Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان فرماندار خرمشهر با بیان اینکه حماسه حضور مردم در خرمشهر وصف نشدنی است، گفت: مردم عزیز ما با این استقبالی که از انتخابات کردند، یک بار دیگر برگ زرینی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران به یادگار خواهند گذاشت.

محمد حیدری در گفت‌وگو با ایسنا درباره آخرین وضعیت روند انتخابات در خرمشهر، اظهار کرد: روند انتخابات در خرمشهر خیلی خوب و میزان مشارکت بالا است؛ شرایط آرام است و مشکلی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از مردم تقاضا داریم در ساعات اولیه، آراء خود را به صندوق بیندازند؛ هرچقدر به ساعات پایانی رای‌گیری نزدیک شویم، صف‌های رای‌گیری فشرده‌تر می‌شود و مقداری خستگی برای اعضای صندوق‌ها ایجاد می‌شود که موجب کند شدن روند رای‌گیری می‌شود.

فرماندار خرمشهر ادامه داد: در ساعات پایانی رای‌گیری، ممکن است افرادی از این حق طبیعی که در قانون اساسی از آن برخوردار هستند، محروم شوند و نتوانند از این حق استفاده کنند بنابراین مردم هرچه سریع‌تر در مکان‌های پیش‌بینی شده که عمدتا از سرمایش مناسب، مکان‌های مناسب، فضای خوب، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ناظرین بهداشتی برخوردار است، اقدام به رای دادن کنند، بنابراین جای هیچ گونه دغدغه و نگرانی در این خصوص وجود ندارد.

حیدری با بیان اینکه حماسه حضور مردم در خرمشهر وصف نشدنی است، گفت: مردم عزیز ما با این استقبالی که از انتخابات کردند، یک بار دیگر برگ زرینی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران به یادگار خواهند گذاشت؛ حماسه حضور مردم در خرمشهر وصف نشدنی است و امیدوار هستم این روندی که در صندوق‌های روستایی و شهری ما شکل گرفته است، تا پایان رای‌گیری ادامه پیدا کند و مشتاقانه منتظر قدوم سبز همه مردم ایران از زن، مرد، پیر و جوان هستیم تا بتوانیم خدمتگزار خوبی برای آن‌ها باشیم.

وی با بیان اینکه از نظر وسایل و امکانات بهداشتی مشکلی وجود ندارد، افزود: لوازم بهداشتی از قبیل ماسک، وسایل ضدعفونی و گندزدایی در کنار صندوق‌های رای تامین شده است و حتی به افرادی که به شعبه رای‌گیری مراجعه می‌کنند ولی فاقد ماسک هستند، در حد بضاعت ماسک می‌دهیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی انتخابات ۱۴۰۰ حماسه حضور مردم وصف نشدنی رای گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۲۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود آمبولانس در خرمشهر بیداد می‌کند

مصطفی مطورزاده منتخب مردم خرمشهر در گفتگو با خبرنگار استانی ایسکانیوز از خرمشهر با انتقاد از کمبود شدید امکانات اورژانسی در این شهرستان اظهار کرد: کمبود آمبولانس در خرمشهر بیداد می‌کند و شهری مثل خرمشهر با این‌همه مراجعات زائر و میهمان در طول سال بمناسبت‌های مختلف، اربعین حسینی و راهیان نور تنها دو آمبولانس سالم دارد.

وی خاطرنشان کرد: گر چه تامین آمبولانس وظیفه وزارت بهداشت است اما دستگاه‌های مختلف و شرکت‌های فعال با حجم بالای تردد و نیروی انسانی همچون نفت‌وگاز اروندان و نیشکر نیز بایستی برای تامین آمبولانس به شهر کمک کنند.

مطورزاده تصریح کرد: طبق استاندارد بایستی بعد از تماس شهروند ۸ و نیم دقیقه بعد آمبولانس در محل حضور پیدا کند اما الان به دلیل کمبود آمبولانس مردم مدتها منتظر می‌مانند که غیر قابل قبول است.

وی از تماس کنفرانسی با معاون وزیر بهداشت و همچنین مدیرعامل اورژانس کشور برای رفع این مشکل خبر داد و گفت: خوشبختانه علاوه بر قول تامین چند دستگاه آمبولانس در آینده، مقرر شد فعلا برای رفع موقت این مشکل دو آمبولانس بصورت امانی به خرمشهر منتقل شود تا مشکل کمبود آمبولانس در اورژانس این شهر تا حدودی مرتفع شود.

خبرنگار: سیده صدیقه موسوی

انتهای خبر/

کد خبر: 1228403 برچسب‌ها سازمان اورژانس کشور وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

دیگر خبرها

  • کمبود آمبولانس در خرمشهر بیداد می‌کند
  • برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • حماسه قرآنی روستای چارک گویای ایمان استوار مردم استان بوشهر است
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های جنوب غرب خوزستان
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • مرتضی اشراقی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود/ شاخص و ملاک حقیقت اندیشه حضرت امام، رهبر معظم انقلاب هستند/ یکی از وظایف مهم مورخ، جهاد تببین است/ امروز مردم غزه تاریخ ساز یک حماسه عظیم هستند
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند از سیزدهم اردیبهشت آغاز می‌شود