Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرشته فهمیده روز جمعه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اینکه شرکت در انتخابات پشتوانه مردمی نظام محسوب می‌شود، افزود: حضور در انتخابات و رای دادن برای ملت ایران یک حق است که مردم می‌توانند در سرنوشت کشور خود دخالت کنند.

وی خاطرنشان کرد: اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حضور گسترده مردم در انتخابات ۲۸ خرداد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه حضور در انتخابات یک حق و تکلیف شرعی است، عنوان کرد: مقام معظم رهبری این حضور را یک تکلیف عنوان فرمودند و همه ما باید فردا در انتخابات حضور داشته باشیم.

وی تصریح کرد: باید بدانیم اگر در انتخابات شرکت نکردیم چه کسانی خوشحال می شوند، کسانی که مخالف حضور ما در انتخابات هستند همان استکبارجهانی، صهیونست ها، سلطنت طلب‌ها و منافقان هستند درحالی که ما مدیون شهدا هستیم.

فهمیده حضور در انتخابات را تداوم  راه شهدا دانست و اضافه کرد: امروز دشمن و قاتلان شهید سلیمانی می گویند که در انتخابات شرکت نکنیم و اگر شرکت نکنیم در واقع پاسخ مثبت به دشمنان داده ایم، ولی باید شرکت کنیم و نشان دهیم خون شهدا برای ما اهمیت دارد.

وی ادامه داد: همیشه باید برعکس صحبت های دشمن عمل کرد پس وقتی دشمن می گوید در انتخابات نباید شرکت کرد، ما باید حضور بیشتری در انتخابات داشته باشیم چون عدم حضور در انتخابات، دشمن را خوشحال می کند البته همیشه ملت ایران در انتخابات دشمن را نا امید کرده اند.

خواهر شهیدان فهمیده از آرای مردم به عنوان پشتوانه ای محکم برای رییس جمهوری ایران یاد کرد و افزود:  اگر آرای رییس جمهوری کم باشد احساس قدرت نمی کند پس باید همه در انتخابات شرکت کنیم تا رییس جمهور با بیشترین آرای مردمی انتخاب شود و با پشتوانه قوی با دنیا سخن بگوید.

وی گفت: مردم توجه داشته باشند که در بین نامزدهای ریاست جمهوری فرد اصلح را و در بین نامزدهای شورای اسلامی بهترین افراد را که صداقت در گفتار دارند و دارای برنامه هستند، انتخاب کنند.

فهمیده تاکید کرد: استقلال، امنیت، پیشرفت و موفقیت آینده کشور در عرصه‌های مختلف با حضور حداکثری و انتخاب اصلح محقق خواهد شد.

استان البرز دارای هفت شهرستان  تابعه و جمعیتی حدود سه میلیون نفر است که از این تعداد یک میلیون و ۷۸۰ هزار نفر از جمعیت این استان واجد شرایط رای دادن هستند.

یک هزار و ۱۱۴ شعبه ثابت و ۴۹ شعبه سیار در ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا و تیره‌های عشایری امروز ۲۸ خردادماه همزمان با انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری ایران آرای مردم استان البرز را جمع آوری می کنند.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ البرز انتخابات ریاست جمهوری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰؛ حضور مردم در روز تعیین سرنوشت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ البرز انتخابات ریاست جمهوری انتخابات ۱۴۰۰ البرز انتخابات ریاست جمهوری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حضور در انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۲۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز نظام جمهوری اسلامی باعث سربلندی محور مقاومت و کل جهان اسلام شده‌ است

ماموستا عبدالسلام امامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، با تسلیت به مجاهدان محور مقاومت به ویژه مستشاران نظامی ایران در سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق اظهار داشت: باید درود و سلام ویژه به ارواح طیبه شهدایی مانند شهید تهرانی مقدم که سبب تقویت بنیه دفاعی کشور به ویژه در حوزه موشکی شده‌اند فرستاد.

وی تصریح کرد: به عنوان یک مسلمان باید به خود ببالیم که امروز نظام جمهوری اسلامی ایران و نیروهای مسلح کشور نه تنها باعث عزت برای ایران اسلامی بلکه برای باعث سربلندی برای محور مقاومت و کل جهان اسلام شده‌اند.

امام جمعه مهاباد بیان کرد: بی‌تردید اقدامی که ایران در عملیات «وعده صادق» انجام داد یک اقدام دفاعی بود چرا که رژیم صهیونیستی در 6 ماه گذشته و پیش از آن تمامی مرزهای اخلاقی و بین‌المللی را زیرپا گذاشت و توجهی به قطعنامه‌های متعدد سازمان ملل، شورای امنیت و دستورات سازمان‌های حقوق بشری نکرد.

وی افزود: با توجه به حملات متعدد به مصالح و منافع و نیروهای مردم در سوریه، صبر راهبردی نظام اسلامی ایران مانع از این می‌شد که منطقه بیش از این دچار تنش نشود اما اقدام اخیرا رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری و سفارت ایران در دمشق و شهادت 34 هزار نفر از مظلومان غزه باعث شد رهبر معظم انقلاب اسلامی دستور انتقام وعده صادق را صادر کنند.

ماموستا امامی بیان کرد: در این رابطه نیروهای مسلح کشور، مردانه برخلاف تمامی عملیات‌های رژیم صهیونیستی که با غفلت انجام می‌گیرد، با اعلام قبلی حمله‌ای را انجام داد که در مقام دفاع از خود بود و از همه مهمتر در این حمله صرفا به اماکن نظامی و نه به مردم عادی و بیمارستان‌ها، نیروهای امدادی و زنان و کودکان حمله شد.

وی اظهار داشت: خوشبختانه این عملیات به اهداف از پیش تعیین شده خود رسید و از همه مهمتر سیستم دفاعی رژیم صهیونیستی یعنی گنبد آهنین و فلاخن داود و دیگر سیستم‌های آن را پشت سر گذاشت و آن به عنوان یک عملیات ابتدایی در این زمینه، هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را برای تمام جهانیان آشکار کرد.

امام جمعه مهاباد تصریح کرد: در نظرسنجی‌هایی که در کشورهای اسلامی و عربی انجام شده است بیش از نزدیک 88 درصد مردم از این اقدام بسیار خوشحال شدند و خود را در طرف ایران قرار می‌دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است
  • امروز نظام جمهوری اسلامی باعث سربلندی محور مقاومت و کل جهان اسلام شده‌ است
  • تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • محسن رضایی: سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • محسن رضایی: تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • مردم باید افتخار کنند که چنین رئیس جمهوری دارند که ...
  • انتخابات مهم‌ترین نماد مردم‌سالاری دینی است
  • آمادگی وزارت بهداشت برای تقویت زیرساخت‌ های نظام سلامت آفریقا
  • آمادگی وزارت بهداشت برای تقویت نظام سلامت در قاره آفریقا