Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، غلامرضا منتظری ظهر امروز در محل استقرار اصحاب رسانه در ستاد انتخابات استان گلستان اظهار کرد: با توجه به شرایط و قرائن موجود در کل کشور به ویژه استان گلستان شور و علاقه زیادی در بین اقشار مختلف برای مشارکت در انتخابات دیده می‌شود.

وی حضور جوانان را پای صندوق‌های رای معنادار خواند و تصریح کرد: شکل‌گیری صفوف منسجم در شعبات اخذ رای نشان از یک انتخابات باشکوه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* تمام نگاه‌ها معطوف به کمیت و کیفیت حضور مردم پای صندوق‌های رای است

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی افزود: ملت ایران در گام نخست انقلاب اسلامی با همه مشکلات و دغدغه‌ها اما به هنگامه آزمون از همه ظرفیت‌ها برای دفاع از نظام و خون شهدا استفاده کردند.

مکتبی گفت: ما در ادوار گذشته این شور را در رای‌اولی‌ها کمتر شاهد بودیم اما در این مقطع بسیار پررنگ است و این نشان می‌دهد مشارکت جوانان در این انتخابات تاثیرگذار خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه تمام نگاه‌ها معطوف به کمیت و کیفیت حضور مردم پای صندوق‌های رای است، ابراز کرد: انقلاب اسلامی یک نظام مبتنی بر مردم است در هیچ جای جهان انقلابی مانند ایران وجود ندارد که این رابطه معنادار را با مردم برقرار کند امروز جهان می‌بیند که مردم چگونه در انتخابات نقش‌آفرینی خواهند کرد.

* مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ارتقاء منزلت نظام در مقیاس ملی و بین‌المللی را رقم خواهد زد

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امروز شاهد هر چه بیشتر امنیت انقلاب اسلامی هستیم، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ارتقاء منزلت نظام در مقیاس ملی و بین‌المللی را رقم خواهد زد و قدرت چانه‌زنی را در سطح بین‌المللی افزایش می‌دهد و اسباب امیدواری مردم نسبت به آینده مضاعف می‌شود.

منتظری ابراز امیدواری کرد در لیله‌القدری که امروز پیش روی ما است بتوانیم بسترهای ایران قوی و سربلند را تقویت کنیم.

وی با تاکید بر اینکه یکی از مطالبات جدی مردم ایجاد فرصت‌های شغلی و کاهش وضعیت بیکاری نسل جوان است، گفت: بدون تردید اگر دولت قوی و مقتدر شکل بگیرد به تدریج از مشکلات فاصله خواهیم گرفت.

انتهای پیام/83001

منبع: فارس

کلیدواژه: استان گلستان مشارکت گلستان نماینده مردم گرگان و آق قلا لیله القدری نماینده مردم گرگان مشارکت حداکثری حداکثری مردم منزلت نظام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۲۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق شعار سال جزو وظایف ارکان نظام اسلامی است

معاون عمرانی استاندار زنجان گفت: تحقق شعار سال مختص به یک سال نیست، بلکه جزو وظایف ارکان نظام اسلامی است که مردم را در تولید و توسعه مشارکت دهد و به دنبال آن عدالت اجتماعی و توازن نیز رخ می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا در زنجان، محمد شعاعی، امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت -در همایش روز شوراها با بیان اینکه سه سال از عمر دولت مردمی سیزدهم سپری می‌شود که در این مدت پستی، بلندی و اتفاقات تلخ و شیرین زیادی رخ داده است، اظهار کرد: عزم جدی بر این است که در جهت توسعه و آبادانی کشور و رفع مشکلات مردم حرکت کنیم.

وی با اشاره به نام‌گذاری، شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم گفت: این شعار، خاص و عمیق است و مدت‌هاست که از آن حرف زده می‌شود اما در عمل مشکلات زیادی وجود دارد که باید برای رفع آنها و تحقق شعار سال همت مضاعف داشت.

معاون عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه مدیریت استان نیز از ابتدای سال و برای تحقق شعار اقداماتی را مورد توجه قرار داده است، افزود: تحقق شعار سال مختص به یک سال نیست، بلکه جزو وظایف ارکان نظام اسلامی است که مردم را در تولید و توسعه مشارکت دهد و به دنبال آن عدالت اجتماعی و توازن نیز رخ می‌دهد.

وی با بیان اینکه در توسعه اقتصادی می‌توان اعداد و ارقام اعلام کرد، اظهار داشت: نباید از توسعه اجتماعی فاصله گرفت چرا که این اصلی‌ترین شاخص، توانمندی و دارایی نظام مردم هستند.

شعاعی اقدام مهم استان را به سرانجام رساندن نهضت ملی مسکن عنوان کرد و گفت: این موضوع با تولید و معیشت در ارتباط است و بر این اساس تمام ارکان دولت و دستگاه‌های مختلف باید دست به دست هم دهند تا شعار امسال محقق شود.

این مسئول با بیان اینکه در استانداری زنجان دو روز در هفته طی جلساتی مباحث مربوط به شعار سال رصد می‌شود گفت: موضوع مربوط به ارتقای تولید با مشارکت مردم با جدیت پیگیری و تلاش می‌شود این مهم به نتیجه مطلوب برسد.

کد خبر 747878

دیگر خبرها

  • رئیسی: عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • فساد و مفسد در دولت سیزدهم تحمل نخواهد شد
  • عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • ابتکار عمل رسانه ملی در انتخابات، مشارکت آگاهانه مردم را رقم زد
  • تحقق شعار سال جزو وظایف ارکان نظام اسلامی است
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • امروز مقاومت مقابل نظام سلطه مورد توجه و اقبال جوانان منطقه است
  • امروز مقاومت مقابل نظام سلطه مورد توجه و اقبال همه جوان‌های منطقه است
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • اراده جدی دولت برای مشارکت مردم و بخش غیردولتی در اقتصاد