرحله بعدی با استرالیا، عربستان، عراق، سوریه و ویتنام هم گروه شود. 

قرعه کشی این مرحله در تاریخ دهم تیر ماه در مالزی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: جام جهانی تیم ملی جام جهانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۲۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقاء دانشگاه علوم پزشکی مشهد در رتبه بندی جهانی موضوعی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی مشهدگفت:  بر اساس آخرین نتایج رتبه بندی جهانی موضوعی QS دانشگاه علوم پزشکی مشهد موفق شد، رتبه دوم کشوری و رتبه جهانی ۴۵۱ تا ۵۰۰ رادر حوزه موضوعی پزشکی کسب کند.

دکتر محسن تفقدی افزود: این دانشگاه همچنین موفق شد؛ برای نخستین بار در حوزه موضوعی آناتومی و فیزیولوژی رتبه دوم کشوری و رتبه ۱۰۱ تا ۱۵۰ جهانی را  بدست آورد.

وی گفت: دانشگاه علوم پزشکی مشهد همچنین در حوزه موضوعی پزشکی از رتبه ۵۰۱ تا ۵۵۰ جهانی امسال ارتقاء رتبه یافت و در حیطه داروسازی و فارماکولوژی در جایگاه ۲۵۱ تا ۳۰۰ جهانی و رتبه  دوم کشوری قرار گرفت.

رتبه بندی جهانی QS از جمله نظام‌های رتبه بندی علمی معتبر جهانی است که در آن دانشگاه‌های جهان در پنج حوزه موضوعی کلی که شامل ۵۴ حیطه مختلف است رتبه بندی می‌شوند.

نسبت استناد به مقاله، شهرت و اعتبار دانشگاه بر مبنای نظرسنجی از بیش از ۱۳۰ هزار نفر صاحب نظردر  سراسر جهان، همکاری بین المللی در مقالات و کیفیت کاری فارغ‌التحصیلان هر  دانشگاه از شاخص‌های این رتبه بندی است.

دیگر خبرها

  • ارتقاء دانشگاه علوم پزشکی مشهد در رتبه بندی جهانی موضوعی
  • بازگشت استیوسون به کشتی؛ انتخابی با مِیسون در راه است؟
  • درخشش نیمه‌نهایی ‏CL‏ تکلیف این ستاره را مشخص کرد
  • گروه‌بندی فوتبال المپیک مشخص شد/ امباپه و مسی در پاریس؟
  • جریمه بار اول و دوم بی‌حجابی را مشخص کردند | زمان‌بندی پرداخت چگونه است؟ | فیلم
  • المپیکی‌های کشتی آزاد روسیه مشخص شدند
  • شطرنج‬ مربیان در سیدبندی المپیک/ تنور تکواندو داغ‌تر از همیشه
  • لیست نهایی جامعه اسلامی مهندسین برای انتخابات مشخص شد+ اسامی
  • قرعه‌کشی آسیا: ایران همگروه کویت و چین
  • مقصد نهایی سردار آزمون مشخص شد