Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مدیرکل انتخابات شورای نگهبان گفت: مشکلی از لحاظ کمبود تعرفه نداریم و به تعداد افراد حاضر در انتخابات و واجدین شرایط تعرفه وجود دارد.
به گزارش خبرگزاری آریا، علیرضا نیلچی در ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات در جمع خبرنگاران افزود: مجموعا 15 درصد بیشتر از آمار واجدین شرایط تعرفه پیش‌بینی و چاپ شده و در دسترس فرمانداری‌ها قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل انتخابات شورای نگهبان خاطر نشان کرد: هیئت برگزاری انتخابات خارج از کشور حاضر و آماده است و تاکنون گزارش خاصی مبنی بر ایجاد مشکل در روند برگزاری انتخابات دریافت نکردیم، اما یک سری از دولت‌های میزبان به دلایل مختلفی از جمله بیماری کرونا ایراد گرفتند.
نیلچی همچنین گفت: گزارشی مبنی بر ایجاد مشکل در ارتباط با خارج از کشور نداشته ایم، اما در ادامه هم باید گزارشی از هیئت نظارت بر انتخابات خارج از کشور دریافت کنیم و گزارش آن را ارائه دهیم.
مدیرکل انتخابات شورای نگهبان افزود: اگر چنانچه مشکلی به وجود آید، نماینده اجرایی و نماینده نظارت در محل انتخابات مشکل را به فرمانداری استانداری منتقل می‌کند و سریع تعرفه را منتقل خواهد کرد، چرا که تعرفه به میزان لازم در دسترس است، بنابراین ما مشکلی از لحاظ کمبود تعرفه نداریم و به تعداد افراد حاضر در انتخابات و واجدین به تعداد میزان کافی تعرفه وجود دارد. اگر چنانچه کسری تعرفه هم به وجود بیاید حتما تامین خواهد شد. تاکنون گزارشی مبنی بر کمبود تعرفه دریافت نکرده ایم.
نیلچی خاطر نشان کرد: استقبال تا کنون بسیار خوب بوده است، اما در روند اجرایی و کارکرد دستگاه‌ها و دستگاه‌ها معطلی و اذیت مردم به خصوص در ساعت اولیه صبح به وجود آمد.
مدیرکل انتخابات شورای نگهبان تصریح کرد: اگر دستگاهی به هر دلیلی از رده خارج و دچار اختلال شد بلافاصله با ساز کار پیش بینی شده به شکل دستی ادامه پیدا خواهد کرد یعنی هیچ چیزی مانع اخذ رای از مردم و ملت عزیز کشورمان نخواهد شد، اگر چنانچه دستگاهی آماده نبود و ارتباط قطع شد به شکل دستی و تعرفه کاغذی رای گیری انجام می‌شود، بنابراین برای حفظ سلامتی مردم و سلامت انتخابات این تعرفه‌ها پیش‌بینی شده که متوقف بر دستگاه‌ها نباشند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تعرفه مدیرکل انتخابات شورای نگهبان خارج از کشور کمبود تعرفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۳۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات بر سوداگری می‌شود؟ | نحوه شناسایی حساب های غیر تجاری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، مهدی طغیانی با اشاره به انتقاد برخی نمایندگان مجلس نسبت به تغییرات ایجاد شده در طرح مالیات بر سوداگری افزود:‌ شورای نگهبان به برخی مواد طرح مالیات بر سوداگری از جمله ماده ۸ این طرح ایرادات و ابهاماتی را وارد کرده است.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه ماده ۸ از مواد زیرساختی طرح مالیات بر سوداگری به شمار می‌رود که پایه‌های اطلاعاتی برای اجرای این طرح را فراهم می‌کند، بنابراین ماده ۸ یکی از مواد مفصل طرح است که رفع ابهام از برخی دیگر از مواد طرح نیز منوط به اصلاح همین ماده شده است.

طغیانی با رد ادعای برخی نمایندگان مجلس که معتقدند کمیسیون اقتصادی برای جلب نظر شورای نگهبان اقدام به قانون‌گذاری جدید کرده، گفت: به هیچ عنوان چنین اتفاقی نیفتاده و ما در کمیسیون صرفاً ایرادات و ابهامات شورای نگهبان به طرح را رفع کردیم. به طور مثال یکی از ابهاماتی که شورای نگهبان به طرح وارد کرده این است که بانک مرکزی و سازمان امور مالیاتی چه تعداد از تراکنش‌ها در حساب‌های غیرتجاری را مورد بررسی قرار می‌دهند.

مصوبه جدید مجلس درباره مالیات بر عایدی سرمایه | چه دارایی‌هایی شامل این نوع از مالیات می‌شوند؟

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه داد: در اصلاحیه‌ای که جهت مرتفع کردن نظر شورای نگهبان در کمیسیون صورت گرفت، تصریح شد که تنها ۵ دهم درصد از تراکنش‌های مرتبط با حساب‌های غیرتجاری افراد که بالاترین اعداد را داشته باشند مورد بررسی قرار می‌گیرند. بنابراین اینطور نیست که این قانون تمام مردم را شامل شود.

وی خاطرنشان کرد: البته یک شائبه درباره این بخش از طرح وجود داشت که این نیم دهم درصد آیا ناظر به اشخاصی است که بالاترین تراکنش‌ها را داشتند یا اینکه ناظر به کل جمعیت کشور است که ما توضیح دادیم ملاک ما در بررسی‌ها، کل جمعیت کشور است. به عبارت دقیق‌تر اگر جمعیت کشور را ۸۵ میلیون نفر در نظر بگیریم، تنها حساب غیرتجاری ۴۲ هزار و ۵۰۰ نفر از اشخاصی که بالاترین تراکنش‌ها را در این دسته از حساب‌های بانکی خود داشته باشند، مورد بررسی قرار می‌گیرد و سایر مردم از بررسی‌ها معاف هستند.

کد خبر 847417 برچسب‌ها خبر مهم مالیات سازمان امور مالیاتی کشور مجلس شورای اسلامی

دیگر خبرها

  • پارسانیا: باید ارتباط میان بنیادهای معرفتی و محیط‌های علمی را مشخص کنیم
  • باید ارتباط میان بنیادهای معرفتی و محیط‌های علمی را مشخص کنیم
  • مشکل تورم با افزایش تولید از بن بست خارج می‌شود
  • مجمع تشخیص مصلحت نظام منشأ بزرگ فساد را می‌خشکاند؟!
  • ارتباط مشکل مسکن با کمبود پرستار در شهر‌ها/ تعرفه ترجیحی پاسخگوی نیاز پرستاران نیست
  • تلاش برای اتمام خط ۲ مترو شیراز تا ۲ سال آینده / مشکل اصلی، کمبود واگن است
  • رقابت ۹۰ نفر برای ۴۵ کرسی باقیمانده مجلس دوازدهم /خبر ستاد انتخابات درباره تعرفه ها
  • ادعای معاون رئیسی درباره مهاجرت ایرانیان | چرا پلیس وارد بحث مهاجرت شد؟
  • معاون علمی رئیسی: افرادی که از کشور خارج می‌‎شوند با منِ نوعی مشکل دارند نه با ایران
  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات بر سوداگری می‌شود؟ | نحوه شناسایی حساب های غیر تجاری