Web Analytics Made Easy - Statcounter

مردم ولایت مدار استان لرستان با حضوری آگاهانه در انتخابات، پایبندی به آرمان های انقلاب اسلامی و اقتدار ملی را به نمایش گذاشتند.

خبرگزاری شبستان_ خرم آباد، صف های طولای مردم برای شرکت در انتخابات در گرمای طاقت فرسای تابستانی نمایش اقتدار ملی برای دفاع از وطن و آرمان های انقلاب اسلامی است.

 

مراکز جمع آوری آرای مردمی به  کارزار مردمی برای مقابله با توطئه های دشمنان تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

صف های طولانی مردمی که آمده اند که در انتخابات شرکت کنند نماد مردم سالاری دینی و نمایش وحدت ملی دردفاع از آرمان های انقلاب اسلامی است.

 

مردم از ساعت اولیه آغاز انتخابات با حفظ شیوه نامه های بهداشتی در صفوف انتخابات حاضر شده اند که در این همایش سیاسی شرکت کنند.

 

مردم باردیگر به میدان آمده اند که نشان دهند با هشیاری و ولایت مداری در میدان حضور دارند و به توطئه های دشمنان توجهی نمی کنند.

 

امروز مردم با حضور  مشارکت خود برگ زرین دیگری را در تاریخ ایران اسلامی رقم می زنند. لرستان سرزمین میراث بلند است

 

همدلی و وحدت رمز رفع مشکلات است

 

«مهدی نریمانی» یکی از شهروندان خرم آبادی حاضر در صف انتخابات گفت: مشارکت در انتخابات و انتخابی هوشمند  هدفمند که از سر دلسوزی و تعهد باشد می تواند بستر رفع مشکلات مردم باشد.

 

وی افزود: ما وظیفه داریم به عنوان مردم در عرصه انتخابات حضوری موثر داشته باشیم و با آگاهی از بین داوطلبان به افراد صالح و کاردان رای دهیم.

 

نریمانی خاطرنشان کرد: وحدت و همدلی مردم و مسئولان مهم ترین راه رفع مشکلات کشور است.

 

انتخابات صبح پیروزی است

 

«سمانه شاهرخی» دیگر شهروند خرم آبادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان، اظهار داشت: انتخابات صبح پیروزی ملت ایران است.

 

وی با بیان اینکه انتخابات از دستاوردهای انقلاب اسلامی و حاصل خون شهیدان است، افزود: انتخابات حق بزرگی برای مردم است و ما امروز آمده ایم که از این حق دفاع کنیم.

 

شاهرخی ادامه داد: این روز روز حرکت و روز حضور و بیداری و همدلی و وحدت است.

 

مشارکت مردم نمایش جمهوریت نظام مقدس اسلامی است

 

«امیر حسین صباح» دیگر شهروند خرم آبادی حاضر درصف انتخابات، افزود: امروز مردم با حضور خود جمهوریت ایران اسلامی را به نمایش گذاشته اند.

 

وی خاطرنشان کرد: امروز مردم آمده اند که به دشمنان اعلام کنند ثابت قدم پای عهد خود با انقلاب ایستاده اند.

 

صباح ادامه داد: امروز با تمام مشکلات معیشتی واقصادی مردم آمده اند تا اعلام کنند پای عهد انقلاب ایستاده ایم و برای تغییر وضعیت آمده ایم.

 

ثابت قدم در میدان ایستاده ایم

 

«مریم مرادیانی» دیگر شهروند خرم آبادی حاضر در صف انتخابات، گفت: امروز آمده ایم که عهد خود را با انقلاب اسلامی محکم کنیم.

 

وی افزود: امروز به رغم مشکلات اقتصادی، بیکاری جوانان و گرانی به میدان آمده ایم که به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و به جهانیان اعلام کنیم ثابت قدم در میدان ایستاده ایم.

 

مشارکت مردم در انتخابات نمایش اقتدار نظام مقدس اسلامی است

 

محمد حسین حسنوند دیگر شهروند خرم آبادی حاضر در صف انتخابات، خاطرنشان کرد: حضور مردم امروز در میدان انتخابات مشت محکم ملت ایران به توطئه های دشمنان است.

 

وی افزود: امروز با همه مشکلات آمده ایم که برای اقتدار و پیشرفت کشور خود حماسه ای جدید را خلق کنیم.

