Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- فرمانده مرزبانی ناجا گفت: سربازان به عنوان بازوان توانمند و چشمان همیشه بیدار نظام هستند و خدمت سربازی یک مسئولیت خطیر و ارزشمند است.
به گزارش خبرگزاری آریا، سردار "احمد علی گودرزی" در ارتباط ویدئو کنفرانسی با نمایندگان کارکنان وظیفه استان‌های مرزی و مراکز آموزش و ستاد مرزبانی ناجا افزود: کارکنان وظیفه در مرزبانی نیروی انتظامی موثرترین افراد در حفظ نظم و امنیت حدود و ثغور کشور می‌باشند و از زحمات این عزیزان در برقراری امنیت مطلوب مرز‌ها تقدیر می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به دوران شیرین خدمت مقدس سربازی در عنفوان جوانی، ادامه داد: کار شما سربازان دارای کرامت است و خدمت وظیفه عمومی، خدمت مقدسی است که در زمان جنگ و صلح نیاز‌های کشور و ملت را برآورده می‌کنند.
سردار گودرزی عملکرد و کشفیات اخیر مرزبانان در مرز‌های ایران اسلامی را نشان از هوشیاری و اشرافیت آنان در مرز‌ها دانست و تصریح کرد: سربازان به عنوان بازوان توانمند و چشمان همیشه بیدار نظام هستند و خدمت سربازی یک مسئولیت خطیر و ارزشمند است که همه ما باید در این لباس سربازی خادم خوبی برای ملت و سرباز سربلندی برای نظام و انقلاب باشیم.
این مقام ارشد مرزبانی ناجا بیان داشت: نجیب‌ترین سربازان، سربازان ایران اسلامی هستند که با کمترین امکانات، بالاترین امنیت را برای هموطنان خود در سراسر کشور تولید می‌کنند.
وی با اشاره به نقش و جایگاه سرباز در نیرو‌های مسلح افزود: نفس کشیدن سرباز در مرز‌های ایران اسلامی عبادت است و سربازان، سرمایه‌های با ارزش و دیدبانان مرز‌های امنیت و آرامش در کشور هستند.
سردار گودرزی بیان داشت: یکی از ویژگی‌های دوران خدمت سربازی اتحاد و همبستگی است که در جوانان این مرز و بوم به خوبی نمایان است و دوران سربازی یکی از پرخاطره‌ترین دوران زندگی و دوران یادگیری درس استقامت، صبر، شهامت و پایداری است.
فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص حضور پرشور هموطنان در انتخابات سال 1400، عنوان کرد: مرزبانان نیروی انتظامی گوش به فرمان مولای و مقتدایشان حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) با چشمانی بیدار، امنیت مرز‌های ایران اسلامی را برقرار می‌کنند و با حضور پررنگ در این انتخابات شرکت می‌کنند و رای خود به صندوق‌ها خواهند ریخت.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سربازان بازوان مرزبانی ناجا ایران اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۲۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکی دیگر از مرزبانان در بانه به شهادت رسید

فرمانده مرزبانی استان کردستان گفت: مرزبان استوار دوم " جلال اعتماد" در هنگ مرزی بانه به شهادت رسید. - اخبار استانها -

سردار محمد عارف سپهری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کردستان، اظهار داشت: مرزبان استوار دوم " جلال اعتماد" که چند روز قبل به همراه شهید "فرزین بلیان" در هنگ مرزی بانه مجروح شده بود، به شهادت رسید.

فرمانده مرزبانی استان کردستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تسلیت شهادت به خانواده این شهید والامقام، بر ادامه راه شهدا تاکید کرد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • مشمولان سربازی مراقب باشند حبس نخورند!
  • سربازان مرزبانی سیستان و بلوچستان آموزش‌های صنایع‌ دستی را فرا می‌گیرند
  • اما و اگرهای قانون سربازی
  • واکنش سازمان نظام وظیفه درباره این نوع معافیت از سربازی
  • مجازات معافیت غیرقانونی از سربازی اعلام شد
  • ۵ سال زندان در انتظار این مشمولان سربازی
  • مجازات معافیت غیرقانونی از سربازی چیست؟
  • اعطای مشوقهای قابل توجه به سربازان دارای مهارت
  • کمیسیون عملیات مرزبانی در سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • یکی دیگر از مرزبانان در بانه به شهادت رسید