Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر نیرو گفت: هنوز اوج بار مصرف را پشت سر نگذاشته ایم، ولی دیروز با مصرف ۶۱ هزار و ۸۰۰ مگاوات نسبت به تیر گذشته که کمتر از ۵۹ هزار مگاوات بود از گرمای زودرس و اوج مصرف با خبر شدیم.

به گزارش قدس آنلاین رضا اردکانیان افزود: همه توش و توان صنعت برق به ویژه در این ایام به کار گرفته شده است که همه واحدهای تحت تعمیر حتی دو هفته زودتر از روال هرسال به مدار بیایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: ما در نظر داریم جابجایی مصرف بار در واحدهای صنعتی بزرگ صورت بگیرد و من حتی از برخی صنایع خبر دارم که در اوج همکاری تصمیم گرفته اند تعطیلات تابستانه خود را که معمولا در شهریور است به تیر منتقل کنند.

وزیر نیرو گفت: بعضی مکان‌ها حتی شیفت‌ها را تغییر داده اند و من این جا از همه خانواده‌های کارگران که همراهی کرده اند سپاس گذاری می‌کنم.

 اردکانیان افزود: نیروهای مسؤول به ویژه نیروهای انتظامی هم همراهی خوبی داشتند و در جهت شناسایی دستگاه‌های غیر مجاز تولید رمز ارزها گام‌های مؤثری برداشتند.

وی گفت: در همین روزهای گذشته هزاران دستگاه تولید رمز ارز که در سراسر کشور فعال بوده اند شناسایی و ضبط شده اند و مراجع قانونی با آن‌ها برخورد خواهد کرد.

وزیر نیرو در خصوص خاموشی‌ها گفت: ما در عین اینکه خاموشی‌های احتمالی را اعلام می‌کنیم، اما نقطه اتکای ما خود مردم هستند که اگر خاموشی رخ داد مردم بدانند هر خاموشی در دوره زمانی اعلام شده است.

اردکانیان افزود: خوشبختانه با همکاری مردم به ویژه در مصرف دستگاه‌های سرمایشی و رساندن آن برودت به حد آسایش که 25 و 24 درجه است مشکلی نخواهیم داشت.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: وزیر نیرو رضا اردکانیان مصرف برق صنایع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۲۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی ایجاد پردیس صنایع فرهنگی و خلاق ماکو در نشست با وزیر ارشاد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در دیدار حسین گروسی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو با محمد‌ مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی راهکارهای گسترش روابط فی مابین و همکاری های در حوزه فرهنگی و اجتماعی مورد بررسی قرار گرفت.

در این نشست ایجاد پردیس صنایع فرهنگی و خلاق و احیای مجتمع فرهنگی و هنری منطقه آزاد ماکو از جمله موضوعات مورد بحث در این دیدار بود.

مقرر شد بزودی تفاهم نامه همکاری فی مابین به امضای طرفین برسد.

دیگر خبرها

  • بررسی ایجاد پردیس صنایع فرهنگی و خلاق ماکو در نشست با وزیر ارشاد
  • خاموشی موتورپمپ‌های کشاورزی رفسنجان از ۹ اردیبهشت
  • برگزاری اردوی آموزشی تابستانه اندیشه جامع تمدن نوین اسلامی
  • ماجرای قلیان اکسیژن در کافه‌های تهران چیست؟
  • ماجرای گاز «خنده» قلیان‌ها چیست؟/ جزییات طرح وزارت بهداشت درباره قلیان «اکسیژن»
  • ماجرای قلیان اکسیژن در کافه‌های تهران | این دستگاه تاییدیه نهایی ندارد | وجود گاز خنده در این قلیان‌ها صحت دارد؟
  • ماجرای گاز «خنده» در قلیان اکسیژن صحت دارد؟/ قلیان اکسیژن اعتیاد آور نیست؟
  • جزییات طرح وزارت بهداشت درباره قلیان «اکسیژن» / ماجرای گاز «خنده» قلیان‌ها
  • 5 لوازم خانگی که قبض برق شما را نجومی می‌ کنند
  • هوش مصنوعی چگونه به بهینه سازی انرژی کمک می‌کند؟