 

حسنوند بیان کرد:انتخابات و انتخاب داوطلب اصلح را حق خود می دانیم و با آگاهی و شناخت خود را برای میدان انتخابات آماده کرده ایم.

 

سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در لرستان یکهزار و ۸۷۱ شعبه ثابت و سیار شهری و روستایی برگزار و یک میلیون و ۵۰۱ هزار و ۹۶۴ نفر در استان واجد شرایط رای گیری هستند که ۳۳ هزار و ۸۲۵ نفر آنان رای اولی  هستند.

 

 ۴۵۳ شعبه اخذ رای الکترونیک برای انتخابات ۲۸ خرداد در چهار شهرستان استان دایر می‌شود.

 

 انتخابات امسال در ۱۱ شهرستان و یکهزار و ۵۱۶ روستای استان برگزار می‌شود اما در ۱۹۸ روستا آمار افراد ثبت‌نامی به حد نصاب نرسید.

 

۳۴شورای اسلامی شهر در لرستان وجود دارد که که ۱۸۱ عضو اصلی و ۱۰۳ عضو علی البدل دارند.

 

تعداد شعب اخذ رای در استان نیز نسبت به دوره قبل ۱۵ درصد افزایش یافته و با همکاری پنج هزار نفر از عوامل اجرایی، انتخابات پیش رو را در ۲ هزار و ۳۱ شعبه استان برگزار خواهیم کرد.

 

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: حضور مردم در پای صندوق رأی حضور مردم انقلابی در صحنه حضور مردم انقلاب اسلامی خرم آبادی حاضر صف انتخابات آمده ایم آمده اند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۲۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله جزایری از هیچ تلاشی برای اهداف انقلاب فروگذاری نکرد

به گزارش خبرنگار مهر، در پیام آیت الله علیرضا اعرافی که شامگاه چهارشنبه توسط حجت‌الاسلام و المسلمین حسین رفیعی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در آئین نکوداشت فقیه مجاهد حضرت آیت الله موسوی جزایری قرائت شده آمده است: حوزه‌های علمیه با سابقه‌ای بیش از هزار ساله نقشی تمدنی، اثرگذار، پراهمیت و ارزنده در رشد و تعالی جوامع بشری و اسلامی ایفا کرده و با بهره گیری از ظرفیت عظیم نخبگانی خویش و با نگاهی تمدن ساز در مسیر دستیابی به جایگاه حوزه‌ای در تراز انقلاب اسلامی و جهان معاصر در حال پیشروی است.

در این پیام عنوان شده است: جناب مستطاب آیت الله آقای حاج سیدمحمدعلی موسوی جزایری (دامت برکاته) از جمله تربیت یافتگان حوزه‌های علمیه و عالمان و مجاهدانی است که همواره در سنگرهای مختلف با همتی والا، تلاشی مستمر و کوششی بی شائبه، تعهد و دینداری را آمیزه جان خود ساخته و از هیچ تلاشی به منظور پیشبرد اهداف متعالی انقلاب اسلامی و حوزه‌های علمیه فروگذار نکرده است.

در پایان پیام آیت الله اعرافی آمده است: با عنایت به مراتب فضل و جهاد و سوابق ایشان، سال‌ها مجاهدت علمی و عملی این شخصیت خدوم را قدر دانسته، مراتب تقدیر و تکریم خویش را تقدیم ایشان می‌نمایم و سلامت و عزت معظم له و توفیق همه مشارکان و مساهمان در برگزاری این مراسم را از خداوند متعال خواستارم.

کد خبر 6094646

دیگر خبرها

  • فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات تهران
  • حمایت قاطع مردم پشتوانه فرماندهی انتظامی کشور برای ادامه طرح نور
  • اعلام لیست انتخاباتی دور دوم شورای ائتلاف و جبهه پایداری
  • اعلام شد؛‌فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • لیست نهایی جبهه انقلاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • لیست نهایی جبهه انقلاب جهت مرحله دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • اعلام لیست شورای ائتلاف و جبهه پایداری در دور دوم انتخابات
  • فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات تهران اعلام شد
  • جوابگوی تمامی بن‌بست‌های پیش آمده اسلام است
  • آیت‌الله جزایری از هیچ تلاشی برای اهداف انقلاب فروگذاری نکرد