Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@11:19:47 GMT

شهردار شیراز: صندوق رای منطقی‌ترین مسیر تغییر است

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۷۲۵۶۶

شهردار شیراز: صندوق رای منطقی‌ترین مسیر تغییر است

ایسنا/فارس شهردار شیراز با بیان اینکه مردم با حضور خود در انتخابات نشان می‌دهند که هر تغییری از مسیر صندوق‌های رای اتفاق می‌افتد، گفت: صندوق‌های رای کم هزینه ترین و منطقی ترین مسیر برای تغییر مسیر اداره کشور است.

حیدر اسکندرپور در حاشیه حضور در انتخابات و ریختن رای خود به صندوق در شعبه حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع)، به خبرنگاران گفت: علی‌رغم تبلیغات دشمنان برای ممانعت از حضور و مشارکت مردم در انتخابات، امروز شاهد استقبال و همگرایی ملت ایران برای ساختن ایرانی آباد هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسکندرپور با بیان اینکه اگر از موضوعی دلخوریم، نگرانی داریم و خواهان تغییر در رویه اجرایی هستیم باید در انتخابات شرکت کنیم، افزود: برنامه‌هایی که کاندیداها برای اداره کشور ارائه کردند را مدنظر قرار دهیم.

شهردار شیراز همچنین با اشاره به انتخابات ششمین دوره شوراهای شهر و روستا نیز حضور در این انتخابات را مهم دانست و گفت: انتخابات اعضای شورای شهر به زندگی روزمره شهروندان مرتبط است.

اسکندرپور با بیان اینکه عدم مشارکت در انتخبلات مشکلی را حل نمی‌کند، بر لزوم حداکثری مردم پای صندوق‌های رای تاکید کرد.

شهردار شیراز خاطرنشان کرد: باید در برنامه‌های انتخاباتی امید به جامعه تزریق و راه روشنی نشان داده می‌شد اما مناظرات بیشتر به تخریب کاندیداها خلاصه شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی انتخابات ۱۴۰۰ حیدر اسکندرپور شيراز شهردار شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۲۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر مسیر پرواز مسیر تهران زاهدان مشهد بعلت شرایط نامساعد جوی

روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان اعلام کرد: پرواز کاسپین۶۹۸۶ از نوع MD۸۲ تهران زاهدان مشهدساعت ۱۹:۰۵ پنجشنبه بعلت رگبار شدید باران، تگرگ و رعد وبرق از ۴۰ مایلی جنوب غربی زاهدان به فرودگاه کرمان رفت.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان
  • تغییر مسیر پرواز مسیر تهران زاهدان مشهد بعلت شرایط نامساعد جوی
  • تغییر مسیر پرواز تهران-زاهدان-مشهد
  • اجرای عملیات ساماندهی ضلع شمالی اتوبان پاسداران تبریز
  • اجرای طرح توجیهی مسیر گردشگری فرهنگ و هنر
  • دور دوم انتخابات در حوزه شیراز و زرقان تمام الکترونیک
  • دور دوم انتخابات در شیراز و زرقان تمام الکترونیکی برگزار می‌شود
  • الکترونیکی شدن دور دوم انتخابات در حوزه شیراز و زرقان
  • دور دوم انتخابات در حوزه شیراز و زرقان تمام الکترونیک برگزار می‌شود