Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@16:27:24 GMT

رای گیری در خرمشهر با آرامش دنبال می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۷۲۴۴۹

رای گیری در خرمشهر با آرامش دنبال می‌شود

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،محمد حیدری فرماندار خرمشهر در جمع خبرنگاران، گفت: در حال حاضر مردم روستا‌ها استقبال بسیار قابل توجهی داشتند و استقبال بالاتر از حد انتظار بوده و امید است حدنصاب همه دوره‌های انتخابات ریاست جمهوری و مجلس شورای شهر و حتی شورا‌های شهر و روستا در این دوره شکسته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او مشارکت مردم خرمشهر را مطلوب دانست و گفت: تا این لحظه مشارکت مردم عالی است و امیدوارم در ساعات باقی مانده از زمان رای گیری همچنان شاهد حضور پر نشاط و انگیزه مردم خرمشهر در پای صندوق‌های رای باشیم.

فرماندار خرمشهر ادامه داد: همه شعب در کمال امنیت و آرامش رای گیری‌های خود را انجام می‌دهند و از دورترین نقاط روستایی تا نقطه مرکزی که مسجد جامع است رای گیری انجام می‌شود.

او افزود: امید است مردم شهرستان خرمشهر برگ زرینی در تاریخ خرمشهر رقم بزنند که این مایه تضمین امنیت جمهوری اسلامی ایران هم مایه فخر و افتخار برای مردم سرافزار خرمشهر خواهد بود.

تعیین نتیجه انتخابات

حیدری درباره تعیین نتیجه انتخابات نیز گفت: تا ساعت ۱۲ شب طبق قانون مکلف به رای گیری هستیم و بعد از این ساعت شمارش آرا شروع خواهد شد که ابتدا نتایج ریاست جمهوری را اعلام می‌شود و بعد از آن وارد شمارش شورا‌ها خواهیم شد.

او ادامه داد: بستگی به شرکت کنندگان دارد هر چه شمار شرکت کنندگان بیشتر و آرا بالا باشد به همان تعداد میزان داوطلب در شورای اسلامی شهر و روستا که ۱۵۰ نفر داوطلب هم زبان است و همینطور پیش بینی می‌شود تعداد رای دهندگان زیاد باشد و طبیعی است زمان بیشتری صرف شمارش آرا شود.

فرماندار خرمشهر در پایان گفت: انتظار است همکاران در شعب اخذ رای شمارش آرا را با سرعت بیشتری انجام دهند تا کار تجمیع در فرمانداری انجام می‌شود.

انتهای پیام/ ه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات 1400 انتخابات ریاست جمهوری رای گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۲۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم سامانه بارشی در اروند + فیلم

فعالیت سامانه ی بارشی در جنوب غرب خوزستان ادامه دارد و تداوم آن امروز آسمان خرمشهر را بارانی کرده است.

بارش باران در خرمشهر هوای این شهر را از غبار پاک و کاهش دمای آن هوا را نیز مطبوع کرده است.

پیشتر پیش بینی شده بود این سامانه بارشی تا اواخر وقت جمعه فعال باشد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • انجام نخستین عمل جراحی نخاع در خرمشهر
  • ویسی قصد توهین نداشت/ دنبال ماندن در لیگ برتر هستیم
  • جراحی نخاعی برای نخستین بار در خرمشهر
  • دستگاه های اجرایی تنگستان در برگزاری مراسم سوم خرداد همکاری کنند
  • تأخیر در صدور پروانه ساختمانی موجب مشکلات مالی و نارضایتی مردم می‌شود
  • محسن رضایی از جلسات با گروه‌های سیاسی دنبال چه هدفی است؟
  • مرگ بدون آرامش، قبر مارادونا حفر می‌شود!
  • تداوم سامانه بارشی در اروند + فیلم
  • حمایت قاطع مردم پشتوانه فرماندهی انتظامی کشور برای ادامه طرح نور
  • دشمنانی که به دنبال ناامیدی مردم ایران بوند در حال نابودی هستند