Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان امام جمعه شاهین‌شهر گفت: حضور پرشکوه پای صندوق های رأی، فریاد مردم بر سر استکبار جهانی است.

حجت الاسلام قاسم هاشمی در گفت و گو با ایسنا، جمهوری اسلامی را تبلور مردم سالاری و مذهب برشمرد و اظهار کرد: انتخابات مظهر مردم سالاری بوده و در کشور ما جمهوریت و اسلامیت توامان است، زیرا جمهوری اسلامی همخوانی با سرچشمه‌های وحیانی و الهی است و بدترین نوع حکومت نیز حکومت موروثی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مشارکت مردم در انتخابات و حضور پرشکوه آنان پای صندوق های رأی با وجود همه مشکلات، فشارها و سختی‌هایی که در این چند سال اخیر متحمل شده‌اند، صدای رسای آن‌ها به جهانیان برای انتشار باور ما از نظام جمهوری اسلامی است که می خواهند بگویند نظام از آن ما است و مشتی محکم بر دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی می زنیم.

خطیب نماز جمعه شاهین‌شهر، با بیان اینکه فردا شنبه مهربانی‌هاست، تصریح کرد: با پایان کارزار انتخاباتی و طلوع خورشید فردا، شنبه مهربانی آغاز شده و انتظار می‌رود رقابت‌ها جای خود را به شفقت داده و همه کاندیداها برنده و جامانده در این کارزار همراه و همگام یکدیگر در همه سطوح ملی و محلی خدمتگزار مردم برای حل مشکلات و مسائل مردم باشند.

وی ادامه داد: باید تمهیداتی برای تجلیل از کاندیداهایی که پیروز انتخابات نیستند، اندیشید، زیرا ورود آنان به کارزار انتخاباتی باعث گرم شدن تنور انتخابات شده و مردم حضور پرشکوه و پرشورتری خواهند داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انتخابات رياست جمهوري انتخابات ۱۴۰۰ مشاركت حداكثري استانی شهرستانها جمهوری اسلامی حضور پرشکوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۲۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه تهران خطاب به متدینین: انگ زدن به یکدیگر مصلحت نیست


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آیت‌الله سیداحمد خاتمی امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های امروز نماز جمعه اختلاف نظر برخی مسئولان درباره مبارزه با بدحجابی، گفت: دلسوزان حجاب هر سلیقه‌ای دارند در میدان هستند، انگ زدن به یکدیگر مصلحت نیست و مشکل بی حجابی را حل نمی‌کند، مجلس و شورای نگهبان پای کار هستند و مطمئن باشید ما از دین عبور نمی‌کنیم و مسئولان نظام اسلامی هر کجا باشند فدائی دین هستند.

آیت الله خاتمی ادامه داد: حجاب از ضروریات دین است، ده آیه در قرآن در مورد حجاب آمده است و صد‌ها روایت در این باره وجود دارد، مقام معظم رهبری فرموده اند؛ بی حجابی هم خلاف شرع است و هم خلاف قانون و به فضل خدا نظام اسلامی در مقابل این ناهنجاری خواهد ایستاد، کسی را به زور بهشت نمی‌بریم، اما نظام در برابر ناهنجاری می‌ایستد و عقب نشینی هم ندارد.

ادامه دارد

دیگر خبرها

  • تغییر عرصه بین‌الملل به واسطه اقتدار جمهوری اسلامی ایران
  • امام جمعه خرم آباد:فروپاشی دژ سست استعمار در منطقه
  • تسهیلات بانکی به سمت رونق تولید هدایت شود
  • به زور کسی را به بهشت نخواهیم برد اما در برابر این ناهنجاری ایستاده‌ایم
  • امام جمعه تهران خطاب به متدینین: انگ زدن به یکدیگر مصلحت نیست
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب
  • بررسی پرونده «صندوق پس انداز کارکنان راه آهن جمهوری اسلامی ایران» با ۷ هزار شاکی