Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@17:59:37 GMT

حضور اسقف اعظم و نماینده مسیحیان آشوری ایران پای صندوق رای

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۷۲۶۹۱

‍‍‍‍‍‍

دریافت 2 MB

کد خبر 5237797 مرضیه کیان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

کلیدواژه: انتخابات 1400 مسیحیان مشارکت مردم در انتخابات ایران رای گیری جمهوری اسلامی ایران ریاست جمهوری انتخابات 1400 رای گیری ریاست جمهوری مقام معظم رهبری مشارکت مردم در انتخابات صندوق رای عبدالناصر همتی فیلم مستند سیدابراهیم رئیسی شعب اخذ رای ویروس کرونا واکسن کرونا مستند غیر رسمی شورای نگهبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۲۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۰۰ میلیون یورویی سرمایه صندوق ضمانت صادرات

به گزارش خبرنگار مهر، سید امیر برهانی نایینی مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات ایران در نشست خبری اظهار کرد: اولین برنامه وزارت صمت متحول سازی مقاصد صادراتی است. صندوق ضمانت صادرات هم روی همین برنامه وزارتخانه حرکت می‌کند تا مقاصد صادراتی را متنوع کنیم.

وی افزود: یکی از علل برگزاری همزمان اجلاس ایران و آفریقا با ایران اکسپو این بود که تجار آفریقایی از ظرفیت‌های ایران باخبر شوند چراکه صادرات به مقصد آفریقا مورد تاکید است و مقرر شده در این قاره سرمایه گذاری ویژه کنیم. صندوق ضمانت صادرات نیز صادرات به آفریقا را پوشش بیمه و ضمانتی می‌کند. بنابراین اولین تارگت صادراتی بازگشایی قاره آفریقاست.

برهانی به صادرات دانش بنیان اشاره کرد و گفت: بسته ویژه دانش بنیان تدوین که به همه شرکت‌های دانش بنیان نیز ارائه کردیم. بر اساس این بسته حداقل وثایق برای تضمین دریافت وام در نظر گرفته شده تا با ضمانت صندوق، تسهیلات ارزان قیمت از بانک بگیرند.

مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات با بیان اینکه بازاریابی برای دانش بنیان‌ها مبحث بعدی است، افزود: امکان سنجی و اعطای ظرفیت‌های تجارت خارجی به شرکت‌های دانش بنیان به منظور بازاریابی در این بسته دیده شده است.

وی ادامه داد: بسته ویژه ای هم مختص نمایشگاه داریم؛ به این شکل که در صورت حضور شرکت‌های دانش بنیان در این نمایشگاه و اعلام اینکه قرار است صادرات انجام دهند، اعتبارسنجی خارجی را بدون دریافت هزینه‌ای انجام می‌دهیم.

برهانی تصریح کرد: همچنین فردا و پس فردا با اتاق‌های بازرگانی و تجار مالزی و کامرون تفاهم نامه تجاری امضا خواهیم کرد.

وی افزود: همچنین یکی دیگر از تأکیدات دولت بر توسعه صنعت دانش بنیان صادرات محور است که امروز در این راستا تفاهم نامه‌ای با صندوق صنایع پیشرفته زیرمجموعه وزارت صمت امضا می‌کنیم.

برهانی در مورد میزان بیمه نامه صندوق گفت: کل پوشش بیمه نامه و ضمانت صندوق از ابتدای شروع به کار تا امروز ۲۲ میلیارد یورو بوده است.

وی درباره سرمایه ثبتی صندوق هم افزود: سرمایه ثبتی صندوق در این دوره ۲۰۰ میلیون یورو افزایش یافت و در حال حاضر به ۲۴۷ میلیون یورو رسیده است.


تکمیل می‌شود....

کد خبر 6091883 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • خیابان پشتیبان بلوار پیامبر اعظم (ص) قم احداث می‌شود
  • سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین انصاریان در حسینیه اعظم زنجان
  • افزایش ۲۰۰ میلیون یورویی سرمایه صندوق ضمانت صادرات
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • خاخام صهیونیست: ما جلوی موشک‌های ایران را گرفتیم!
  • حضور نماینده ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • اولین نشست مجازی مدیر عامل در سال ۱۴۰۳ با کارکنان صندوق
  • رشد ۱۵ درصدی بخش نفتی اقتصاد ایران در سال گذشته
  • عنبری:قهرمانی حق ملوان و انزلی‌چی‌ها بود
  • اولویت اولم ادامه همکاری با ملوان است/ قهرمانی حق انزلی‌چی‌ها بود